1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ziet er wel stak die graphics en t loopt ook lekker soepel
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, game overtreft mijn verwachtingen ook. Zeer verslavend. Ik weet zeker dat ik deze game heel lang met plezier ga spelen :).
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het wel goed dat quiters bestraft worden. Het is zo irritant als mensen dat doen. Je speelt met andere mensen en hebt daar rekening mee te houden. Al zit je krap met je tijd, dan speel je niet nog een nieuw potje en al stop je omdat het potje je niet zo bevalt, dan nog suffer. Er zijn natuurlijk altijd onverwachte situaties die af en toe kunnen gebeuren, maar daar zal je geen straf voor krijgen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me helaas nog steeds niet echt vinden in de besturing, ik speelde altijd bumper jumper (ook met destiny) maar ik heb geen perfecte controls gevonden.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hoe lang ik het blijf spelen hangt af van hoe goed de game ondersteund gaat worden en irritatiepunten die eventueel nog zullen onstaan.

    Hij voelt iig lekker fris en zeker als een Halo game aan.

    @Nightbringer misschien een Elite controller kopen ?
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar wacht ik nog wel ff mee, al voelt het bijna zo aan dat je gewoon een elite controller wil hebben om het maximale uit deze game te halen. Ik tweak eerst nog wel ff verder, misschien maar bumper trusther.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees het veel. Veel bumper jumpers moeten wennen en vinden nu de default een stuk fijner.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dan vindt ik het zo geen enkel probleem. Als EA dan met Fifa ook zoiets deed, meer content, of gewoon een stabielere game. :+
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ga straks ook even rommelen met controls. Voelde vanmiddag al raar om met b te boosten ofzo en dan met rechter stick te bukken.

    Hoe switch je eigenlijk van granaten?
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach wil eigenlijk gewoon m'n destiny layout.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind die helm over de HUD wel echt heel jammer. Hopelijk kan het uit in een toekomstige patch. Ik let er nu echt teveel op.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vindt dar juist weer wel cool en een toevoeging aan de ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2015
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt het aan mij of heeft Team Slayer op dit moment niet heel erg veel maps? Laat dit nou net de modus zijn die ik vaak speel met vrienden. Hooguit vijf maps als ik moet gokken en 4 had zeker wel meer. Bij de Arena modes zitten maps die prima in TS hadden gekund ook.
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Wauw.. Halo is nieuw voor mij. Coop campaign is super vet. Speel met zn 4e op legendary. Net mission 7 geklaard.
    Online begin ik nu ook te snappen, al raak ik nog niet veel. Maar sinds de komst van mijn longshot battlerifle zit er vooruitgang in mijn scores! Tot nu toe ben ik heel blij met deze game ❤
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag heel veel FFA gedaan (slayer) 5 of 6 maps die best wel tof zijn. Zeer groot verschil in potjes het ene potje gaat super lekker andere potje echt ruk.

    Daardoor lage score gekregen om te kijken in welke bracket ik ben ingedeeld bij FFA maar maakt niet uit. Daar door meer te doen imv ranken e.d. Weet iemand of er al maps online zijn te bekijken van alle maps van Halo 5? Sommige maps zijn nl nogal doolhoven, zou handig zijn als ik ze eens rustig kon bekijken zonder dat er van 4 kanten op me geschoten wordt :).

    Vind het erg positief tot nu toe, enige wat ik wel mis tijdens slayer (ffa) is dat ik niet kan praten met de andere gasten in de lobby tijdens de match.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Net mn eerste tien matches swat gedaan en in diamond geplaatst. Ik ben nog niet zo onder de indruk van de maps, zien er allemaal een beetje hetzelfde uit en zoals hier boven gezegd wordt vind ik het nog lastig goed de weg te vinden en de namen van de secties te weten. Daarnaast vind ik het richten een beetje choppy. Sensitivity is gewoon echt laag en het is lastig om heel nauwkeurig te richten, kan ook een kwestie van gewenning zijn aangezien ik lang geen halo gespeeld heb op een paar potjes na in MCC. Bumperjumper lukt om de een of andere reden niet, ondanks dat ik dat altijd gebruikt heb. Ik hou het nu maar bij default en dan claw gebruiken. Hopen dat het systeem snel de juiste mmr bij iedereen weet zodat ik niet steeds met sukkels in m'n team kom, want je gaat blijkbaar alleen ranks omhoog als je potjes wint ongeacht je persoonlijke prestaties.

    Ondanks de negativiteit hierboven ben ik erg onder de indruk. Het ziet er tof uit, speelt lekker weg en de punten die ik aanvoer zijn allemaal een kwestie van gewenning/tijd dus dat gaat wel goed komen. Voeg me maar toe als je SWAT of Breakout wilt spelen (FaNiwa)
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb tot nu toe alleen warzone gespeeld en ze hadden van mij de armory's wel een andere naam mogen geven ipv east en west. Zit nu nog te lang te zoeken, maar dat zal over tijd wel minder worden. Ander nadeel is dat het best lastig is om je party members te spotten, ze hadden die naam wel een andere kleur mogen geven zodat het een beetje opvalt. Laatst puntje van kritiek is dat ik soms niet goed kan zien of iemand nou van team rood of team blauw is. Staan ze op een bepaalde afstand en zijn ze een keer geraakt dan zit er een soort gloed omheen. Al een handjevol keren gehad dat ik er pas na een seconde achter kom dat het geen vijand was.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Button mapping is/wordt beschikbaar voor iedere controller, daar hoef je geen Elite controller voor te kopen.

    Links en rechts op de D-pad.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Makkelijkste Achievement ooit. Druk op D-pad omhoog...
     

Deel Deze Pagina