[XOne] [Centraal] Routers en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door yuki, 3 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niks, hij gaf blijkbaar mijn IP adres niet af en ik wist zelf ook niet wat onze IP was (hebben wij nooit gekregen van @home) dus via dat setupje alles ingevoerd wat ik wel had. En na de 5e keer pakte die hem. En toen deed de xbox het ook gelijk omdat hij die IP had denk ik. Dus alles geklaard, ik heb trouwens het idee dat alles nu dubbel zo snel gaat, maar dat zal wel aan mij liggen :) !

2. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    probleem router

ik heb een router van sitecom , deze , en zodra hij overhit is (dat hij dus heel warm aanvoelt) kan ik niet meer op xbox live en internet , wie helpt mij :confused:

3. eisenhower

eisenhower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. xboxensoadrulez

xboxensoadrulez hmmmmmm!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de zelfde router en ik heb er geen problemen mee

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe deze [​IMG] Wireless Linksys BEFW11S4 in zijn werking gaat? Moet je dan zo een kaartje in je xbox steken voor het ontvangen ?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hier kan je jouw antwoord vinden

er is een hele thread voor wireless xbox'en ;)

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
  8. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    he, als je een router neemt, dus

Modem > Router --- PC
    .......................... --- XBOX

zo moet het toch gewoon kunnen? dan heb je toch geen switch of hub nodig want ik snap niet echt wat die twee zijn/doen

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je rouetr een ingebouwde switch/hub heeft dan heb je er geen nodig (zie plaatje beneden)

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    een internet kabel in een printer?

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Een >netwerkkabel< in een printer! Daar is niks mis mee. Ik heb op kantoor 18 netwerkprinters staan, allemaal met een netwerkdraadje.

Maar op het plaatje bedoelt men eigenlijk een netwerkrouter/switch/hub met een printerpoort waar dus een gewone printerkabel in kan. Dan dient de router ook als printserver.

12. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    aha ok, voorlopig komt ilve bij mij nog niet hoor maar als ik tegen die tijd een router koop let ik wel op of er switch/hub bijzit

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Even voor de duidelijkheid:

Een router is een apparaat wat het verkeer tussen het interne (LAN) netwerk en het externe (WAN, op meestal Internet) regelt. Hij routeert dus de juiste netwerk pakketjes naar de juiste interface (aansluiting) van de router.

Een Hub of Switch is een soort verdeeldoos waardoor je van een stopkontakt vier of acht (of zelfs meer) stopkontakten kunt maken. Een switch is wat intelligenter dan een hub en verdient daardoor met name op drukke netwerken de voorkeur. Een switch is bovendien meestal autosensing, hetgeen betekent dat ie automagisch uitzoekt of een apparaat op 10mbit of op 100mbit wil tokkelen.

Koop je een ADSL router of een kabel router, dan verdient het aanbeveling om er meteen een te nemen met een ingebouwde switch. KPN noemt dat (als ik me niet vergis) een "Multi-PC router". Nog beter (als je een paar centen extra hebt) is het om meteen een router te kopen die ook wireless ondersteunt. Met zo'n multipurpose apparaat van goede kwaliteit kun je jaaaaren vooruit.

[Subjectief aan]
    Goede en toch betaalbare kwaliteit is bijv een Linksys of een Vigor router.
    [Subjectief uit]

Een goedkope router zoals bijv E-Tech of Sweex zal op dit moment misschien wel voldoen, maar als we over een paar jaren allemaal op 10mbit internet zitten (ja, dat gaat toch echt gebeuren!) kun je die dingen allemaal door de plee spoelen want daar zijn ze te traag voor.

14. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    als j router gaat kopen kijk dan eerst op xbox.nl welke je kan hebben

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De meeste routers welke niet vermeld staan op de xbox live site werken meestal ook :)

16. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    ja met veel gezeik heb ik gelezen dus ik koop er lekker een die daar staat;)

17. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens jongens, koop lekker een goedkope :) Ik heb een Twister router (Www.twister.to). Op de voorpagina staat groot afgebeeld, router E35,-. Deze router heb ik hier thuis te leen staan, werkt perfect!!!! Als de 'leen'router trug moet kopen we waarschijnlijk weer een twister, en anders een Sweexrouter (www.sweex.nl). 40 euro! Doe niet zo moeilijk met sitecom en e-tech ofzo :p

- CF -

18. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    kon je daarmee zonder problemen xbl op? zonder instellingen veranderen enzo?:confused:

19. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Nop, eerst stond alleen pc ---> router ---> modem. Meteen aangesloten, deed perfect, niks instellen!

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al meldde: Als je je niet druk maakt over wat morgen komt dan is een Sweex wellicht prima. De Twister is niet geschikt voor Xbox live. Je kunt geen inkomende poorten naar je Xbox mappen (of DMZ configureren) waardoor je vaak te maken zult hebben met het falen van spelopbouw, spelers die je niet kunt zien, e.d.

Het lijkt allemaal goed te werken, maar als je een tijdje bezig bent zul je merken dat je wel vaak last hebt "van een slechte internet verbinding".

Dat is dus niet je verbinding; dat is je Twister. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina