1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Sorry voor mijn late reactie, maar mijn voorkeur gaat uit naar Wireless.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    No problem ;)

    Echter, als je beide totaal wireless wilt hebben (wat ik goed kan begrijpen) dan heb je een probleem, vrees ik. Want naar mijn weten is geen enkele headset zowel voor de X1 als de PS4 volledig wireless.

    Overigens zitten er ook voordelen aan het gebruiken van de X1 headset adapter (en dan met draadje naar je headset). Je kunt bijvoorbeeld het volume (van zowel game als chat) regelen zonder je handen van de controller af te hoeven halen. Soms erg fijn "in the heat of the moment".
     
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Een draadje naar mn xbox adapter is nog wel te doen. Wat zijn dan goede opties? Een medewerker bij de Media Markt vertelde mij dat momenteel alleen Tritton hier geschikte headsets voor heeft, maar die vind ik spuuglelijk.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Pff, echt weer MM hoor...

    Pin me er niet op vast, maar volgens mij werkt iedere headset volwaardig op de Xbox One middels een draadje naar de headset adapter (die adapter moet je dan nog wel los kopen).

    Dus als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een goede wireless headset voor je PS4, waarbij je dan wel in ogenschouw moet nemen dat de headset ook middels draad aangesloten moet kunnen worden (voor je X1).

    Volgens mij heeft Tweakers.net een tijdje gelden headsets getest voor de PS4. Kijk daar anders even naar, dat helpt je iig alvast een beetje.
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ga ik doen! Thanks! Die adapter heb ik overigens al.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tritton is wel goed hoor, en persoonlijk vind ik de headsets best mooi.
    Jaren gehad. Sinds vorig jaar echter Astro a50.:cool:
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou wireless laten varen.
    1) volume regeling op de schelp niet handig
    2)accu's net leeg wanner het niet handig is
    :cool: duur

    Koop een nieuwe. Mixamp en een a40 headset (2de hands of een andere fijne headset)
    Het gaat om die Mixamp die geeft 7.1 zorg dat die goed is. En de bediening is heerlijk, overzichtelijk en accuraat.

    Wireless is overated en een gimmick
     
  8. Badgast

    Badgast New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Morguh allemaal,

    Ik heb een vraag: gister een hele goedkope headset aangeschaft (Afterglow communicator).

    Wat me opvalt is dat je nogal HARD moet praten wil men je horen. Is dit bij alle headsets zo?

    Ik weet van m'n PC set dat je op normaal gespreksniveau gewoon goed verstaanbaar bent.

    Wat is een redelijk betaalbare headset voor de Xbox360 met een goede microfoon?
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Opvallend dat je die heatset hebt gekocht. Zo op het oog verschilt 'ie namelijk weinig van het standaard chat-headsetje dat je bij de Xbox krijgt.

    Anyway, over de mic, hoe dicht heb je die bij je mond zitten? De mic van mijn Turtle Beach headset moet ik (ook) vrij dicht bij mijn mond hebben, anders verstaan mensen mij minder goed (zonder dat ik hard praat). Eigenlijk wel zo prettig, want daardoor vangt 'ie ook weinig omgevingsgeluid op.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb sinds geruime tijd de Stereo Headset van Microsoft zelf ... prima ding voor op m'n harses ... echter word er door mensen in de party wel constant aangegeven dat ik zachtjes praat. Hebben meer mensen daar last van of is't gewoon een pauper headset? Is er uberhaupt wat tegen te doen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter voor je mond doen. Als we het zeggen dan doe je het en dan is het prima. ;)
    Monkey heeft hem ook en ken wel meerdere en die hoor ik altijd prima
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat ding dat hangt op m'n lip man :+ Schei uit ... haha.
     
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil een nieuwe headset aanschaffen en de headset die ik op het oog heb heeft de microfoon in de headset verwerkt. Dus er steekt niks uit. Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Meld effe welke headset je het over hebt...kan best handig zijn!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
  16. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me ook niet veel soeps idd. Zeker voor de prijs. Dan zal ik voor die prijs wat bekendere merken kopen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is tot 100 euro een top headset? op de 360 had ik tritton's en nu maak ik gebruik van de stereo headset, maar die is ten eerste kapot aan het gaan en ductape werkt maar deels en ik wil graag wat beters.

    Ik zat zelf te kijken en kwam bij de Turtle Beach PX24 uit, maar zag daar wat opmerkelijks. Wel een versterker, maar geen volume regelaar (wat ik ontzettend handig vind). Iemand ervaring daarmee of met andere headsets in deze prijscategorie?
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tweakers heeft niet al te lang een uitgebreide test gehouden met dat soort heatsets. Welliswaar voor de PS4, maar die kunnen bijna allemaal gewoon op de X1 worden gebruikt middels de adapter op de controller (of er is ook dedicated X1 versie die dan vaak al met zo'n adapter geleverd wordt).
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is er hier iemand met verstand van Headsets en kabels?

    Ik heb nog geen drie maanden geleden de Kingston HyperX Cloud gaming headset gekocht. In combinatie met de xbox headset adapter werkte dit altijd prima. Nu heb ik sinds afgelopen weekend geen geluid meer uit het linkeroor. Eerst dacht ik dat de headset kapot was, maar toen probeerde ik het jack Y splitter (microfoon en audio) kabeltje, dat bij de headset zat, met een oude headset en ook toen kwam er geen geluid uit het linkeroor. Ik kan dus met grote zekerheid zeggen dat het kabeltje kapot is. Nu heb ik van de week dit kabeltje gekocht:

    http://www.allekabels.nl/jack-kabel/4/1193117/jack-y-kabel.html?gclid=CM3qw6aQrskCFQkewwodLicCDA

    Ik heb nu geluid door beide oren, maar de microfoon werkt op de een of andere manier niet goed. Vrienden in partychat horen mij echt heel zacht en alleen als ze het volume van hun eigen headset op allerhardst zetten. Heeft iemand hier dit ook wel eens gehad? Heb ik een verkeerd splitter kabeltje gekocht of moet ik iets instellen? Ik heb uiteraard via de headset adapter alles getest qua volume niveau.

    Ik heb inmiddels al contact gehad met de winkel waar ik de headset gekocht heb en met Kingston zelf. Ik moet de hele headset opsturen, want ze willen mij geen origineel splitter kabeltje opsturen. De kosten voor verzending naar UK zijn daarbij voor mij. Ik vind dat zelf een beetje zonde voor slechts een kabeltje...
     

Deel Deze Pagina