1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Vidal en Alaba waren mijn beste in al die 71x draft heb nu nog 950k haha
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kies eigenlijk altijd de beste spelers en dan zorg ik wel dat ik min 70chem heb
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ai, divisie 1 is dit jaar toch wel dieptriest. Wilde net ff 2 potten doen. Eerste pot na 5 minuten krijg ik een penalty en mijn tegenstander rood. Voordat ik de penal kan nemen zet mijn tegenstander zijn xbox uit, oftewel: hij gunt me de winst niet als ik scoor. Lelijk, maar 3 punten door de neus geboord. Dan maar een volgende pot. Na 70 minuten krijg ik een penalty tegen en ik pak hem, dus nog 0-0. Iets later krijg ik een penalty, mn tegenstander weer rood en hij zet zijn xbox uit. Opnieuw 3 punten door de neus geboord. Wat een dieptrieste figuren bestaan er toch :+
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    3e keer fut draft gewonnen en had Touré en Naingollan in een pakje! :D
     
    Eetstokje vindt dit leuk.
  5. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Lekkere return on investment dan
     
  6. t0mas1

    t0mas1 Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ze vanmiddag aan de PS4 servers hebben lopen schroeven disconnect ik steeds na een potje. Iedere winstpot dus verloren en die rating naar de klote. Iemand anders hier ook last van? Of miss een oplossing? Is namelijk best irritant
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pff 3de x pas en dan al Toure krijgen ik ga straks ook weer een poging doen,hopen dat ik mn controller heel hou want zit er de laatste paar dagen niet lekker in
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net toch partijtje zitten schelden op dat spel:mad: zit in finale van draft en kom al gauw op 1-0 achter door een bizarre onterechte penalty vervolgens bij 1-1 stand omspeel ik zijn keeper en trekt zn verdediger aan de noodrem door Ronaldo gewoon te schoppen en gebeurt er niks.Tenslotte staat het 3-3 en krijgt hij in de 90ste minuut weer een heel makkelijk gegeven strafschop.Dus uiteindelijk finale verloren maar kreeg ik toch nog een 50k pack en was de speler met meeste waarde Micah Richards,ongelofelijke kutpack dus nou ik ga slapen:p
     
    Daz vindt dit leuk.
  9. GrootGames

    GrootGames New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod spam
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2015
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Heel leuk. En nu opdonderen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2015
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Gisteravond mijn eerste positieve ervaring met EA gehad.

    Speelde Draft, had eindelijk een lekker team, stond 3-1 voor in de 50e minuut... Connection Lost...
    Ik was woest, dus meteen EA gebeld "wachttijd 45 minuten" Nou en, ik wacht wel. Binnen 3 minuten had ik al iemand aan de lijn, dus volgens mij is dat enkel om mensen af te schrikken.
    Heb een Draft token gekregen, en mocht mij rewards (nouja, lag er in de 1e ronde uit maarja) gewoon houden. Persoon die ik aan de lijn had was erg aardig en had duidelijk verstand van de game.
    Maarja, vervolgens werkte matchmaking niet meer, dus heb wel een goed team gemaakt met Draft, maar kon er vervolgens niet mee spelen.

    Maar toch netjes afgehandeld, ze deden helemaal niet moeilijk, wat echt belachelijk zou zijn
     
  12. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb al vaker vernomen dat wanneer je meldt dat je een disconnect hebt gehad dat je al vrij snel een Draft Token krijgt.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Die Draft tokens zitten toch ook in packs?Heb al ontelbaar veel packs geopend maar nog nooit een token gehad
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben ze ook nog niet tegengekomen |:-
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik bewaar mijn wekelijkse gratis pack + draft prijzen even, wachten op weer zo'n actie waarbij je 2x zoveel kans op goede spelers hebt. Zonde om ze nu te openen toch?
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    2 x 0 = 0
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is een beetje dubbel want nu zijn spelers nog wel wat waard maar als je te lang wacht met openen dan zijn de prijzen misschien heel ver gezakt
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Valt wel mee denk ik. Ik hoop op weer zo'n actie: dus dat het niet alleen voor InForms geldt.
     
  20. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69

    Geen goed idee. In FIFA 15 was je ze de week erna gewoon kwijt als je ze niet opent (die gratis wekelijkse packs). Ga het zelf niet uittesten in 16 maar heb al verschillende keren gehoord/gelezen dat het in 16 hetzelfde werkt. Beter open je ze gewoon.
     

Deel Deze Pagina