1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Je krijgt ze ook makkelijk mee.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb ik nu pech? Of daadwerkelijk wat problemen online op de PS4? Ik speel alleen online... Tot Divisie 5 ging het goed! Met uitzondering een game met lag gespeeld. Nu de afgelopen 2 weken heb ik met meer regelmaat dan uitzondering games met ontzettend veel lag. Oftewel, niet te spelen. Erg frusterend. Mijn internet werkt gewoon naar behoren en andere online games gaan dan ook zonder probleem.
     
  3. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Mij gooit hij in seizoenen sowieso elke eerste wedstrijd eruit omdat de verbinding met EA is verbroken. Kost me veel verliespartijen.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben dus niet de enigste? Begin mij namelijk zorgen te maken om mijn eigen PS4 verbinding met internet. Wat halen jullie aan snelheid bij het testen van de verbinding? Het is de afgelopen 2 dagen echt raak met slechte verbindingen waardoor het onspeelbaar wordt. Heb er ook gewoon geen zin meer in op deze manier.
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoor geen muziek meer als ik de game pauzeer voor toilet of om tactiek/opstelling te wijzigen... Iemand een idee?
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je bij instellingen gekeken? Daar kun je muziek aan- of uitzetten.
     
    plazz vindt dit leuk.
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, het volume. Die staat gewoon op 100. Of bedoel jij iets anders?

    Zoals ik aangaf hoor ik wel muziek in het main menu.
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nee, dan bedoel ik denk ik hetzelfde. Ik dacht dat je dat kon instellen. Ik heb de muziek daar in ieder geval uitgezet.
     
  9. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een verschrikkelijk kut spel, voorheen altijd fan geweest van fifa, op fifa 15 na dan.
    Het tempo ligt veel te laag, steek paasjes komen nog maar amper aan.
    Spelers duiken bijna geen gaten in, aannames zijn zelfs met een Lionel Messi vaak slecht.
    Verliezen kan je van iedereen, het is vaak 1 grote flipperkast.
    Zeer zeer frustrerend als je altijd in divisie 1 hebt gezeten en nu er geen reet meer van bakt.
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Offline vind ik fifa heerlijk spelen. Eindelijk eens niet dat snelheid gegeil. Maar gewoon zoals voetbal hoort te zijn. Online interesseert me absoluut niet.
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ik speel ook alleen maar Career mode.. enige wat me daaraan frustreert is dat de tegenstander vaak heel vroeg vanachter begint rond te tikken en tijd te rekken waardoor het heeeeel lang duurt eer je de bal terug hebt.. zelfs al vanaf minuut 60 ofzo..

    Gisteren wel iets grappig gehad in mijn carriere met Newcastle Utd.. ik kwam tegen Everton uit en jawel, Lukaku stond in de goal :) :) :)
    Viel wel tegen dat hij even goed kon keepen als een echte keeper.. :mad:
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nog een aardig irritatie puntje betreft career mode.
    Bij het scouten naar spelers krijg ik soms wel 10 of 15x dezelfde speler in de resultaten.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Laatst een xbox one gekocht. Snel erachter aan fifa omdat ik pes op de 360 had en het wel lekker vond spelen maar ze zoveel steken laten vallen.

    Begin vermaakte ik me wel met fifa. In 1x door naar div 5 maar het voelt allemaal vaak wel erg lucky aan hoe ik een wedstrijd win en als ik hem verlies voelt het ook niet echt eerlijk op zn tijd.

    Het voelt soms zo stroperig en willekerig allemaal. Aannames kut terwijl die gewoon goed aankomt. Daardoor gaat snelheid uit het spel, pass je gelijk gaat die pass weer kut. Bal klutst alle kanten op, messi en neymar doorzie je 100x en je blokt hem ateeds maar toch krijgen ze hem steeds mee. Tuurlijk zijn er soms tegenstanders beter dan dat ik ben maar de overige wedstrijden voelen zo random aan. Weer een jaar met 2 kut voetbalspellen. Word het niet eens tijd dat er een andere ontwikkelaar bij komt die alles en iedereen even wakker maakt want pes is dit jaar qua voetbal vooruit gegaan maar alles erom heen is kut en fifa loopt na fifa 14 maar een beetje aan te klooien vind ik. Ze verkopen toch wel en dat lijken ze te weten. Heb mn hele leven bijna alleen maar voetbalspellen gespeeld en was er echt altijd goed in maar vind het dit jaar echt karig en ben bang dat mn nieuwe xbox stof gaat happen.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zie nu dat ik net zo goed dit had kunnen beamen. Het voelt echt zo stroperig aan. Echt heel vermoeiend. Ook poppetjes die vrij staan, speel je in. Kut aanname bal kwijt. En zo gaat het soms hele wedstrijden over en weer.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Amen.

    Misschien Football Manager proberen?
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Weet iemand goede slider settings te vinden? Ik word helemaal gek van de CPU die eindeloos de bal gaat rond tikken achterin
     
  17. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb geen idee speel voornamlijk fut. En heel soms be a pro maar daar heb ik niet zoveel last van eindeloos tikkende cpu
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben bezig met fut. Eigen team uit puur Franse spelers. Coins gaat nog niet echt hard, zit nu op 6k. Via YouTube gezien dat ik meer moet gaan handelen in contracten en spelers om wat meer coins te verdienen.

    Ennieweej, hoe zit het met contracten? Goud, zilver?
     
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Gewoon de cc van je pappa lenen om coins te kopen.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Niet iedereen op dit forum is 14.
    Ik vroeg dus wat het verschil is tussen gouden en zilveren contracten. Puur de lengte? De kleur had ik zelf ook al bedacht
     

Deel Deze Pagina