1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    90 Free Kick.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vind Depay best chill spelen. 60K is die zeker niet waard maar echt wel een bruikbare speler. Scoort bij mij veel
     
  4. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Schneiderlin? Gonalons? Pogba? Toulalons?
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Gonalons geprobeerd, kwam heel lomp op mij over. Pogba helaas geen geld voor.Ik ga Schneiderlin wel even proberen, thanks!
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik krijg wekelijks een pack. Als ik ze een week later open maak (of later), bevatten ze dan IF's van die week, of de week dat je de pack kreeg?
    Zit er aan te denken ze op te sparen voor TOTY.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij kan je de gratis pakjes niet sparen. Het moment dat je het pakje van de volgende week ontvangt, verdwijnt de vorige als je die nog niet gebruikt hebt.

    Correct me if I'm wrong.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een spanning haha,kreeg voor de 2de x een 100k pack na draftwinst.Met het oog op team van de week had ik op beter gehoopt maar mn beste speler was Gundogan,al met al 45k winst gehaald dus mag eigenlijk niet klagen
     
  9. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is mijn team nu http://www.futhead.com/16/squads/3342955/
    Moet zeggen dat het wel lekker loopt mischien dat ramsey kan gaan vervangen heb nu ongeveer 30.000 coins mischien mensen nog tips om mijn team te verbeteren.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker teampje hoor. Je zou Fabregas op de plek van Ramsey kunnen zetten. Zelf nog niet mee gespeeld maar volgens mij zijn mensen wel enthousiast over hem.
     
  11. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank je ja voetbalt wel lekker hoor. Af en toe middenveld beetje minder.
    Maar zat eerst te denken aan oscar. Maar er is zoveel keus en om ze allemaal te proberen schiet ook niet op
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Oscar zal het waarschijnlijk ook goed doen maar dat is wel echt meer een CAM. Als je de stats vergelijkt dan zijn die wel in het voordeel van Fabregas.
     
    nimweguh vindt dit leuk.
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Wow meen je dat?! Dat zou helemaal dikke bullshit zijn.

    Kan iemand dit bevestigen?
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ja dat kan ik op basis van fifa 15 bevestigen. Is me 2x gebeurd maar ga het niet uittesten in Fifa 16 :D
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dit klopt,heb afgelopen maandag ook pas mijn preorder code ingevoerd omdat ik het vergeten was en kreeg idd 1pack
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Touré op cdm (waar nu Ramirez staat, met blijf achterin) en dan sparen voor Kevin de Bruyne, echt magistraal die vent. In de tussentijd is fabregas een goede optie ja!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pff ik word niet goed van dat FUT Draft. Sowieso ben ik meer een FIFA Seasons speler, niet een FUT speler maar goed. Record is nu 19-8 op FUT Draft, maar heb pas één keer het toernooi volledig gewonnen. Soms speelt mijn team echt goed en soms geven ze achterin zoveel ruimte weg, om moe van te worden. Nu de laatste keer dat ik mee doe met dat FUT Draft want ik zit mij een partij te schelden.. :+

    Net wel met Tevez in de spits gespeeld, die speelt echt super fijn. Misschien dat ik daar voor ga sparen.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn draftrecord is 109-41 vanochtend weer gewonnen maar daarna word ik makkelijk en zit ik maar wat te klooien waardoor ik 3x op rij in de 1ste ronde eruit vloog:mad:.Wat speelt Zlatan trouwens dramatisch,kan aan mij liggen maar hij kan werkelijk niets goed doen
     
    Eetstokje vindt dit leuk.
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Vind Zlatan juist de best mogelijke spits in deze FIFA. Hoe meningen kunnen verschillen. :D
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja weetje ik kan geen skills,hij is traag en helemaal niet zo sterk,kortom ik ben er geen fan van maar idd meningen verschillen.
     

Deel Deze Pagina