1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeaaaaah, toch maar als vrouwtje spelen dan!
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  3. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Hahahaha dat ging ik sowieso al doen hoor:+ Ik ga gewoon met beide een beetje om en om spelen, maar dan in het begin wel ieder een apart SPECIAL lijst/perks zodat je wel variatie blijft hebben als je met 2 characters tegelijkertijd speelt.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vele games zijn tegenwoordig tegen de 50GB of groter en deze is gewoon mooi netjes onder de 30. Net zoals Skyrim, nice compressietechnieken.

    Nah ik niet. Althans ik denk het niet. Eerst dinsdag maar eens flink kloten in die character creator. Zijn toch altijd echt leuke dingen in die games. Ben zelf benieuwd hoe vaak we dezelfde stemmen van NPC's gaan horen en of er ook echt ronduit malle stemmen tussen zitten zoals die Arnie achtige dudes in Skyrim, lmao.
     
  5. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kijk echt uit naar deze game ik ben benieuwd of wehkamp hem op tijd verstuurd dinsdag
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    We zullen het pas weten als we de game aan het spelen zijn. Die environment screenshots zien er wat mij betreft prima uit. Voor mij blijft, zoals eerder gezegd, de gameplay op de eerste plek staan. Kijk naar modern warfare. Ziet er gelikt uit maar binnen een paar uurtjes ben je door de campagne heen en weg 60€. Gemiddeld €10 per uur dus.
    Fallout 4 zal waarschijnlijk op €0,60 per uur zitten. Nogal een verschil. Daarmee neem ik voor lief dat de engine misschien niet het nieuwste van het nieuwste is. Jammer, dat zeker. Maar ik doe niet huilie huilie. Tenminste dat hoop ik. Wie weet ligt deze game binnen de dag weer in de verkoop omdat ik het niks vind. :D
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die tong... 8)

    Maarre, Doom ziet er vanzelfsprekend mooier uit omdat de kaarten een stuk beperkter zijn in grootte. Straks zie je Fallout 4 in actie en dan valt het (denk ik) allemaal reuze mee. Vooral de omgeving ziet er best sfeervol uit.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net een stukje zitten kijken via twitch. Een presentatie van Bethesda en dat zag er erg prettig uit..
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    McSparkle vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou kon het niet laten. Lekker met een koptelefoon op en geluid op 100. Even genieten hoor. Alleen die gast die speelt is nou niet echt snugger als je het mij vraagt.
    Zal verder niets zeggen over hoe en wat maar echt slim vind ik hem niet. Oef nou wil ik echt zelf aan de gang...... Heb der zin in zeg..... :thumbs:

    Volgens mij is het PS4 footage.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd ps4. Dit belooft veel goeds. Graphics zijn goed genoeg en het ziet er allemaal smooth uit. Kan niet wachten
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    4 daagjes! :lwn:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was dit al bekend? Alleen belangrijk als je F4 voor 27 oktober in de preload hebt gemieterd



    We know you’re ready for Fallout 4 on November 10th, and for those that digitally pre-ordered on Xbox One, we want to make sure you’re ready to jump in right away. If you’ve digitally pre-ordered the game on Xbox One on or before 10/27 and are NOT using Instant On power mode, you may still have an incorrect “stub file” for the title, which is simply a placeholder file. Players that have this particular version of the stub file will be required to delete it, and reinstall the title.

    If you’ve pre-ordered on or after 10/27, you should be ready to download the necessary updates as they become available. Once these updates have been installed, you’ll then be able to play Fallout 4.

    To do so, follow the process below:
    • Navigate to My Games & Apps.
    • Find the title's tile in Games.
    • With the tile highlighted, press the [Menu] button on your controller.
    • Select Manage Game.
    • In the Manage Game screen, select the storage device the game is currently installed to.
    • Select Uninstall.
    • Once the game has uninstalled, return to My Games & Apps.
    • Scroll right to the "Ready to Install" section under Games.
    • Highlight the title's tile.
    • Press [A] to select.
    • Choose Install.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan issie uit?
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. Twee weken vakantie, laat die game maar uitkomen nu.

    Kon het toch niet laten om die eerste 15 minuten te kijken :+
     
  18. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is toch zonde man. Zo verpest je het begin alleen maar voor jezelf. Ik ga zulke dingen dan ook echt niet kijken.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2015
    Jorrie en Daz vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind dat niet zonde hoor. Juist leuk. Als het meevalt dan natuurlijk Als het tegenvalt dan baal je dat je er geld aan hebt uitgegeven.
     
  20. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan het echt niet begrijpen dat je voor jezelf al het begin stuk van een game gaat spoilen, maar ja misschien ben ik de enige daarin:+
     

Deel Deze Pagina