1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik had het ook niet tegen jou. Ik ben soms te lui om de quote knop te gebruiken :+

    Had het tegen Beltoni :)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat het bij metal gear eigenlijk nonsense is. Aan 1 basis heb je genoeg. Ik moet de review nog verder kijken van Halo, ben ff gestopt bij min20. Weet ook niet precies wat de microtransacties zijn van halo, heb de game geskipt vanwege gebrek aan splitscreen en dat mn go-to mp games toch Gears en Dota zijn.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt pakketjes kopen met kans op armor drops er in, en nog wat andere dingen geloof ik. Die kan je voor 10k punten (ingame te halen) of 3 dollar kopen.
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    @Jorrie: Als je Req Packs koopt kan je eigenlijk beter Silver Packs kopen ter waarde van 5.000 punten i.p.v. Gold Packs van 10.000 punten. Ze geven namelijk allebei 2 permanente Req Cards, waarbij Silver kan bestaan uit Common, Uncommon en Rare. Bij Gold is het Uncommon, Rare, Ultra Rare, Legendary of Mythic. Het probleem bij Gold is dat je op het begin een grote kans hebt om een Uncommon of Rare te krijgen. Als je eerst alle Common, Uncommon en Rare's unlocked met Silver packs weet je dat je daarna minimaal Ultra Rare's krijgt met Gold.

    Zaterdag nog een mooie kill in Team Slayer Arena:


    Liefhebbers van Warzone en Arena kunnen mij ook toevoegen! GT: Nukeshell NL
     
    De_GnashR en Jorrie vinden dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet dat het vroeg is, en ik weet dat het dinsdag is. Maar iemand voor potjes slayer? Wil graag ietsje hoger komen. Plat 4 nu. Voeg me toe :). zerocha0s1234.
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Na wat zoekwerk er nu achter dat de campaign geen matchmaking heeft voor co-op.
    Wel een beetje ruk anno 2015, zeker aangezien de AI van de NPC's echt om te janken is.
    Serieus, als je de tegenstanders kunt programmeren om op mij te schieten, waarom kan dat dan nog altijd niet voor de AI van de NPC's?

    Mochten mensen de co-op campaign willen doen voeg me maar toe: Porunga
     
  8. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Matchmaking voor campaign, joh bestaat dat echt?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee dus.
     
  10. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Meer mensen problemen met de Mp? Krijg alleen maar foutmeldingen
     
  11. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    jup hier ook fout meldingen

    en wat ik ook minder vind
    is dat je niet kan zien of een vriend al in een fireteam zit en moet hoeveel.
     
  12. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik wil dat je fireteam members ingame een ander kleurtje hebben ofzo. Dan zijn ze duidelijker te spotte. Groen kleurtje ofzo op map en id nummer
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Dat vind ik ook heel onduidelijk! Op de map en in het veld is het niet te doen om je vrienden eruit te pikken. Kan me er niet heel erg aan storen, maar wel jammer, komt de teamplay met mn fireteam niet ten goede
     
    Remo NL vindt dit leuk.
  14. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Je hebt toch gewoon een tag boven je Spartan staan? Lijkt me vrij duidelijk, hoewel een ander kleurtje welkom zou zijn.
     
  15. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Nou ja, in games als de laatste gears of war remake en Diablo III in ieder geval wel en dat bevalt prima:)

    Ben dus waarschijnlijk een verwende gamer, maar verwachtte echt dat er mensen zouden joinen als ik gewoon een co-op campaign solo start.
    Op zich zou dit wel mooi zijn als je een game maakt die zo op het co-op element berust. Maar ach ja, Destiny heeft ook geen matchmaking op haar mooiste/ beste content, dus ik zal wel gek zijn:+ (en vriendenloos)
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, had Halo 4 dat niet? Kan me matchmaking herinneren om samen missions te spelen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "One week after launching worldwide, Halo 5: Guardians has made history as the biggest Halo launch and fastest-selling Xbox One exclusive game to-date, with more than $400 million in global sales of Halo 5: Guardians games and hardware, pushing the franchise to over $5 billion lifetime. With the highest week one attach rate for a Microsoft first party title on Xbox One, the game was the most played of any game on Xbox One, as well as the most played on Xbox Live."
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En vergeleken met de vorige Halo's? Het is logisch dat het de meest verkochte exclusive is, want dit is ook de grootste tot nu toe.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, ja, 500k bovenop de pool door req aankopen. Wie koopt die shit? 2 euro voor zo'n zilver pakje waar je met een beetje pech een gare mongoose commendation, een nietszeggend stuk armor en nog 15 needlers om in warzone te gebruiken uit haalt.
     

Deel Deze Pagina