[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hij liep bij mij net onder de brug. Ik was hem ook kwijt :+

Anders even fast travel naar een andere locatie doen, en weer terug.

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Je bent me te snel, had de tijd niet eens om nog ff snel in spoiler te zetten :+.

Fast travelen ga ik is proberen, hoop dat dat werkt

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Classic Bethesda. Volgens mij is er geen game van deze dev waar ik dat nog niet heb meegemaakt haha. Verbaas mij er dus amper om dat ik dit nu ook teruglees hier op het forum :p

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens. GK zijn echt paupers. Kijk er nooit naar. Stelletje gare gasten ...

Wel tof inderdaad. Ik wist helemaal niet dat dat erin zat. Heb mijn character Sammy genoemd en toe die Robot me aansprak met "Sammy, ..." had ik echt ff een WTF?!? momentje :)

Overigens, ik lees overal dat je in je eigen huis een boek vindt waarme je een SPECIAL punt kunt toewijzen? Is dat altijd zo, of random? ik vond alleen maar een tijdschrift dat me een waardeloze melee perk gaf ...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als ik het goed gezien heb ligt die ergens op de bar langs de keuken of in de woonkamer op de grond of de tafel, maar dat kan ook die perk van je zijn. Heb wel videos gezien, maar krijg de game pas morgen. 3 mogelijkheden, uit mijn hoofd van de video die ik zag. Heb er niet vreselijk opgelet, maar als je nog niet zo ver bent is dat eerste half uur overnieuw doen totaal niet erg denk ik. :+

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat boekje ligt:

In de babykamer onder het karretje

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha die lijst van mogelijke namen

Tit
    Tittie
    Titties
    Toadie
    Toast

Ooohhh...... Bethesda :lol:

@bulletproof010 hahaha Juan staat er ook gewoon tussen

Laatst bewerkt: 11 nov 2015
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt ten alle tijde via de menu knop op Xbox One die build mode activeren en je kunt zeer veel dingen zoals meubels, hekjes etc....verplaatsen of gewoon scrap doen. Wat is het beste om te doen? Ik ga nog niet echt bezig met dat bouwen, vooral exploren, quests aannemen en looten. :)

9. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat het beste is om gewoon alle nutteloze dingen in de buurt te scrappen, en dit allemaal te storen in de workbench.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat bouwen. _O_
    Heel de begintown waar je woonde leeggeplukt en ga morgen m'n eigen fortress bouwen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad. Want later voor het craften heb je veel van die items nodig toch?

Ik ben zelf echt nog niet ver, maar zijn jullie gekke framerate issues (Xbox One, PS4) en bugs tegengekomen? Ik ben zelf bijvoorbeeld nog niet bij dat gebied waar Digital Foundry die framedrop van 0 had.

Das eigenlijk wel gruwelijk cool. Goed idee!

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, de items die je daarvan krijgt (meestal iets van steel,wood, dat soort dingen) heb je nodig om bijv. een dak te bouwen. Waar ik net achter kwam is dat je kleding en wapens ook moet craften om sommige dingen te kunnen maken. Was een start gemaakt aan mijn fort in Rocket nog wat. Kom ik aan in Sanctuary, heb je daar missies met het fort bouwen, kon dus beter op deze plek beginnen met mijn fort. -_-'.

Framerate issues heb ik eigenlijk niet, net 1x gehad dat hij even wat bleef hangen maar toen gebeurde er veel tegelijk in het spel. Bugs tot nu toe wel last van gehad, maar niks dat het spel vernaaide. (fast travel heeft gewerkt). Alleen ondertiteling die blijft hangen vind ik wel heel storend.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Blijft de ondertiteling dan hangen terwijl ze verder praten en daarna is het weer weg of blijft het in het scherm rondhangen? Zelf die gekkigheden nog niet gehad. Voor het modden van wapens moet je ook allemaal van die loot onderweg collecten toch? Ik herinner me iets uit de E3 video dat ze zelfs speciale wapens konden maken door gevonden items te gebruiken. Maar dat weet ik niet meer zeker.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Lol ik heb echt een wazig dorp gebouwd met allemaal hoge walkways/bruggen en snipertorens. Drie uur mee bezig geweest :')

allstyles vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  16. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ondertiteling blijft hetzelfde terwijl ze verder praten, dus dan heb je de eerste zin en die blijft staan tot het einde van het gesprek.

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Fo real?? :lol::lol: Marijke Helwegen nagemaakt?

Roekoeee!

Daz vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat lijkt me best annoying inderdaad. Hopelijk patchen ze dat.

Niet mijn creaties. :)

19. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Nog een bug die ik nu een paar keer heb gehad. In een gesprek met NPC valt het geluid soms weg wanneer mijn personage praat.

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben eigenlijk nog geen bug tegengekomen. Tot nu toe loopt alles goed. Zal ongetwijfeld wel komen natuurlijk.

Deel Deze Pagina