1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe switch je eigenlijk naar 3rd person? Bij mij was alles 1st person! Helaas nu een paar dagen weg dus kan toch niet meer spelen. =(
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    D-pad omlaag ingedrukt houden. Kort indrukken switcht dan je 3rd person view naar de linker- of rechterkant. In het settings menu kun je 1st of 3rd person als standaard startpositie aangeven.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind Dropzone nog wel tof. Walker Assault is gaaf qua spektakel en actie, maar ik heb daar niet altijd even veel zin in. Ik mag altijd graag Team DM spelen.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Veel gamers hebben kritiek op de resolutie van Star Wars Battlefront. Uit de bèta blijkt dat de Xbox One-versie draait op 720p en de PS4 op 900p. Dit kan natuurlijk nog veranderen, maar DICE heeft op Twitter laten weten dat voor hun de framerate belangrijker is dan resolutie:
    Quote:

    "Frame rate and fidelity is indeed king; don't want to sacrifice it for resolution. But a choice each game team does."
     
  5. GANGSTERKILLER

    GANGSTERKILLER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mede Xbox One gamers. Hier een goede vergelijkingsvideo van alle versies. Kijk 'm op je TV als dat mogelijk is.



    De Xbox One versie draait op 720p en heeft nogal wat aliasing. Ik heb de beta op mijn PS4 en Xbox One gespeeld en de PS4 versie ziet er echt stukken beter uit. De resolutie bump van 900p (1600x900) is duidelijk te zien. 720p (1280x720) vind ik onacceptabel in 2015, het ziet er gewoon blurry uit op mijn Panasonic VT60. Ik hoop dat DICE de resolutie van de Xbox One versie nog voor de release gelijk kan trekken met de PS4 versie maar ik heb mijn twijfels. De game komt over enkele weken al uit.

    Het zou tof zijn als ik weer eens een multiplatform game kan kopen voor m'n Xbox One want de controller vind ik wel fijn (ik heb de verbeterde versie met soepele bumpers en headphone jack). En de batterij duur gaat veel langer mee dan die van de DualShock 4.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het in de Hoth map juist redelijk meevallen met de aliasing en vooral in Sullust een stuk slechter. Daarnaast is het een grote verbetering tov BF4, dat was pas een aliasing festijn. Resolutie bump en betere anti-aliasing gaan we echt niet meer krijgen denk ik. Maar leuk dat bericht van DICE over framerate, het is alleen dat de beta verre van locked 60fps was. Soms zware framedrops.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Noob vraag. Wat bedoelen jullie met AA en wat houd post AA in? Met name Uncharted: The Master Thief collection hebben veel het over post AA oid.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Anti-aliasing, dus de techniek die aliasing (het vormen van karteltjes op randen over het algemeen) aan te pakken. Post AA is anti-aliasing die na het vormen van een beeldframe wordt toegepast.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx mate. Puzzelstukje op zijn plaats.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    komt er ook een speciale editie van het spel? of een deluxe?? eindelijk een spel waar ik het er wel voor over heb, zie ik het nergens.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Origin heeft Standard, Deluxe en Ultimate Edition.

    Deluxe heeft wat prut en een mappack erbij, Ultimate heeft de season pass erbij.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  16. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om met een guest de online multiplayer te spelen in split-screen?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zou er niet op rekenen.
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    dat kan niet. Er zijn alleen een aantal offline missies die je in splitscreen kan spelen.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina