beste upcoming x-box titel(s) Welke goeie Xbox titels komen er aan. Volgens mij worden die titels veel beter dan de playstation 2 titil`s. Maar welke top 3 is nou de beste???? 1:Halo 2 2:Ninja Gaiden 3onic Heroes Beargumenteer je mening, met meer dan één zin!
Opsomtopics kennen we er helaas teveel van Beargumenteer dan het liefst je mening, met meer dan één zin!
1 Halo 2 omdat ik zoveel van het eerste deel hebt genoten. 2 ninja gaiden zit er zo goed uit met allemaal die coole moves. meer heb ik niet speciaal nodig ...
SW:KOTOR, voor mij is dat gewoon de titel die ik moet hebben, een rpg in het starwars universum, en heel goed uitgewerkt.. Top Spin: voor zo ver ik heb gehoord hele goede gameplay, het is een tennis spel, en hie komt egt dé kracht van XSN bij kijken.. Ninja Gaiden: Voor zover ik ervan heb gehoord en gezien, een topgame! mooiste graphs voor een console, geweldige controls, lekkere gameplay, een mysterieuze live functie..
Vaag, ik had gepost alleen de PC had kuren, ik was nog bezig met beargumenteren maar mijn PC moest worden gereboot. Nu nog één keer... Halo 2; het eerste deel was én is gewoon de absolute topper voor de xbox. Bungie steekt er zoveel tijd in, dat moet wel goed gaan. Ook zal er een live-compabiliteit aanwezig zijn. Dat zal het 'extraatje' bovenop Halo(1) zijn. En de graphics zullen nat. beter zijn, meer multiplayeropties... als een covenant personage spelen..... Ook wacht ik met smart op PGR2. Vooral door het uitgebreide scala aan afschuwelijk mooie én snelle auto's. Live natuurlijk ook weer, én de mooie, bijna fotorealistische, graphics. Verder lijkt me Baldurs gate: Dark Alliance een wreed spel. Diablo 1, 2 en uitbreiding had ik helemaal grijs gespeeld op de PC.
HALO2: het is het vervolg op de beste (console)shooter, met veel betere GFX, veel nieuwe moves. PGR2: deel 1 vondt ik helemaal top en om te bedenken dat Bizarre daar amper een jaar de tijd voor heeft gehad en nu onbeperkt, moet ik dit wel helemaal de ShIt gaan vinden. Full Spectrum Warrior: 3rd person tactical action game die me gewoon helemaal geweldig lijkt. Of course zijn er veel andere, zoals Fable, SW KotOR, GbtG. maar van de bovenste drie ga ik het meest enjoyen.
PGR2: deel 1 was echt heel goed en ik hoop dat deel 2 nog beter wordt Halo 2: zelfde rede als PGR2 Fable: wat ik allemaal gelezen en gezien heb is heeel goed XIII: k heb de demo gedownload en hij is echt vet!!
man o man..okay..Halo2 natuurlijk...vervolg verhaal, meer wapens, meer gevechten, aliens, voertuigen etc. verder..iets dichterbij KotOR natuurlijk...heel goed uitgewerkt etc. en dan de rest van de shooter top: Doom III, HaLFlife 2, Rainbow 6, Full Spectrum Warrior etc.
Halo 2: Prachtige grapics, een goed verhaal en wat ik nooit eerder heb meegemaakt in een spel is dat je zo meegesleept word met het verhaal! Halo krijgt dat goed voor elkaar en hoop deel 2 ook. Half Life 2: Niet normaal hoe mooi de graphics zijn (al zal die van de Xbox iets minder zijn dan de PC). Het verhaal bevalt me wel (een soort Halo maar dan in deze tijd). Fable: Erg origineel, mooie graphics en het is van Peter Molyneux. Die maakt altijd van die bijzondere spellen.
