1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @Modder-Eter draait ie goed op je GTX 960? Ik heb een 970 in m'n pc zitten en zit er toch aan te denken om de pc versie te proberen :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Draait heerlijk. Recommended settings waren Ultra met alleen God Rays op high (recommend hij volgens mij ook op de 970 en 980 op high).
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Al dat ! :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    9
    Vraagje over de Minute Men:

    Heeft het nog consequenties voor andere facties wanneer je het aanbod accepteert om de Minute Men te gaan leiden? Kun je je dan bijvoorbeeld nog steeds aansluiten bij de Brotherhood of Steel of een van de andere groeperingen?
     
  5. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Game tot nu toe erg gaaf ik moet alleen even wennen aan de kleuren ik ben eigenlijk nog niet echt met een quest bezig geweest ik heb alleen nog maar rond gelopen
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Wat ik begrepen heb niet. Het enige nadeel van minuteman worden is dat als je een romance aangaat je vriendin niet blij is met je bedprestaties.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je hoef ook niet meteen de quests in te duiken. Rustig rond kijken en verkennen.. Je hebt net 200 jaar geslapen dus even rustig aan doen is mijn advies. :D
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    net quest the first step gedaan. dem ben vaaaaaaak dood gegaan maar uiteindelijk gehaald. dem wat een spel.
    net wel het boek besteld
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Thanks. Ik heb alleen de Witcher 3 HC Strategy Guide, en daar ben ik tevreden over, wat betreft papier enzo. Toen ik dus deze guide vanmiddag zag, was ik wat teleurgesteld. Ik hou niet van dun papier dat vaak al snel kwetsbaar is.

    Ik twijfel nog of ik de Guide van MGS5 zal bestellen. Eerst maar eens bekijken of die wel gewoon goed papier heeft.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Speel toch met een man, voelt de eerste keer wel even wat prettiger. Vrouw doe ik wel bij een tweede run over 200 jaar als ik de game uit heb.

    Het begin is er en met name het openingsfilmpje was al een stuk sterker dan bij Fallout 3 of New Vegas.

    Grafisch vind ik de game verre van lelijk. Op de One ziet het er gewoon prima uit, meer dan zelfs voor een open world game.

    De meeste zeikerds snappen niet dat er ook zoiets is als een graphics stijl, waardoor het wat minder kan lijken dan een visueel spektakel als Halo bijvoorbeeld. Open world games zijn altijd iets minder mooi, maar het is ook veel lastiger programmeren.

    Game is gewoon curent gen waardig. Als je dit op de One of PS4 lelijk of minder mooi gaat vinden, dan ben je imo teveel verwend. De graphics en grafische stijl zijn gewoon uitstekend, anders ligt het misschien aan je TV. Op mijn Philips 107cm TV zie ik krankzinnig veel details en die zijn nog mooi ook. Er is geen reden tot een graphic bash.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Spoiler over een wapen/quest

    Heb bij de eerste Brotherhood of Steel quest de Junk Jet gevonden. Vergelijkbaar met de Rock-It Launcher uit Fallout 3. Dat ding blijft geniaal, gewoon puin op vijanden knallen :+

    Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om wapens te craften from scratch? Of kun je echt alleen wapens modificeren?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2015
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Pfff wat een gedoe. Was in een toren een missie aan het doen, had ik dogmeat naar huis gestuurd. Is hij blijkbaar ergens gevallen in een gedeelte waar je niet hoort te komen. Ik proberen daarin te springen via een weg wat echt totaal niet de bedoeling is. Kom ik er eindelijk, zit ik daar weer vast. Kon niet fast travellen want enemies closeby. Nou toch proberen te springen uit die toren en landen op stukjes zodat ik niet dood ging. Wat een gelul. Uiteindelijk toch levend eruit gesprongen en dogmeat is weer bij me. Vroeg me al af waar hij gebleven was.
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hoe ben je er achter gekomen waar hij was? Ik ben ook al een tijdje een companion kwijt. Ze is niet waar ik haar heen gestuurd had.
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog nooit een Fallout game gespeelt, maar de hype heeft ook mij bereikt. De hele setting, looks, verhalen trekken mij erg aan en sta eigenlijk op het punt de game te kopen.

    Kan ik als 'noob' in deze serie nog enigsinds gemakkelijk deze game onder de knie krijen?

    En ik hou persoonlijk niet erg van shooters, nu is Fallout niet een shooter uiteraard, maar komt dit wel veel voor in se game? Stealth games vind ik wel weer erg leuk, en dat kun je ook toepassen in Fallout toch?
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, damn, damn, damn, damn, damn, wat verslavend :D

    Heb al een aantal cores en twee power armors gevonden. Hoe hang ik dat ding in dat rack ? De eerste Deathclaw was ook weer een broekpoep momentje, ging de eerste keer zelfs dood :)
    Ben nog niet ver geweest, kom zoveel tegen, pfffft. Morgen maar eens heel Concord gaan exploren.

    Base craften is ook wel leuk, alleen zelf gebouwen in elkaar flansen werkt erg moeilijk. Dus i maak bestaande huizen lekker leeg en zet er dan weer stuff in. Heb al een aardige moestuin ook :)

    Stealth werkt nog niet echt lekker. na een shot weet iedereen waar ik ben en kom ik ook niet meer hidden. Dus das beetje balen met mijn stealth sniper build :D Hopelijk met wat meer punten/perks straks wat beter.

    En ik ben eigenlijk nog geen bugs tegen gekomen of performance problemen. En lekker save systeem ook: een quicksave en 3 roulerende autosaves die ik op 5 minuten heb gezet. En dan elk uur een manual save :+

    En regelmatig dump ik alles in de Workshop in sanctuary, mijn homebase! Kan die hond onbeperkt dragen btw ?

    Had ik al gezegd dat ik helemaal hooked ben ? ;)
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Kwam de companion toevallig tegen bij mn mainquest, dus dat is opgelost.

    Stealth werkt pas goed als je een demper voor je gun hebt.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ja hoor! En Fallout is een game die je op je eigen manier kunt spelen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fucking tof om mijn eigen naam in de game te horen, dat noem ik best een revolutie in gameland.

    Scores vind ik tot nu toe heel terecht, maar ben nog maar net buiten. Beetje jammer nu dat ze F3 BC maken.

    Trouwens ook enorm veel zin in de nieuwe dashboard update. Ik hoop van ganze harte dat die inderdaad beter is, sneller, gebruiksvriendelijker, betrouwbaarder en vooral stabieler. BC boeit me nog niet zo, want ik haat het dat ik zo vaak nog met kicks te maken krijg. Start je een game op, wordt je naar het dashboard gekickt, soms wel drie keer voor de game eens echt opstart.

    Ook regelmatig blackouts van het dashboard. Hopelijk hebben ze dit allemaal gefixed met de nieuwe update en fixed BGS zoveel als ze kunnen in Fallout 4, dan gaan we nog een paar vette jaren tegemoet.
     

Deel Deze Pagina