1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Camera gebruik ik heel weinig, fingerprint ook niet. Wat me wel stoort is de notificatie toggle.

    Ik wil gewoon zoals de iPhone een toggle voor geluid, tril en helemaal stil.

    Nu moet ik het via de geluid instelling doen en als dat eenmaal gebeurt en je wilt weer naar geluid, dan zijn je notificatie geluiden gedempt en niet volle volume.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Mocht iemand de Oneplus One over hebben door de aankoop van een two, dan ben ik misschien wel geinteresseerd.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik lees overigens dat de OPO alleen gebruik maakt van de 1800mhz frequentie voor wat betreft 4G en KPN gebruikt met name 800mhz dus dan werkt 4G niet. KPN is wel van plan of heeft al een deel van Nederland voorzien van 1800mhz. Heeft iemand hier meer info over? Geldt dat ook voor de OPT?

    Edit: ik lees net dat de OPT dat probleem niet heeft.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Kutgezeik met 4G zeg. Vorige week van Tele2 simkaart voor 4G gekregen. Geactiveerd, herkent m'n S4 die simkaart niet. Tele2 gebeld, nieuwe simkaart opgestuurd. Vandaag binnen. S4 herkent 'm wel (maar soms ook weer niet). Heb hem nu ingesteld voor 4gG, staat er nog doodleuk bovenin bij gegevensgebruik/logootje 3G. Ja defuck gasten.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Kan te maken hebben met de plek waar je bent. Er zijn meerdere frequenties waarop je 4G kunt ontvangen. 1800 is wat minder binnen en 800 is beter maar potentieel minder snel. Als Tele2 voornamelijk met 1800 werkt, kan het dus zijn dat je binnen geen 4G hebt. Maar goed, heb er verder ook de ballen verstand van, vandaar mijn vraag hierboven.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Excuus, zag je vraag wat laat.

    Ik heb KPN, met 4G en tot vorige week een OPO. Het klopt dat de OPO alleen met de 1800mhz band werkt, ik was dan ook onaangenaam verrast toen ik van T-Mobile overstapte naar KPN. Geen 4G meer.
    Sinds januari heeft KPN in de grote steden nu ook 4G op de 1800 mhz band. In Eindhoven bijvoorbeeld, is het netwerk dan ook gewoon goed. Ik weet niet waar je woont, maar zolang het in een stad is, maakt het niet uit. Bij mijn ouders in het dorp heb ik uiteraard geen 4G, maar daar kan ik mee leven.


    OPT heeft wel de beschikking over meer frequenties, of dat precies werkt met KPN, geen idee.

     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    31 December loopt mijn abo weer af en ik denk dat ik dan mijn OPO inruil voor een Nexus 6P. OPT ziet er tof uit, maar ik mis er een aantal dingen in zoals fast charge waardoor ik toch echt naar de Nexus neig. Er is hier nog niemand met dit toestel volgens mij?
    [​IMG] [​IMG]

     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Bedankt voor het antwoord. Door de aankondiging van de Oneplus X doet het er niet meer toe.

    Heb me ingeschreven voor een invite. Mooi ding!

     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Voor die prijs is de Oneplus X echt wel een hele goede telefoon zeg. Het is dan ik net een Oneplus Two heb :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Cool, ziet er gaaf uit. Specs van vorig jaar voor een goede prijs.
    Geen twijfel dat alles soepel zal draaien.

    Eigenlijk een OPO in een nieuw jasje.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Jammer dat ie maar 16GB opslag heeft. Voor de rest ziet ie er prima uit.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Je kan er, in tegenstelling tot OPO, wel gewoon een micro-sd kaartje in stoppen tot 128GB. Kost geen drol meer tegenwoordig.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    True maar dan moet je weer verplaatsen en dat soort crap meer moeite :+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat wordt verleden tijd met Android 6 Adoptable Storage.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Nice! Al had ik dat ook al met mijn gerootte HTC Desire :+
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nog steeds mijn favoriete telefoon. Zo vaak laten vallen en nooit een barst in het scherm en ook meerdere keren in het water laten vallen paar naar een paar uurtjes deed hij het altijd weer perfect. Bijna net zo onverwoestbaar als de Nokia 3310:+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Haha ja, het enige nadeel was dat ie weinig intern geheugen had, anders had ik hem nog steeds gehad :+
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nu zo'n twee weken de Xperia Z5 Compact en moet zeggen dat het wel mwah is. Kom van de eerste Xperia Z en er is eigenlijk weinig echt vernieuwend.

    Batterij in the end ook gewoon same, met stamina aan hou ik het tot avond vol als ik er aardig mee whatsapp, muziek luister en dergelijke. Camera is wel echt lekker, maar kan ook meer komen omdat m'n oude vol zat met vocht, dus alles is al beter dan m'n oude.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mocht iemand hier een OnePlus X invite krijgen en er niks mee doen, ik zou hem heel graag willen.

    De OPX is a sexy mofo. Damn.


    EDIT:
    AL VOORZIEN ;-)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2015

Deel Deze Pagina