Dag mensen! Kzou wel eens willen weten hoe de DVD kwaliteit is van de XBOX? Is deze beter dan die van de PS2 (of mag je dit niet vergelijken??) Kga natuurlijk zo'n DVD kit kopen, dat zekers!!
jaja Dat hebbik inderdaad ook gelezen, zo ook de mening dat het een goede kwaliteit is voor de al niet kritische kijker! Vandaar mijn topic.. Zijn er kritische kijkers??
Stond in dat Nederlandse Xbox magazine. Best goed blad trouwens! Maar het is idd beter dan de PSII, maar niet zo goed als een stand-alone dvd-player.
Kwaliteit is zeker goed, alleen een Sony dvd speler of een philips zijn wel beter!! Als je nog geen dvd speler hebt, dan moet je gewoon die van de Xbox gebruiken... Kwaliteit is echt goed genoeg.. En het verschil zie je ook niet echt 1..2.3.
Ik zal je mijn persoonlijke ervaring even geven: ik heb een PS2 gehad, en nu een X-box: de dvd-kwaliteit van de Xbox is echt een STUK beter dan die van de PS2. Verder heb ik tot voor kort een Philips DVD751 dvd-speler gehad, en qua kwaliteit was die ongeveer gelijk aan de Xbox, hoewel de Xbox mij soms zelfs iets scherper leek! Daarom heb ik de Philips ook weggedaan. Enige nadeel is dat de Xbox, net als de PS2 wat meer lawaai maakt dan een normale speler. Maar ik heb hem in een kast staan, en die kan ik aan de voorkant dichtdoen als ik een film kijk. Dus: ik vind m perfect!
Re: member! Ow cool!!! Dan wordt het een nieuwe member die ook een dvd remote heeft aangeschaft!!!! Welkom bij de remote club!!!
En ik krijg een stand-alone dvd speler voor 30 euro ! M´n ma had namelijk een wasmachine nodig, en bij megapool krijg je bij de aanschaf van een wasmachine een dvd speler voor 30 euro erbij ! Ben ik ff blij!
Frustraties bij de mods? frustraties bij andere leden? Onnodig webspace gebruik? Onnodig bandbreedte gebruik? Tja... Zolang de vraag niet iedere dag voorbij komt vind ik het ook niet zo heel erg... maar ja...
zerks veel en veel beter, niet te vergelijken met een professionele dvd speler natuurlijk maar het komt in de buurt
Ik wil alleen even melden, dat als je de remote controller nog niet hebt aangeschaft, maar het wel enigszins van plan bent: doe het! Ik heb 'm afgelopen zaterdag gekocht en het is echt een geweldig ding. De afstandsbediening ligt echt waanzinnig lekker i.d. hand. De knoppen reageren ook ontzettend goed. Hij voelt alleen heel erg licht en fragiel aan, maar ja, d'r zit ook totaal niets in die afstandsbediening. Als je 'm nog niet hebt, koop 'm. Is z'n geld wel waard, denk ik... De kwaliteit kan ik verder niet beoordelen t.o.v. stand-alone DVD-spelers of de PS2. Ik heb alleen ook gelezen dat ie beter zou zijn dan de PS2...