1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    lol zag dat ook ja
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Door de opdracht van de prijsvraag moest ik opeens denken aan Zanzibar in Halo 2. Wat een gruwelijke map vond ik dat _O_
     
    Matrix vindt dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zit weer even te kijken, ben zoveel maps alweer vergeten. Elongation, Foundation, Ivory Tower, Ascension..... Allemaal nog uit Halo 2. Dat spel toch behoorlijk veel gespeeld...
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe meer je er over leest, hoe meer toffe maps je tegenkomt, of weer ziet dat maps ook al in eerdere delen zat.
    Dacht dat die pas in Halo 3 kwam (Last Resort), maar goed, LR / Zanzibar blijft inderdaad onvergetelijk.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Sandtrap vond ik ook een geweldige map met die choppers :D
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Zojuist echt een episch moment op Breakout gehad. Het stond 4-4 in score (tot de 5 uiteraard) en ik was de laatste tegen 3 man. Ik schoot er eentje neer en vervolgens gebeurde dit (bijna een epische ground pound faal). Toen schreeuwde ik wel even hoor. Blijft een gamemode met epische hoogte en dieptepunten.

    http://xboxclips.com/assaultpr0/cc03a917-4ad0-45be-a014-dd0f7ab1bd21
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, binnenkort Forge toch? Zullen er vast weer een hoop nagemaakt worden.:cool:

    As donderdag effe bij een maat deze game checken....perhaps kan ik zo de laatste beetjes twijfel weghalen.:+
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Heerlijk SWAT als het zo gaat

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Beltoni en Hybrid vinden dit leuk.
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Met zn 4e coöp op legendary uitgespeeld... Wat een gevecht
     
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    We zullen lief voor je zijn
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol.


    Hmm, SWAT....dat heb ik nog wel het meeste gemist aan Halo....en BTB, dat was ook altijd genieten.:cool:
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Impressive. Nog niet heel veel SWAT gespeeld maar tot nu toe bevalt het me goed. Als je een beetje in de flow zit dan komen de headshots/kills achter elkaar! SWAT zit niet in de Team Arena roulatie toch?

    Gisteren pas voor het eerst Team Arena gedaan. Speelde met iemand die zich al geranked had en kwam daardoor 1e potje tegen 2 Platinum 4 spelers, dat is nog even te lastig voor mij. Daarna waren de teams wel redelijk gewaagd aan elkaar. Moet wel nog even verder oefenen maar af en toe komen er weer wat skills van vroeger naar boven :)
     
  14. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Daarom is dat ranking systeem ook zo tof. Ik speelde pas met een aantal gasten van rank gold/platinum en dan merk je dat ik er echt veel te makkelijk doorheen schiet.

    Overigens ieuw, swat:+
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Waar in je service record kan ik al de badges zien die ik ondertussen heb gespaard? Ik weet dat dit in halo 2/3 werd bijgehouden. Zoals multikills en killingspree's
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2015
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The release of free, post-launch content for Halo 5: Guardians begins next week with the first drop: Battle of Shadow and Light, which includes the stealthy new “Shinobi” Ninja-themed armor, some legendary Light Rifle firepower and perhaps most importantly, the arrival of Big Team Battle maps, modes and mayhem.

    There are tons of new items added to and unlocked in this month’s drop, including all-new Ultra Rare and Legendary items, such as Shinobi armor and the Dying Star Light Rifle (to name but two). We have Tundra and Woodland-themed skins, a brutal (and occasionally hilarious) Shove-It assassination and dozens more items to unlock, discover and utilize.

    [​IMG]

    Big Team Battle is the cherry on top, and you’ll recognize elements and aspects of the first four maps in the mix, but all four have been, in varying ways, significantly adjusted for the new mobility, weapons and features of Halo 5: Guardians – and all are available in both Customs and matchmaking, and present just a hint of the content featured in next month’s Forge mega-drop.

    Once it’s available next week, Battle of Shadow and Light will automatically download and install for all Halo 5: Guardian players. For more details about Battle of Shadow and Light, please visit Halo Waypoint.

    [​IMG]
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Laatst bewerkt: 14 nov 2015
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfffffff.....wat zijn de controls wennen zeg na zolang geen Halo meer.
    Bumperjumper hebben ze ook aangepast zie ik....verdomme.:mad:
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Matrix vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina