1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan iemand mij helpen?Sinds gisteren loopt mn Xbox elke keer vast als ik wil draften of naar mijn selectie toe wil,krijg dan ook geen spelers te zien
     
  2. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    welk team gebruik je dan?
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb dit team al enkele weken, speel vooral fut draft. Heb daardoor aardig wat winst gemaakt en die wil ik dus nu niet uitgeven maar pas na volgende week vrijdag.
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Moet zeggen dat ik ook eens op Futbin ben gaan kijken en heb zojuist mijn team ook in de verkoop gezet. Niet zoals ik het van tevoren bedacht had, maar wil wel iets aan coins overhouden haha. Wist dat je veel FUT Draft speelde. Had laatst nog een party invite gestuurd (en Jerry geloof ik ook), maar je was waarschijnlijk druk bezig aan draft haha. Wilden toen eigenlijk vragen of je het leuk zou vinden om clubs te spelen met ons en LegendRobert (weet niet of je hem nog kent van vroeger). Maar proberen dus beetje clubje te starten met mensen die wel goed FIFA kunnen.
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Jullie spelen op ps4?
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Jwoeloe volgens mij verwar je mij met iemand anders.

    Trouwens heb vandaag weer fut draft gewonnn, zat in een pakje opeens Boateng en Modric, beste pakje tot nu toe in mijn fut carriere :)

    Ps3 markt ligt eruit zag ik. Is weer eens een coin exploit gevonden, Zlatan steeg vannacht met 700% bijvoorbeeld.

    Wat ben ik blij dat die markt gescheiden is van die van de ps4!
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had em ook weer eens gewonnen en kreeg David Silva in pack daarna won ik weer 3de ronde maar gaf die verbindingsfout aan,toen gingen er wel even een paar vloeken door de kamer
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Draft geeft bij iig ook goede resultaten met de pakketjes. :)
    Wel al drie keer gehad dat ik gewonnen heb en dat ik bij het laden terug ineens verloren heb met 0-3,......... echt balen. Maar mijn team is eigenlijk wel klaar. Gisteren nog een paar upgrades doorgevoerd.
    Ga nu maar eens echt aan de slag met een paar andere teams (zilver en brons) en teams voor de tijdelijke bekers.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat heb ik genoten,... mooie doelpunten. Iniesta zal wel een nieuw kaartje krijgen aankomende week,.... zal vast een dure worden. Ga maar alvast weer sparen. ;-)

     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik weet even niet meer wie het een aantal posts geleden heeft gemeld hier, maar ik wil diegene die toen iemand tipte om Krychowiak eens te proberen in een team hartelijk bedanken..

    Wat is dat een beest in dit spel zeg!:D
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kom op YouTube weleens filmpjes tegen waar mensen op 1 of andere site packs van 1miljoen coins openen.Maar zoiets staat toch niet in connectie met je console en mag dat allemaal wel?
     
  12. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Dat is coins kopen en dat mag idd niet.

    Ik adviseer om dit gewoon niet te doen, aangezien dit de hele markt kapot maakt en je er ook voor geband kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2015
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Was ook niet van plan om het te doen maar vroeg me gewoon af hoe het kan dat je 1miljoen packs kan openen
     
  14. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Laten we het hier vooral niet over hebben..

    Hierover praten kan leiden tot een topic lock!
    Zie ook de openingspost in dit topic.

    Dat moeten we niet willen..
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het valt wel op dat het altijd Arno is die met dit soort vragen komt... :+;)
     
  16. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ohja, zie dat idd nu pas dat er niet teveel over gepraat mag worden. Zal mijn post even lichtelijk aanpassen. Als arno zijn quote ook ff kan aanpassen ;)
     
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Als hij de coins zo hard nodig heeft, is het wel de juiste tijd van het jaar...

    Effe naar de supermarkt.. En kopen die coins..... :+

    [​IMG]
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja klopt mijn excuses aan iedereen,als ik iets bijzonders tegenkom dan ga ik gelijk hier vragen hoe dat zit:+ nogmaals sorry
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wat is dat super irritant dat mensen in Draft heel vaak hun beste spelers op de bank zetten en dan in minuut 1 van de wedstrijd deze in gaan brengen. Echt waarom zou je dat doen. Om te laten denken dat ze een slecht team hebben en dan CHECK MIJ IK HEB STIEKEM MIJN BESTE SPELERS OP DE BANK.

    Fucking sneue gasten.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik weet niet of het klopt, maar ik heb wel eens gelezen dat het wisselen tijdens de wedstrijd geen invloed heeft op je chemistry. Daar zal het waarschijnlijk mee te maken hebben.
     

Deel Deze Pagina