1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moto GP 2 zonder xbox-live

Discussie in 'Algemeen' gestart door mike-olist, 28 jun 2003.

  1. mike-olist

    mike-olist Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verstandig om moto GP 2 te komen als je geen live hebt?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk/vind van wel. Het creeeren van die motor is cool en duurt redelijk lang (vooral als je niet de drang hebt het spel snel online te gaan spelen, in dit geval) en de moeilijkheidsgradatie's zijn redelijk divers maar zeer uitdagend. Het blijft echter wel een spel waar het gaat om rondjes rijden en na een bepaald aantal als eerste over de finish komen, niet heel erg veel diepgang dus (als je het bouwen van je motor niet meerekend)
     
  3. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook nog geen live. ik rkijg het wel in spetmeber maar heb motoGP 2 toch gekocht, alles is gewoon goed leuke gameplay veel instellingen extreem korte laadtijden etc. Ik speel wel eens over xboxconnect en dat is wel leuk, maar toch kan ik niet wachten op live omdat dit toch wel heel leuk lijkt te zijn. Asl je geen live gaat nemen dan is het toch ook een hele goede racer. Je mist alleen het spelen tegen andere over live, maar dat is iets dat je bij elke game hebt als je geen live hebt. Voor de rest geeft wouter een goed beeld van het spel
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik zat er ook over te twijfelen tussen F1 Career Challenge en MotoGP 2

    vooral omdat motogp2 vooral leuk is op Live

    maarik heb toch ook veel goede dingen gehoord over het Offline gedeelte..dus ik heb toch een besluit genomen...komende woensdag ga ik MotoGP2 kopen :D
     
  5. Linkinkid

    Linkinkid Freakin` Freak

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    K ga het spel morgen kopen:D:D
     
  6. vosje

    vosje Xbox Freak

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem vanavond:p, Heb ook geen live maar lijkt me wel goed spel
     
  7. marc1234

    marc1234 ///M-Tax\\\

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu 3 dagen en heb geen live.....kopen kopen kopen,het is echt chill_O_
     
  8. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm als je van racen en motoren houd is dit gewoon DE game! Of je nou live hebt of niet dit is dan verplichte kost :cool:

    Ik heb zelf ook geen live en toch vermaak ik me super met deze game! Dus ook zonder live blijft dit een super race game
     
  9. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit zo hoor ga ik em ook kopen,ik ben helemaal lijp van Motorrace spellen,Ik heb GP500 van Micropose op de PC echt helmaal dood gespeeld.
     
  10. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook (nog) geen LIVE en speel nu 3 dagen, en ik kan tot nu toe alleen maar concluderen dat het een geweldige game is.

    Als je voor het eerst aan de slag gaat (ik heb motogp1 niet gespeeld) dan wil je de disc op je knie doormidden breken, echt super frustrerend want het is gewoon rete moeilijk om goed de baan over te scheuren, maar zodra je (al redelijk snel) het in je vingers krijgt, en zodra je voor het eerst volle kanne door bocht komt over de ideale racelijn dan ben je verkocht! Uren vliegen voorbij.

    Je bike customizen is een leuke bezigheid, en de unlockables (filmpies, riders etc) houden de singleplayer zeker fris. Absoluut een aanrader ook zonder LIVE!
     
  11. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een flink grote tv, maar ik vond de mp met 4 p er niet mooi uitzien..

    daar baalde ik enorm van

    mx
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    dit spel kan je ook prima via single player spelen zit lange gameplay aan als je hem op alle niveau's gaat spelen tenminste
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    kheb 'm gisteren gekocht...TOPSPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ma wa ik wel vind...op Rookie rijd je iedereen keihard voorbij...:confused:
    ligt da aan Rookie...ik hoop het wel
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon direct verder op Pro dan :)
     
  15. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    he jonges ik speel motogp online via xbconnect, dat is een progamma voor de pc.
    1.koppel je xbox aan je pc
    2.installeer xbconnect op je pc (te downloaden vanaf www.xbconnect.com)
    3.speel online zonder live kosten!!!
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Of investeer 60 euro voor een geheel jaar en heb een veel betere overall experience :)
     
  17. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Of 29,99 bij de Free record shop
     
  18. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik ben pas 13 en ik verdien ook niet 900 euro per jaar.
    en niemand weet hoe duur het volgend jaar is.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    50 a 60 euro weer.
     
  20. NasieHap

    NasieHap Dark-Elf

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ey xbc(xbox connect) daar heb je 2 internet kabels voor nodig 1 internet kabel voor xbox en eentje voor je pc met xbox live heb je maar 1 kabel nodig .......maar motogp2 is tof maar in pro zjin ze echt beter dan in motogp 1 in pro
     

Deel Deze Pagina