1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Installeren langzaam met externe harde schijf

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rbz NL, 27 okt 2015.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoi allemaal,

    Ik heb sinds vandaag een Seagate Expansion 2TB externe harde schijf aan mijn Xbox One hangen. Aansluiten ging probleemloos, de Xbox herkende de schijf meteen en vroeg meteen of ik deze wilde formatteren. Het probleem is echter dat de installatie van Halo 5 nu al bijna 2 uur bezig is, en nog steeds slechts op 25% zit. Ik heb wat gegoogled en er zijn mensen die hetzelfde probleem, al blijft een concrete oplossing altijd achterwege. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn met dit probleem, en of ik er iets aan kan doen.

    Alvast bedankt!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    installeren of overzetten? Je kan anders op de gewone harde schijf alles installeren en vervolgens overzetten naar de externe HDD. Ik merk zelf niet echt een verschil btw.
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad een goed idee, het lijkt er namelijk op dat de update die bij de game zit de boosdoener is. Ik heb net de Xbox offline gezet en nu gaat de installatie zo snel als je kunt verwachten.
     

Deel Deze Pagina