1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door JJNL77, 21 mei 2015.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij wanted level 3 of hoger, dan is het nog random.

    Wat de moeilijkheid betreft, ik zit nu op level 43 geloof ik. Eigenlijk is er tot nu toe maar 1 race geweest waar ik moeite mee had, maar dat was meer door de FPS lag (klein minpuntje) en de combinatie van een auto die niet helemaal lekker stuurde.

    Aangezien ik de de luxe edition kocht kreeg ik ook die BMW uit Most Wanted, dat ding blaast als een gek. Daarna kocht ik de Ferrari F40 (toch wel mijn favoriete auto allertijden :+) die zit nu op +- 900PKtjes en binnen 2.7 seconden op de 100 (en hij is nog niet eens gemaxed!). Mijn droomauto :+
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Driften is echt heerlijk en je gaat je echt aan een bepaalde auto hechten merk ik wel. Heb nu een 780pk sterke BMW M3 e92 in de garage staan en een Miata MX5 met 180pk supercharged, ding drift heerlijk!

    Nu sparen voor een Porsche :cool:
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    /Spammode aan

    Even spammen. Ik "mis" jou als deelnemer in de fm6 rivals challenge.
    En uiteraard zijn andere gamers meer dan welkom bij de fm6 rivals challenge. Zie het xbw racing gedeelte van het forum. /spammode uit
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb die 2 pre order packs erbij, zodat je ook die vette BMW hebt. Alleen kan ik die auto nergens vinden als je voor het eerst in de garage bent. Iemand enig idee hoe dat werkt met die pre order auto's?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kon hem gewoon kopen (voor 0 credits)
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat raar, ik niet! Heb zowel de code voor het performance als het stylingpakket ingevoerd. Doe ik iets fout?
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oh, dat weet ik niet, ik heb de digitale editie gekocht, dus alles was geactiveerd. Misschien dat je nog die deluxe addon moet downloaden? Want dat is een apparte download.
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    toch gehaald net ff gespeeld speelt heerlijk lang geleden dat mijn 1e indruk zo goed was van NFS ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even gespeeld met EA Access. Jammer dat deze games niet meer voor mij zijn. Vroeger zo vaak underground gespeeld etc. Gewoon cruisen, tunen etc. Maar was er na 20 min al klaar mee helaas.
    Rijden was verder wel oke. Niet super. Vind dan Horizon lekkerder rijden.
    Oh ja die scenes met die acteurs zijn natuurlijk cheesy as hell. Maar moet zeggen het is wel tof gedaan verder.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Meningen zijn echt verdeeld over deze NFS. Ik vind hem ook super.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heerlijke game die ik tot zover met plezier speel. Had alleen ff moeite met het stukje dat je verplicht werd in iets te rijden en dat ding reed voor mij iig voor geen meter.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hij is voor mijn gevoel wel een stukje korter dan andere NFS games. Ik heb hem na ongeveer 25 speeluurtjes uitgespeeld (1000/1000 achievements). Ondanks dat heb ik me wel prima vermaakt, het is alleen geen game waar ik nog vele rondjes zal gaan rijden na het uitspelen.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dus dat word weer verder met Destiny? :lol: (boring as hell)

    Maar zonder gekheid... leuke race game
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Zijn er meer mensen die last hebben van de lange laadtijd als je opstart en je drukt in t menu op play?(speel zelf op de PS4)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Maar dat heeft ook wel te maken met matchmaking omdat die gelijk naast het laden ook dus andere spelers zoekt voor in je spelwereld.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vind m echt heel vet ben nu lvl 24 met me BMW M4 wat een wagen zeg heerlijk..
     
  17. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    top spel. ben level 50. zit tegen het einde.
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ben eigelijk opzoek naar een wagen puur om te driften heb nu een lambo en die porsche die je krijgt maar wil 1 auto maken speciaal voor driftraces.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Die Volvo 242 is best wel badass als je hem max tuned, in het rose met een sticker van een poesje op de achterruit.
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    heb nu die Lancer fully getuned heerlijke wagen zeg :)
     

Deel Deze Pagina