1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Momenteel mensen online die zombies willen spelen? (PS4)

    PSN: Eetstokje
     
  2. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik wil wel zombies doen , heb t nog niet eerder gedaan ... voeg me maar toe , taker-mart
     
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    heb je al toegevoegd
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het was bekend afgelopen dagen dat mensen last konden hebben van lag, omdat zoveel mensen willen spelen en de servers daardoor soms overbelast waren. Nu na het weekend zal de drukte hopelijk afnemen.
     
  6. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    dacht dat er alleen nog maar een app voor de iphone is, the ultimate utility black ops 3 heet ie volgens mij... voor windows of android idd nog niks te vinden
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Verlies je trouwens je weapon camos/ weapon prestige als je prestige doet?

    Al gevonden. Nee, die verlies je niet.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn nat type is open maar op black ops 3 zegt hij dat hij moderate is. hoe verander ik dit?
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Jezus wat ziet splitscreen online er dramatisch slecht uit zeg.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    ... waarom de fuck splitscreen online? :eek:
     
  11. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Huisgenoot wilde even meespelen en vond het voorheen prima te doen. Ik zit sowieso niet ver van een 50" af dus dan is het nog wel oke te doen, maar in deze game krijg ik er gewoon echt koppijn van.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja CoD gebruikt extra poorten schijnbaar, geen idee waarom. Deze moeten extra worden open gezet op je router. Als dit nog niet werkt zou je je Xbox One nog in de DMZ kunnen gooien. Maar 90% werkt de extra port forwarding. Je moet dan alle Xbox One poorten open gooien. En als extra voor Blops 3: 3075 zowel TCP als UDP.

    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/networking/network-ports-used-xbox-live

    http://forums.xbox.com/xbox_support...10__xbox_live_port_list/f/5515/t/2068850.aspx

    Bij mij ging hij van strict / moderate naar Open hierdoor en is ook niet meer veranderd.
     
    Banweezy, inoway en Mallakai vinden dit leuk.
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Merk je veel verschil dan tussen open of mod?
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja hij hoort Open te staan om problemen te voorkomen tijdens het gamen. En dan vooral matchmaking wat sneller zal gaan, joine van vrienden en vrienden die jou joinen. En nu merk je het nog niet erg omdat matchmaking en joine van party's nog klote werkt. Maar als dalijk alles gefixed is gaan de mensen waarbij hij op moderate / strict staat het wel merken ja.

    Maar dit is wel alleen CoD dan he. Want je Xbox zelf staat al op Open. Gaat puur om die poorten die CoD extra gebruikt. Kut Activision :+
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa... zal wel meevallen. Moderate is gewoon prima te doen. Je zal alleen niet zo uber-snel een match vinden maar alsnog snel zat. STRICT is een ander verhaal ;)
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heb je ook zoiets voor de Playstation 4? In Blops 3 geeft hij aan dat mijn Nat STRICT is.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Als ik Nat type 3 heb op ps4 gooi ik altijd mijn router naar fabrieksinstellingen. Moet dan alleen de WiFi wachtwoorden opnieuw instellen. Daarna gewoon weer type 2. Maar of dit een goede tip is kan ik niet bevestigen :) het werkt bij mij iig
     
  18. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Heerlijke game!!
    Nog geen last van lag gehad (afkloppen) op de X1.
    Mappen zijn leuk, op Metro na ;-)
    Wapens voelen en horen super aan.
    Levellen gaat niet al te snel.
    En niet zo springerig als AW.

    Ben hier nog wel even zoet mee denk ik zo.
     
    Pride vindt dit leuk.
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Voordat ik mijn maat zijn xbox 360 van moderate naar strict had gezet kon ik hem nooit joinen. Hij alleen mij. Mensen met een Open NAT hebben altijd een fijnere game ervaring als mensen die heb dicht hebben staan( of moderate ). In sommige gevallen inderdaad wel meer als in andere gevallen.

    @Oujdi dit heb je ook wel voor de PS4 hebben ja. Echter ben ik niet bekend met de poorten die Sony gebruikt. Dit zou je dan even moeten google.

    Ik denk dat een permanente oplossing fijner is haha. Maar dit is je eigen keus natuurlijk.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heeft het verhaal nog te maken met de vorige delen?
     

Deel Deze Pagina