1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb ook mooie origami vouwschema's met vouwblaadjes. Vooral de boerderijdieren zijn een uitdaging:+
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Haha nee was ook niet zo de bedoeling, ik was vanaf P2 (1e Groep) van de baan gevolgen en stond daar aan de binnenkant. Ik wachtte juist tot het 2e groepje met Tender etc voorbij was (wilde niet lomp de baan opdraaien) en dat bekeek ik doormiddel van de stipjes op de map want met de regen was het niet echt duidelijk, of het stipje van Nova niet op mijn map zat of ik gewoon verkeerd gekeken heb geen idee het was mijn intentie om na het groepje de baan op te komen en ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat het geen crash was want ik had het niet kunnen uitleggen als het mis gegaan was....
     
    loyallronin, Rossi46 en Beltoni vinden dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had ook eigenlijk al genoeg genomen met de 5e plaats. Omdat Racer zo ver naar binnen trok kon ik me gewoon niet inhouden om het te proberen. Misschien was het een inschattingsfout maar ik dacht dat er vrij weinig risico aan verbonden was. Die discussie had ik liever ook niet gevoerd hier op het forum. Wanneer het onderwerp dan wordt aangesneden kan ik mezelf toch niet inhouden. Ga er niet meer over beginnen want dat is zonde van iedereen z'n tijd.

    @Racerblade01, ik hoop dat je later nog bedenkt. Het is gezellig om je erbij te hebben en ik, maar ik denk wij allemaal, zijn erg dankbaar dat jij je eigen tijd in de cup steekt zodat wij allemaal op woensdag kunnen racen. Ik weet dat ik soms een beetje een irritante manier van schrijven heb waar ik af en toe ietsiepietsie teveel frustratie in kan verwerken. Mijn excuses daarvoor.

    Volgende race sla ik denk ik over. Heb vorige keer voor het eerst in mijn leven staan juichen voor PSV, ik weet niet wat mij overkwam. Ik begin dus al lekker met het oefenen op Oulton Park. Ken het circuit niet heel goed. Tweede race wordt sowieso spectaculair!
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Origami en plaatjes kleuren helpt dus echt:+:D
    Heb je dat betonblok op Oulton park zien staan in die chicane. Dat wordt zeker spectaculair en aanleiding voor heel veel tekst op het forum.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2015
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oehh die gaat leuk worden ja :D:D
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Uhu.
    Tót het moment van contact lag RB heel netjes op koers om Beltoon méér dan genoeg ruimte te geven aan de buitenkant. Dóór het contact schoven ze samen naar buiten en lijkt RB misschien op het eerste gezicht het boefje, terwijl hij op dat moment net als Beltoon gewoon eventjes passagier in z'n auto is geloof ik. Met het naar buiten schuiven had Beltoon omdat hij degene aan de linkerkant was, de pech om (als eerste) in het gras te belanden toen het asfalt ophield.

    Het contact tussen de auto was dus het 'probleem' , en in mijn ogen valt er niemand echt iets te verwijten om het contact.. Er was de ruimte om samen zonder contact door de bocht te gaan.. Ergo, race-incident :)

    Kusje geven, zand erover, en volgende week (of de week erna) weer knallen!
     
  7. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Wow, dat Ruapuna park.. Drie rondes en je rechterbanden gaan het rood in met die temperaturen.. Wordt het een winter race? :D
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat ik Oulton Park verwarde met een ander circuit. Kon me niet herinneren dat het zo smal was. Vind het overigens wel een mooi/leuk circuit maar inhalen gaat lastig worden. Het is een soort Interlagos, alleen bij start finish zou je hem er naast kunnen zetten. Die betonblokken liggen er inderdaad bij, als je daar iemand in duwt dan is hij wel de lul.
     
    ruud_p vindt dit leuk.
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De baan is inderdaad ouderwets smal. Beetje het contrast van Dubai :)

    Inhalen kan trouwens op meer punten dan je denkt. Maar daar komt iedereen gaandeweg wel achter ;)
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oké. Het was verder niet de bedoeling om nog een reactie uit te lokken op het forum, ik had na de race de indruk dat 'het laatste woord' nog niet gesproken was. Achteraf gezien had ik het beter even kunnen laten rusten in plaats van de discussie op gang te brengen. Maar goed, wat mij betreft zand erover. Weet verder niet of er nog gekeken wordt naar het incident, maakt me verder ook niet uit, er is inderdaad genoeg over gesproken.

    Nog wel één laatste opmerking omdat ik de indruk heb dat mijn woorden verkeerd geïnterpreteerd worden, het ligt natuurlijk veel genuanceerder dan dit. Ik probeerde slechts de regels uit te leggen, ik denk dat iedereen deze regels wel kent en probeert te volgen, ook al visualiseert niet iedereen ze zoals ik dat deed. Ik gebruikte 'recht hebben op' om mijn punt duidelijk te maken en omdat ik me geen beter begrip kan bedenken. Als ik wist dat het tot contact ging leiden had ik de situatie natuurlijk anders aangepakt, ik bedoel het niet op een autocratische manier. :+

    Laatste ronde van race 2 was anders toch best spannend, toch? :whistle:
     
    Beltoni en Rossi46 vinden dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zolang je de race op OultonPark er maar wel bij bent.. die race ben ik als alles goed gaat er ook weer bij.. Ruapuna ligt er aan of ik de hele zooi dan al binnen heb.. voor Vrijdag a.s moet ik de rommel binnen hebben

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Reaktie?
     
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Kunnen we niet gewoon kijken naar het weer in de Bilt op het moment dat de race begint? Kunnen we zelf in de aanloop naar woensdag het weer checken :+

    Ik ben er deze week niet bij trouwens. Heb woensdagavond een afspraak staan en moet Ruapuna missen helaas.
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mijn regenrace skills zuigen voorlopig omdat ik nog niet gewend ben om met regen te racen
    Ik moet echt oefenen voor regen.
    Maar ik heb geen zin om kostbare tijd kwijt te zijn aan het oefenen van een regenrace als ik niet zeker weet of er regen is ingepland.
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik denk dat het niet zozeer aan jouw regen skills lag, maar gewoon aan je algehele skills.

    Kaboem-ttsshhh...

    ;)

    Nee geintje natuurlijk. Het was opvallend om te zien dat alle "stuurders" afgelopen keer in de regen problemen hadden. Eigenlijk zonder uitzondering. Dat is iets waar we in moeten duiken. Het liefst hebben we zeker nog regenomstandigheden, omdat het sowieso iets toevoegt. Maar dan moet het wel voor iedereen min of meer gelijk zijn.

    De komende race op Ruapuna telt sowieso niet mee voor het kampioenschap en zal ook niet in de regen verreden worden. Zodoende hebben we nog even tijd om vóór de volgende officiële race hierover uitsluitsel te geven.
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik had grote problemen met het insturen. Het leek net alsof mijn draaicirkel een stuk groter was. Een aantal keer zag ik de persoon achter me de bocht heel scherp nemen, zelf kon ik dat echt niet. Verloor in vrijwel elke scherpe bocht tijd.
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    O.k
     
  19. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Wat zijn de weersomstandigheden morgen? :)
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Morgen kan ik er niet bij zijn...
     

Deel Deze Pagina