de beste 3 zijn voor mij: (in geen volgorde) - Halo 2, De beste shooter wordt gewoon veel beter, De 8min ingameplay footage is kwijl verwekend en laat zien dat we hier met een klassieker te maken hebben - DooM 3, Een topgame, die iedereen wel zal laten schikken.. - Half Life 2, De absolute winner van de afgelopen e3.. De V-Source engine is fantasitsch en de mogelijk heden zijn eindeloos.. dit spel schittert op elk front daarnaast wil ook ik ook: XIII, Demo 0wnd op pc CS, ben fanatiek CSer op pc SW:Kotor, Boulders Gate 2 in SW jasje, moet wel goed zijn Fable, teveel mogelijkheden, zal onwijs verslaved worden
SW: KOTOR lijkt me een heerlijke RPG worden in het SW universum, lekker rondlopen op alle planeten en je zelf tot de dark of de light side begeven. Crimson Skies: Lijkt me ook een erg mooi game worden, lekker vliegen, mooie graphics en hij is ook nog is over live te spelen. Counterstrike: Lijkt me een erg leuk spel worden over xbox live. Lekker snipen of met een paar maten lekker tactisch het andere team kapot raggen. Halo 2: Opvolger van de beste console shooter (vind ik dan ) Heerlijke sfeer, verhaal besturing, en natuurlijk super geile graphics. Sudeki: Lijkt me ook een supermooi FF achtige RPG worden, de japanse stijl is goed te zien in de caraters en omgeving. Verder ljikt me het ook super om in een soort slowmotion vijanden aan strond te hakken. En natuurlijk spells op de beesten los laten. Fable: lijkt me wederom een geweldige game te worden, lekker vrij en gaan en staan waar je wilt, en alles in een vervrissend jasje gestoken. Verder zeg ik maar niet want dan word de lijst te lang, als je het wilt weten kijk gerust in m'n sig
De beste Xbox titels voor mij zijn: 1 Halo 2 Vind dat iedereen deze moet kopen en heb je halo 1 nog niet nu naar de winkel rennen. Zonder deze titel had xbox het niet zo vergeschopt. Kijk naar het E3 filmpje need i say more 2 Fable Lijkt me een supper spel als ook alles zo is als men daar beloofd. Lijkt me een goed verhaal en het feit dat als ik het spel speel en bv mijn buurman dat we er totaal anders uit zien echt supper idee. Nu nog spelen 3 CounterStrike Goede zet om dit spel naar xbox te halen super tactische shooter beter grapichs en bewezen gameplay op de PC. Als de controles goed zijn dan is dit zeker een spel wat het heel lang zal doen op xbox live. Maar kijk ook erg uit naar de volgende games zie ik ook zeker zal kopen: PGR2, SEGA GT online, Doa online, conker, rallysport challange 2, soul calibur te veel om op te noemen gelukkig heb ik een goede baan.
1: Project Gotham Racing 2. 1 was al zo vet dus dan wordt 2 nog veeel vetter. 2: Top Spin. Online een balletje slaan en dan ook nog in combinatie met XSN Sports. Dat wordt echt vet. 3: Nummer 3 heb ik niet op de xbox maar op de playstation 2. Dit wordt Pro Evolution Soccer 3 met online mode :d HET BESTE VOETBALSPEL OOIT!.
1. Halo 2, wat iedereen al zegt: het is het vervolg op de beste consoleshooter (ooit) Prachtige features: met 2 Wapens tegelijk schieten en ze afzonderlijk bedienen en misschien zelfs met granaten, meer voeruigen, wapens, aliens en een betere AI 2. SW: KotOR Een RPG in een Star Wars universum van Bioware. Dit wordt lekker slachten met lightsabers met prachtige graphics. 3. Prince of Persia: Sands of Time. Prachtige graphics, zwaardgevechten, de mogelijkheid om tijd te manipuleren en Matrix-acties te maken (zoals over muren lopen). Platformen op zijn best!
Volgens mij is het tijd gebeuren niet in het spel zelf te gebuiken wat ik begreep bij gameskings is dat als je in een ravijn valt of een sprong niet lukt dat je dan op een plek word terug gespond waar je 10 sec eerder begonnen was of heb ik dat verkeerd begrepen.
1.Halo 2 : Ik vind deel 1 super en ze zeggen dat deel 2 nog mooier wordt. 2. Half- Life 2: Gewoon Mooie Shooter 3. Fable: ik hou van rpg's. En ik vind dit spel mooi omdat het zooveel vrijheid heeft. Nou dit zijn de games die ik ga kopen als ze uitkomen. Maar dat duurt helaas nog wel even