Volgens mij hebben ze die dingen niet voor niets in het spel verwerkt! Iedereen misbruikt zijn/haar wapen, iedereen doet aan overkill! Of schiet jij netjes elke keer maar 1 kogel af?
Wat een bullshit. Panzer is gewoon een noob wapen, klaar. Waarom? Dat is toch overduidelijk, kom op zeg. :{ Goed, ga maar lekker met je Panzer fraggen. Word je binnen de korste keren gevraagd voor een clan, want het is echt een kunst om daar accuraat mee te schieten.
Ik heb altijd zoiets van "hoe harder het knalt, des te groter de schade" Maar ik kan me de frustratie van de gewone voetsoldaten ook wel voorstellen hoor! Zelf heb ik RTCW niet, idd misschien eens goede afspraken maken of een "Panzers-only" game starten!
Ik speel soms ook wel met panzers voor de grap. Als ik dat doe zitten een paar vrienden ook met vlammenwerpers etc. Als het potje serieus is vind ik het niet leuk. Je kunt met een panzer namelijk iemand met goed geluk doodschieten. Ik vind het leuker om gewoon gevechten met machine geweren, snipers etc te hebben. Ook zijn panzers vaak campers wat ik ook niet zo leuk vind. Laat me een voorbeeld geven: bij de map chateau (of hoe je dat dan ook schrijft ). Gaat er vaak een panzer op het dank staan. Die persoon heeft jou altijd dood als je de deur open doet, ook al ga je meteen naar achter in 99% van de gevallen ga je dood. Ik vind het een beetje een kinderachtig wapen.
Dat zou ik ook graag zien dat ze bij Activision een patch maken waar ze bepaalde wapens disabelen als je host. Want de helft is zo aso om je niet even te vertellen dat ze liever geen panzer gebruiken. En je gelijk kicken. Tuurlijk is het vervelend als je gelijk dood ben heb je net je packjes met ammo en bang dood. Maar nogmaals het is een tactisch spelletje.
Volgens mij kan dat omdat je niet echt gestudeerd hoeft te hebben om een discussie als deze te kunnen volgen. En nou weer on-topic graag!!
Ik ben zelf ook niet echt voorstander van de Panzer, noch de vlammenwerper of dat phantom ding. Simpelweg omdat ik denk dat ze geen nut dienen en die plaatsen beter gevuld hadden kunnen worden door wapens die nuttiger zijn, om een betere balans te creeeren (bv de M1 Garand of Carbine). Echter, als ze dan toch in het spel zitten moet jeje er bij neerleggen dat dat ding ook wordt gebruikt. Of je moet gewoon afspreken met elkaar dat je het niet gebruikt, maar dat gaat wat moeilijk op Live.
Flammenwerfer vind ik niet zo erg, de range is vrij kort. Ze zijn makkelijk te killen. Venom is lomp onhandig, je loopt er langzamer door. Dus pak je je pistool, dan kom je een vijand tegen pak je je Venom er eerst bij dan moet je nog 1 seconde laten draaien en dan kan je beginnen met schieten. En hij werkt op lange afstanden voor geen meter.
speel het weleens op pc, en bv in beach als iemand op je schiet dan jump je snel weg, achter paaltje of naar voren, ja naar voren.. dan doet het ut minste schade sinds men er meestal vanuit gaat dat je naar achter gaat.. en zodra die mis is is die gast vrezelijk de lul, dus je kan niet zeggen dat er geen nadelen zowat aan zitten
Ik vind panzers zo zielig, vooral van die gasten die dan in een team zitten van 3 en dan omstebeurt met een panzer schieten en omstebeurt bijladen, en dsu blijven ze maar schieten en dan missen ze ook nog heel vaak en dan lag ik me kapot en dan ban ik ze ook nog eens
kijk dat ben ik met je eens het is niet leuk als 3 man of meer in 1 team zon ding gebruiken. Maar als 1 iemand zon ding heeft is dta wel heel strategisch te gebruiken. Kijk naar destruction als jij allied ben gaan de meeste gelijk hoog in dat gebouw zitten zodat ze de ally an de dubbledeur in de gaten kunnen houden kunnen dam makkelijke air strike gooien graten ed het is dus dan al bijna onmogelijk om de courtyard in te gaan en met die panzer schiet je zon iemand weg. En soms zitten de gevechten inde ally dan lok je iemand door de ally naar buiten en dat zijn er dan vaak meer als een en ja dan ben je de lul. Ik vind dat je gewoon alles moet kunnen geberuiken in het spel het is oorlog. Begrijp me niet verkeerd he ik snap het wel dat het niet leuk is als je gelijk dood ben maar ja thats in the game