Lucratief avondje gehad. Eindelijk silenced snipers. Een dikke 69 damage .308 sniper en een .38 nightvision sniper. De .308 is voor de dikke monsters, de .38 voor de rest. Heerlijk van afstand in stilte iedereen snipen voor 2.5x damage
Als ik tenminste Preston eerst ergens parkeer. De dommme gans loopt of steeds voor mijn sight door of gaat als een randdebiel in volle vaart overal op af. Of alstie echt zin heeft gaat hij mijn weg staan blokkeren! Tis dat ik een mule nodig heb
Had een quest om ergens een area van ghouls te ontdoen. Geen punt, zo ben ik wel. Daar aangekomen begin ik voortvarend. Ik level 12, de ghouls level 10. Tot er eens 2 van 22 tussen staan. En daarna een legendary van 24. Pfffttt, hard werken
Denk ik het wel gehad te hebben komt er nog een glowing one van level 24 aangekakt. Daar had ik het echt ff zwaar mee, maar ik overleef het ... Nauwelijks bekomen hack een deur, om verrast te worden door een level 32 (!!) ghoul. Met de nodige granaten en enkele gebroken ledematen kom ik ook daar voorbij. Zucht van verlichting, ff healen en ik stap weer naar buiten ... om daar door een level 34 Sentry bot te worden opgewacht...Vraag me niet hoe, maar ook die heeft het niet gehaald
Vol trots ben ik het mijn mensen in Sanctuary even gaan vertellen
Klik om te vergroten...