1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag. Ik heb vandaag een 4k televisie gekocht. Kan ik via netflix op de xbox one 4k streamen? Of streamt die alleen 1080p lees nogal wisselende verhalen hierover namelijk. En ja gebruik nu gewoon de app op de tv en die streamt wel 4 k maar vind de one gemakkelijker.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O wauw ... morgen komt m'n Elite Joystick gewoon...
     
    PrutserNL en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het wel ja sinds juni. Netflix en sommige kleine indie games.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De mijne ook ;-)
     
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Bij mijn Wehkamp bestelling staat nu dat ie morgen bezorgd word

    Verstuurd Met Tapatalk
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk dat ik dit nu wel de beste combinatie vind voor shooters (getest met BF4 en BFH);

    Concave stickje links zorgt ervoor dat je geen pijn in je duim krijgt bij vaak indrukken=rennen;
    Iets hogere stickje rechts zorgt voor meer precisie, waarbij je dus ook de sensitiviteit ingame hoger kunt zetten;
    [​IMG]

    Heb veel getest/gewisseld met de flappen, maar ik blijf de kortere toch de fijnste vinden omdat deze niet zo veel in de weg zitten dan die langere. En dan het liefst bovenaan, zodat je onderaan 1 vinger meer grip hebt;
    Linker flap = knifen;
    Rechter flap = springen;
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2015
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Deze setup ziet er inderdaad het beste uit! 4 flippers lijkt me ook een beetje overkill in BF4. Zelf gebruik ik ook alleen een Kontrol Freek op de rechter stick om beter te kunnen aimen.

    Kun je nu overigens ook knoppen uitschakelen? Ik zou ook graag het kniven op zo'n flappy pedal willen en het indrukken van de rechterstick dan uitschakelen om de 'panic knives' te voorkomen.

    Ps. Mijn bestelling bij Wehkamp staat inmiddels ook op in verzending. Zou vandaag of morgen binnen moeten komen.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan moet je bukken op die rechterstick zetten :+ panic rolls
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Toch wel nice eigenlijk zo een elite controller.
    Vind de button in een thumbstick soms niets zo lekker (puch to sprint bijv) en dat zou dan ook mooi op zo een extra flapper kunnen.
    Wellicht ook eens nadenken over een Elite. :+
     
  11. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heb nu twee dagen met die controller kunnen pielen en wat een verademing dat ding. Heb eigenlijk amper moeite gehad om te wennen aan de paddles en heb geen moeite met per ongeluk ingedrukte paddles. Het enige waar ik aan twijfel is om alsnog claw te spelen met m'n rechterhand, en dan rechts maar 1 paddle te gebruiken voor het indrukken van de rechterstick en dan links twee voor LB en LS.
    De feel van de controller is echt top trouwens. Als ik nu weer een gewone xbone controller pak voelt het echt als een goedkoop stuk speelgoed. Erg blij met m'n aankoop.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig. Maar dat mag dan ook wel hè. Ik vind het een hoop geld in idee geval.
     
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Controller werkt wel lekker, alleen met alle 4 die paddels er op niet echt.
    Heb er nu 2 met A en B er op. merk heb ik niet nodig.
    Paddels zitten wel op een betere plek dan bij een scuf controller.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Het is ook een aardig bedrag en ik twijfelde er ook even over. Het voelt gewoon raar doordat het alleen voor je xbone is, want ik geef zonder morren het dubbele uit aan een headset, een koptelefoon of toetsenbord/muis. Hetgeen dat me over de streep getrokken heeft is dat cronusmax ding waarmee ik het ook kan gebruiken op alle andere consoles oud en toekomstig.
    Het feit dat ik het op het volledige gaming gebied kan gebruiken en dat het het comfort gewoon zo verhoogt maakt het voor mij de uitgave dubbel en dwars waard, maar waarschijnlijk had ik het zonder dat ding ook wel opgehoest want het is gewoon m'n hobby en ik geef er graag wat geld aan uit om er het meeste uit te halen.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En gelijk heb je hoor. Ik geef ook veel geld uit aan mijn hobby's. Laatst nog een global messen slijper gekocht. Kost toch ook een eurotje of 55,= ook een hoop geld. Of een wheel met alles erop en eraan voor de Xbox. Ook een eurotje of 450,=
    Hobby's kosten nu eenmaal geld. Maar geld moet rollen. Als je straks aan de verkeerde kant van het gras ligt denk je, khuuuuuut had ik maar...... Dus lekker uitgeven en genieten van al dat moois.
    Heel veel plezier ermee en wie weet, ga ik ook nog eens op die buy knop klikken. :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik weet vrijwel zeker dat mn Wehkamp controller vandaag geleverd gaat worden.
    Net netjes mn aankoopbewijs (garantie bewijs) gehad via email


    Edit
    Hij is binnen !
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2015
    Mallakai en Alexknl vinden dit leuk.
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij dat cronusmax ding, werken dan ook de flappen van de One (elite) controller op PS4?
    Ik las ook ergens dat je een One controller alleen wired kunt aansluiten op een PS4, en dan ook nog eens moet verbinden met een Windows PC met speciale software, anders werkt het niet. Een PS4 controller op een Xbox One werkt dan wel weer wired, zonder extra aansluiten op een PC, en zelfs wireless.
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Jammer dat je niet gewoon kan terug schakelen naar de oude dashboard , je kan nl met die nieuwe niet meer inloggen als guest met een 2e speler ..
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    _O_ wat een geil dingetje die elite controller. Enige nadeel is denk ik dat ik niet meer terug kan naar een gewone controller :'-( Ik hoop dat er een aanbieding ergens komt in de tussentijd, maar zal toch echt een tweede ook in huis moeten hebben voor als hij stuk gaat.
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds een paar dagen dat bij Halo TMCC soms het geluid van de stemmen wegvalt. Ik had dit vorig jaar ook bij AC Unity maar na een paar keer werkte die weer normaal. Bij Halo zijn het enkel de stemmen die wegvallen. Je hoort ze heel zwak. De rest van het geluid is gewoon goed. Mijn Xbox One is via een optische kabel aangesloten op een Logitech Z 5500. Ik heb al meerdere kabels geprobeerd maar blijf dit probleem houden. Waar zou dit aan kunnen liggen?
     

Deel Deze Pagina