1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat geeft niet echt veel vertrouwen in de volledige game.
     
  2. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn er mensen die de BETA willen spelen (XBOX ONE) Voeg me toe of stuur een bericht. Mijn GT: LLL NaS LLL
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee absoluut niet. Werd de game juist niet oa hierom uitgesteld naar december? De gloriedagen van R6 zijn wat mij betreft sowieso weg. beta was geinig voor even vond ik...maar het was allemaal niet echt speciaal.
     
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Pff, wat een vreselijke Rainbow. Ik had even hoop toen ik na 20 lobby's eindelijk boys vond met een headset, maar voor de rest speelt echt niemand als een team. Waar is de gouden R6V1 tijd gebleven? Dat je gewoon gekickt werd als je geen headset had.

    T-Hunt is nu ook vernaggeld met die bommen. En natuurlijk niemand die je rug dekt, want geen teamwork. Erg zonde, ik keek hier ontzettend naar uit, maar ik ga 'm gewoon niet aanschaffen.

    O ja, en hoe kun je in vredesnaam een Rainbow Six uitbringen zonder night-/heatvision?
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoe moet ik deze game zien eigenlijk net zo iets als Payday dat je als groep gamers gezamenlijk het opneemt tegen AI met verschillende opdrachten (doelen) of is het human vs human?
     
  6. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Little bit of both eigenlijk.
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Waarom speel je zonder headset, dan ga je toch aan heel de tactische insteek van het spel voorbij?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar wat zijn dan je goede redenen dat je zonder headset speelt, als ik vragen mag? Persoonlijk vind ik het spelen met een headset in een team erg fijn mits dat goed georganiseerd is en niet, zoals je zegt, een kippengekakel is.
     
  9. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat bedoel je precies met dat een silenced kill beter is? De damage van je geweer gaat wat omlaag met silincer en de vijanden hebben minder snel door van waar je schiet. Al is dat laatste soms beetje tricky. Ene keer hebben ze echt geen idee waar je zit, maar heb ook vaak genoeg gehad dat het geen drol leek uit maken en ze gelijk begonnen terug te schieten.
     
  10. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Een vijand op een andere verdieping zal het niet merken volgens mij. Maar stel in een kamer zitten 2 mensen en je schiet 1 van andere kant van huis neer dan schiet de 2de vijand gelijk op je zonder te moeten kijken hoe en wat er gebeurt is en waar het vandaan kwam. Dat vind ik wat raar en soms oneerlijk aanvoelen. Daarbij is het gedrag in TH Bomb defuse van de vijanden ook anders heb ik het idee. Ik kan het niet heel goed onderbouwen maar ze lijken stuk agressiever (soms overigens ook niet). Het gedrag van AI sws lastig in te schatten, soms lijken ze veel te slim en soms zijn ze zo dom als het maar kan.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn God. Dit hebben we dus gelijk weer van de Xbox verwijderd.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    De Closed beta was al verschrikkellijk, ik denk niet dat dit wat verbeterd is :+
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Beta of niet. Het speelt gewoon echt voor geen meter en het ziet er ook nog eens vreselijk uit. Om nog maar te zwijgen over het menu... Het schieten voelt echt aan als een ejaculatie zonder handen.

    Echt treurig dat ze dit gewoon uitbrengen volgende week en mensen hier dus geld voor gaan betalen.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vette game vind ik het hoor! Heb een pot of tien TH gedaan met twee vrienden. Omdat de matchmaking niet werkte en we 20x moesten proberen maar met z'n drieen gaan spelen. Man man dat is wel moeilijk hoor als je eenmaal bezig bent met de bomb defusen. Al die Allah Akbar mannetjes die op je afkomen hahaha.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een openbaar forum en iedereen kan de beta spelen dus iedereen mag dan ook een mening hebben.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij reageert gewoon op Jorrie. Dat die mening niet hetzelfde is als die van jou is wat anders en moeten mensen niet gelijk uit het topic.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb beide op 4. Speelt prima imo.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik vond die zelfmoord gasten zo verschrikkelijk irritant? Zijn die al wat aangepast? Heb je net iedereen wat tactisch afgeschoten, staat er zo een debiel achter een deurtje en je bent dood :rage:
     
  19. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn iets getweakt voor mijn gevoel, ik ga er in ieder geval een stuk minder door dood.

    Net een potje TH op hard gedaan met een paar gasten die allemaal een mic hadden en dan komt het spel toch wel het beste uit de verf. Gewoon gecontroleerd een level door zonder alle run en gun praktijken. Echt tof.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kun je met het levelen in Rainbow Six Siege nieuwe wapens en/of perks unlocken?
     

Deel Deze Pagina