1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik had al wel begrepe ndat ze na een week verdwijnen, maar ik wacht nog t/m zaterdag, hopen dat er zo'n actie komt. En anders open ik ze gewoon :)
    Ik speel atm toch niks anders dan draft, dus heb niet acuut een goeie speler nodig ofzo.
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    oh haha ik dacht dat je tot kerst wilde wachten ofzo:)
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Geloof jij daar echt in?Typisch een manier om mensen meer coins of geld af te troggelen
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Het is ook echt. Je merkt alleen nauwelijks verschil, doordat de kans op het krijgen van één van deze spelers natuurlijk niet bijzonder groot is. Dus een (bijna) verdubbeling ervan is minder groot dan wanneer je 33% kans hebt bij wijze van spreken.
     
  5. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee dat was ik eerst wel van plan, vandaar je verwarring waarschijnlijk :) Maar toen ik hoorde dat die packs verdwijnen na een week ben ik daar meteen mee gestopt.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Pakketjes openmaken is volledig random en op geen enkele berekening gebaseerd. En dan zeggen ze "almost double the chance" (let op het woordje bijna!). Je wordt gewoon voor de gek gehouden.

    niets x 2 = niets.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat gevoel heb ik ook. De kans op dergelijke spelers ligt vermoedelijk al ver onder de 0,5%. In zo'n actieperiode ligt het ver onder de 1%. Oftewel je moet nog steeds smijten met geld en de kans is veel groter dat je er bekaaid vanaf komt. Ik heb al tig packs geopend (ook een en ander gekocht in begin) en heb 1x een 82+ speler gehad (Schweini 86) en 1x een Team of the week speler (ben arfa)
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Het openmaken van pakketjes is random, dat klopt. Maar spelers hebben wel een bepaalde cardweight. Een speler als Luuk de Jong zou je bijvoorbeeld 10x in een pakket vinden wanneer je Ibra maar 1x ziet bij wijze van spreken. Elke speler heeft een bepaalde kans om in je pakje te zitten en het is puur random hoe wordt bepaald welke speler dat precies is ondanks die kansen. Door het aanpassen van die cardweight kan EA beinvloeden hoe vaak een speler in een pakket zal zitten. Dus het is echt geen oplichterij of voor de gek houden. Wanneer een speler een IF krijgt is zijn NIF toch ook uit pakjes. Dan is de cardweight van de NIF 0. En deze wordt weer aangepast als hij weer terug is in packs. Het spel (hoe dat geprogrammeerd is) ziet de NIF en IF namelijk als twee verschillende kaarten.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik denk ook niet dat het oplichterij is. Ik denk alleen dat je er bekaaid vanaf komt wanneer je flink veel packs koopt omdat de cardweight zoals je het noemt voor echt goede spelers extreem laag ligt. Als dat verdubbeld wordt is het nog steeds zeer laag en zou ik niet direct grif de portemonnee trekken iig.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pff vanaf zaterdag al 100k verlies met draft,zit toch ernstig te twijfelen om draft even te laten rusten en gewoon een team maken alleen zoals de meeste van jullie wel weten ben ik geen ster in het behouden van mn team.Als ik paar x verlies dan verkoop ik alles weer waardoor ik dan ook verlies maak dus zit een beetje in dubio|:-
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lekker even een Fut Draft pauze houden joh. Scheelt je weer een hele hoop gescheld.
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Met je eens. Zou sowieso voor packs nooit de portemonnee trekken.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gebanned.
     
    ExoSkeleton vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ga er maar vanuit dat er nog een nulletje of 2 achter de komma hoort. Kans op echte goede kaarten is echt bizar klein. 0,01-0,001% lijkt mij meer voor de hand liggend.

    Gold packs is 90% van de tijd coins weggooien, maar het gokken blijft leuk :) Je hoeft maar 1 Messi in een pakje te hebben en heel FUT ziet er de rest van het jaar anders uit.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    FUT Draft is dan wel weer een leuke manier om packs te verdienen zonder het risico dat je heel veel coins weggooit :)
     
  16. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben zo klaar met dit spel hè, gatver. Gaat weer even 2 potjes redelijk leuk en vervolgens gaat het weer zo ontzettend slecht. Elke wedstrijd weer 1 of 2 penalties tegen terwijl ik b of x helemaal niet gebruik in de 16. Ik word er knettergek van.

    Van de 10 potjes erger ik me er zeker 7 kapot. Het is dat ik zo graag een potje voetbal speel, maar ben bang dat ik het spel maar ga verkopen :'-(
     
    Sonny vindt dit leuk.
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe zijn de beloningen eigenlijk met draft offline?Anders koop ik even goedkoop teampje
     
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Speel je dan vooral FUT? of heb je het ook in gewoon online seasons?
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Kan me de frustratie hierboven ook heel goed voorstellen. De game lijkt met handicaps en momentum te schommelen tussen jou en je tegenstander. Allerlei zaken kunnen het activeren, zo voelt het sterk iig. In FUT is het erger dan in seasons overigens maar ook ik heb in 50% van de potten ergernis over iets waar ik niets tegen kan doen of invloed op heb. De penalty's moeten gauw gepatcht worden. 80% is bullshit (die van mij en tegenstander opgeteld) en ik heb er nog geen 1 terecht tegen gehad.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Penalty's zijn een drama inderdaad. Als een speler naar binnen trekt met een hoge dribbling (Costa, Neymar, etc) en jij maakt je breed met de LT/L2 knop terwijl je de bal raakt.. ja hoor, penalty.
     
    ExoSkeleton vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina