Drie vaagjes aan de experts,....
1. Lees links en rechts dat als je zonder Manager/coach al een teamgeest van 100 hebt je deze weg kan laten. Dit omdat hij niks meer toevoegt en dus scheelt het je coins aan contracten. Klopt dit?
2. Keepers blijf ik maar een lastig verhaal vinden, omdat je er eigenlijk zo weinig van merkt en dus niet goed kan beoordelen. Ik zou mijn team kunnen uitrusten met een veel betere keeper. Enkel heb ik dan wel twee rode lijnen naar de CV's. Ook hierover lees ik dat het niets uitmaakt want je gebruikt die lijnen toch bijna niet. Klinkt logisch, maar klopt het ook? Kwaliteit tussen de keepers is 4punten overall (scoort ook beter op de belangrijke aspecten) en de nieuwe kandidaat is ook een stukje langer. Met de huidige keeper heb ik gele lijnen, omdat enkel de nationaliteit overeenkomt. Kortom nieuwe betere keeper installeren of niet??
3. Ik had onlangs een view aan staan dat er aan de rand van je scherm indicators waren met waar je mannetjes lopen en ook of ze aanspeelbaar waren en zelfs een vlaggetje bij buitenspel,... was op zich best handig. Enkel nu is het weg en krijg het niet meer terug,.... Iemand een idee waar dit bij de instellingen staat?
Thx!
Laatst bewerkt: 19 nov 2015