Ik ga mijn Xbox + alles waarschijnlijk bestellen bij de dvdboxoffice en ik wou even weten wie met hun ervaring heeft. Duurt het bijv. lang voordat je alles binnen hebt? Justin...
Check ff de andere nieuwe topics hier.. daar staat wel wat in, volgens mij krijgen ze volgende week weer een nieuwe lading..
Ja ik heb wel 's dvd's besteld, maar dat ging via mijn creditcard, dus dan gaat het wel snel. Ik zou het niet weten als je dus bijvoorbeeld onder rembours of per overschrijving zou doen. Iig weet ik wel dat leveringskosten wel aardig meevallen, in een vorige topic had trouwens al aangegeven dat het ook via amazon.co.uk kon besteld worden, zij rekenen ongever 1 pond voor leveringskosten valt reuze mee, das ongeveer 3 gulden. Peace out
Jupz, best goedkoop 1400,- maar bij de dvdboxoffice krijg je d'r 3 games bij + 2 controllers + dvdplay back geval voor 1425,- Ik zie wel wat er gebeurd
He WouteR ga jij dan w88 tot ie hier in Europa komt? Ik weet niet wat ik moet doen importeren of w88. Maar als je gaat importeren zit je met dat probleem met de spellen. en hoe weet je nouw zeker dat je de xbox kan ombouwen? please help me, wat zal jij doen?
Bestel gewoon de US versie. Over die spellen maak ik me geen zorgen want die blijf ik gewoon bestellen bij DVDBoxoffice Je moet dan uiteraard wel een Visa card hebben, maar versturen is gratis en duurt ongeveer 1,5 week. En qua prijs van de spellen zal het niet zo ver uiteen liggen met de europese spellen.