Morgen avond had ik wel gekund maar vanavond wordt lastig. Gister nacht maar twee uurtjes geslapen en dan naar het werk en nog een nacht maar 2 uurtjes slapen wordt mij wat teveel van het goede helaas. Hoe laat wouden jullie beginnen dan?
Ik mag al meedoen met een run. Weet niet of het vol zit, maar dat begint om 19.30. Ik ben zelf ook er dan pas, dus kan het ook niet navragen
... nieuwe raid.. nieuwe rondes ... Ben bijna dagelijks online vanaf 2030, vaak met vast groepje, maar we komen altijd 1 a 2 man tekort voor een raid... Gamertags: Dgielen (359 titan)((353 warlock) El michel (351 warlock) ((350 hunter/titan) Little bas (349 warlock) Bubb023 (352 titan/warlock) Mr unronable ( +/- 345 warlock)
Vanavond mensen die de raid willen doen (voor de eerste keer) ? Vanaf 350 light wel, dan kunnen we tot aan de eindbaas zeker halen. Message maar op de xbox, is wat makkelijker.
Voeg me maar toe als je strikes e.d. wil doen. op het moment fireteamloos kben nu light 363 YouMadBruh NL
Iemand in voor de raid vanavond van begin tot eind ? Doen we gelijk de monitoren voor de exotic quest. Laat hier een berichtje achter of stuur een berichtje op de xbox. Madd Monkey NL
TIP: Monk!! ik weet dat @ShadowDX een fireteam probeert samen te stellen. Daarnaast wilde Big Patrick P (die van vd week, first run) ook mee voor die quest! Dan heb je er al direct 2 bij.