Als dat bier en deze cola hier ook werden verkocht had ik zeker wat ingeslagen. Maar helaas leven wij aan de verkeerde kant van de plas ...
Helaas wel echt duidelijk slechter dan de E3 beelden, waarvan toch velen dachten dat het Xbox One was en ook nergens vond ik het er onmogelijk mooi uit zien. Ik mis die fancy effecten zoals PBR en volumetric lighting waar ze het over hadden en ook lieten zien. Waren het waarschijnlijk achteraf toch pc beelden. Ah fuck it, we zien het allemaal zelf wel op 10 november.
Boeiend dat het er misschien wat slechter uit ziet. Ik speel nu voor de sfeer ook weer een stuk Fallout 3 en zelf dat vind ik nog niet eens zo erg. Als de gameplay maar goed is, nummer 1 punt voor in elke review.
We zullen er gauw genoeg achter komen. Ik wil de game gewoon graag spelen nu. Maar ja, wie niet in deze thread?
Ik hoop dat ik geen bobblehead krijg... Pakketpost komt hier pas in de avond na etenstijd. Dan word ik gheeeeeeeek /Edit: Bij Bol besteld, daar maak je kans op een bobblehead.
Hij zit hoogst waarschijnlijk in een doosje. Vergis je niet hij past van zichzelf al niet door de brievenbus met dat dikke hoofd, dus gewoon pakketpost inderdaad.
Ja ik zag ze ook en ik heb achteraf gewoon gelijk ook met dat ik aan het oordelen was..want de eerste shots zijn gewoon ugly as fuck vergeleken met de nieuwe Deze shots zien er veel en veel mooier uit qua echt....alles. De eerste PS4 shots waren opgeslagen als JPG en dat schijnt op PS4 kut kwaliteit af te leveren. Deze nieuwe PNG shots laten dus zien hoe mooi het echt is.