1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door JJNL77, 21 mei 2015.

  1. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    snap niet wat ea access is. hoe kom ik er aan?.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Op de website vind je genoeg informatie.

    http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL.html

    Kan wel zijn dat je een creditcard nodig hebt, volgens mij kon dit niet via PayPal.
     
  3. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    zat net te kijke en top ga dit vanmiddag gelijk ff doen. heb creditcard dus komt.goed.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kunt ook een code kopen via internet, kan weer een paar euro schelen.
     
  5. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    dank je wel. code gekocht net. is iets duurder maar anders vergeet ik weer op te zeggen enzo. nu 4.49 kwijt. straks als ik thuis ben gelijk ff doen.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zojuist opgestart met EA Access op Xbone. Wat is dit voor wazige boel?? Lijkt wel alsof het van de 360 komt, nog niet eens :confused: Cutscenes zijn wel nice gedaan maar dat was het ook.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vind het altijd lastig Always online game wel of niet kopen. Bedoel hoelang houd EA een server in tact? Want als de game niet zou verkopen en de server over 2 jaar gestopt wordt kan je dus helemaal niks meer met je game en is het dan volgens mij precies 0,0 nog waard. Ja ik weet dat meer games dat hebben MMO en dat soort dingen alleen weet je over het algemeen wel dat die redelijk lang online blijven die servers of geen drop moet het meer spelen uiteraard.

    Op zich wil ik de game graag hebben maar het is EA en mijn vertrouwen daarin is niet super groot. Zie ze er zo voor aan dat als de game heel slecht verkoopt of dergelijke dat ze zo de servers er weer uit gooien na een jaar of bij de release van een nieuwe NFS.
     
  8. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand enig idee hoe je een auto kunt verkopen en de ideale lijn uitschakelt?

    Verkopen is gelukt, nu de ideale lijn nog.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2015
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik wil deze game eigelijk graag kopen maar twijfel erg vond de vorige (rivals) zo enorm tegenvallen.Maar wat ik van deze gezien heb op streams enz ziet t er erg mooi uit dus ben eigenlijk wel positief maar twijfel nog welxd
     
  10. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    @ageQned
    .. Je mag evt mijn NFS overnemen... Tocht nier helemaal mijn game... 47,50 is ie over te nemen
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Daar hebben we de X-bazar voor.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de game nu wat meer uur gespeeld en ik weet het gewoon niet. Ik ben een cruiser en het wegverkeer is zo onrealistisch, ze nemen binnenbochten, rijden op andere weghelft, rijden door rood, rijden lantaarnpalen en dingen omver. Hoe moeilijk kan het zijn om een normaal traffic system te maken dat normaal rijdt...

    En ik word ook HE-LE-MAAL GEK van dat irritante gebel continu.

    En normaal is het geluid in tunnels in NFS echt fantastisch maar in dit deel is het weinig spectaculair.......
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2015
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  13. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    wat een heerlijk spel. nu 3.5 uur aan het spelen en vermaak me top!. driften vind ik zelf niks maar me vriend wel dus spelen lekker samen.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Krijg nu toch wel een beetje de smaak te pakken met een M3 e92 met ruim 600pk..... :p
     
  15. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    mijne heet 800pk. tem das veel hoor
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Heb op een gegeven moment de M4 aangeschaft. Bruut geluid dat ding. Al tegen de 1000pk. Als je trouwens een auto zoekt waarmee je een hoop races kunt winnen, koop een Porsche 911 GT3. :thumbs:
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmmm ja, afgezien van het vreemde gedrag van het verkeer ben ik nu verkocht..... Na de trail koop ik deze game, hij is echt leuk als je er eenmaal inzit!

    De politie achtervolgingen zijn wel heerlijk realistisch!! Eindelijk in een game, niet meteen dat gebeuk en politie auto's die je zomaar even inhalen als je 200+ rijdt. Het lijkt meer op reallife, je kunt ook aan de kant om de boete te betalen, of je kunt vluchten en dan proberen ze je bij te houden op realistische wijze.

    Maar je hebt ook echt het gevoel van onoverwinnelijkheid zoals in Stockholm Getaway met een 800pk sterke BMW, zodra je de snelweg opgaat en echt het gas intrapt zie je die politie auto ook ver achter je aan rijden.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2015
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vandaag de game maar opgehaald en mijn eerste drie uren erin gestoken en ben toch wel content met deze game. Ja het is niet zo goed of leuk voor mij als Underground maar vind het wel weer een goede NFS (eindelijk weer eens) het speelt lekker weg en ziet er redelijk goed uit. Ben nog niet echt bezig geweest met het uiterlijk van de wagens maar dat komt nog wel. Maar goed mijn eerste drie uren in de game zijn positief. Helaas kan ik dit soort games niet te lang achter elkaar spelen omdat het te druk voor mijn ogen is.

    Tot nu toe de races die ik heb gedaan waren op zich redelijk makkelijk btw maar goed zit ook nog niet zover in de game. Ben nu rep level 10 dus dat gaat best snel de eerste 10 levels.
     
  19. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ff vraag. als politie achter me aa zit wanneer krijg ik weg blokkade.s
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Vindt de game lekker spelen... graphics zijn goed en het enige wat ik zeer irri vind is dat klere gebel al tijdens het racen e.d
    dat gaat achter elkaar door... en het niveau is ook niet echt moeilijk te noemen
     

Deel Deze Pagina