Gisteravond ook al geracet met een leuke groep, maar vandaag weer even een 'oproepje' Deze race is ter voorbereiding op de aankomende competitie - Echter, iedereen mag mee doen. Enige verschil dat we vandaag aanbrengen tov een competitie-wedstrijd is dat we rijden met Collisions aan, hebben we gisteren ook gedaan en is erg vermakelijk. Le Mans & Sepang 4 Minuten qualify Geen sims Geen AI bikes Collisions aan 15 ronden. Dit is in principe (behalve de collisions) het concept waarmee we in de competitie gaan rijden. We rijden vandaag twee races, om dit als testrun voor de competitie te gebruiken. De game zal rond 20:50 worden geopend, en 21:00 sharp begint de kwalificatie. Lobby is te bereiken via PopovNL - Voeg deze gamertag toe of kom binnen via een Friend die reeds binnen is. De competitie zelve begint eind augustus, inschrijven is nog altijd mogeljik.
jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk weer goede banen ik ben er gewoon bij en ik ga jullie allemaal roeleren (ook jullie king tuur en alex v)
Ik doe ook wel mee. Ben wel 2 weken op vakantie geweest. Dan is het wel weer ff wennen. dus ik kan de oefening wel gebruiken.
Hè jammer klinkt gezellig maar kan niet komen kijken ! Moet inpakken morgenvroeg ga ik op vakantie, maar iedereen veel succes !!
Ik doe mee met m'n net aangemaakte custom bike met 6-6-6-6 (heb MotoGP 2 sinds vandaag ) Ach, hoeven jullie je niet zorgen te maken dat één van jullie laatste wordt.
Ik doe ook mee ..................... @ Xenox......Je bent niet de enige die het spel pas heeft. Ik heb 'm ook pas twee dagen.
Hallo game error als je gewoon bij je plaatselijke club voetbald dan is het nog een keer te doen dat je niet komt. Maar aangezien ik bij Go Ahead in de B2 speel gaat dat dus niet makkelijk. Dus vandaar.
ow sorry, en werkt bij iemand live alweer? bij mij nog niet terwijl ze om 3 uur klaar zouden zijn en het is ondertussen half 5 ik vind het een beetje asociaal worden ik heb de hele dag niks te doen (ik mag nog niet werken ben pas 14) bahalve dan een beetje naar spelertjes zoeken met hattrick en dat word anaar een uurtje ook saai
Ja wij vinden het ook allemaal erg zielig voor Go Ahead dat hij bij Go Ahead Eagles voetbalt, we leven met je mee jong
als het zo door gaat met het updaten van de servers van live vrees ik het ergeste voor onze race..... maar we houden de moet er in*) ook al verveel ik me hier dood(ik wist niet dat single player zo saai kon zijn)