1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    KPN netwerk doet het in de grote steden met de OPO (eigen ervaring). Dit zal worden uitgebreid in de toekomst.

    Hoe ver ze precies zijn met de uitrol weet ik eigenlijk niet.

    Edit: Zie link: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zO0DHqLdKkdI.k1a1IKJI7o8k

    800/1800mhz is waar je naar op zoek bent dan.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    En nog steeds geen OPX :mad:
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Toevallig iemand die weet of de Galaxy Note 5 nog naar NL komt? Lees overal weer iets anders..
    Ik mag in februari weer verlengen.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Serieus?

    Heb hem volgens mij later dan jou besteld en die van mij en recka zijn vorige week al binnen gekomen.

    Kut man.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Na 4x de klantenservice gevraagd te hebben zeggen ze dat ie nu verzonden is, tracking nummer krijg ik maandag of dinsdag, ik wacht het eerst af :+
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    En nog steeds niks, ik ben er bijna klaar mee verdomme.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heeft er iemand nog een code voor een Oneplus X?
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Open sales met Black Friday, vanaf morgen dus.

    https://oneplus.net/nl
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ze moeten godverdomme hun orders eerst maar eens leveren :mad:
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Echt bizar man! Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn!
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Vanmiddag maar even de Live Chat vragen om een refund. Vorig weekend zeiden ze dat ze het verzonden hadden en dat ik maandag of dinsdag een tracking nummer zou krijgen, later een ticket update dat de telefoon deze week verzonden zou worden, ondertussen is er nog helemaal niks gebeurd. Ik ben er klaar mee dat ze me voorliegen, ik laat me niet zo behandelen.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hoor er wel veel slechte verhalen over die OPX. Wat betreft software van de telefoon zelf en service die ze bieden (of niet).. Op verschillende punten een downgrade op de OPO. Bij de OPO blijkt de batterijduur ook een stuk beter te zijn.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Net zoals die wachtrij van de livechat, ben je erdoor, moet je alsnog een halfuur wachten tot er iemand daadwerkelijk op de chat komt 8)

    Wel godverdomme, tijd gewacht, sluit de chat gewoon af, jezus wat een prutsers.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    In de OP2 storm hier: ik heb de Honor 7 net besteld. Vind de OP2 toch net iets minder mooi, plus dat ik de accuduur wel een puntje vindt. Tuurlijk, toestel is hardwarematig een stukje minder, maar met 50 euro cashback (vandaag) toch een mooie prijs. Alleen die 5.2 inch zal even wennen zijn. Was best gehecht aan mijn 6 inch Nexus 6.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zo, ik heb een PayPal geschil geopend, eens kijken of ze daar wel op reageren. Als ik binnen een week er niks over hoor krijgen ze maar een claim aan hun reet.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ben echt tevreden met mijn OPX hoor. Perfect ding. Doet alles wat hij moet doen en snel ook. Voor 300 euro helemaal tevreden. Ik hoop niet dat er iets kapot gaat of zo, want je leest zelden iets positiefs over de service.
     
    Killamonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, ik baal er ook wel van dat het zo gelopen is want het is ook een mooi ding. Maar als het zo moet kijk ik wel ergens anders.
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Dinsdag mijn telefoon binnen gekregen. Fijn ding, alleen de software is minder, flink wat bloatware en nog geen roms te vinden. Gister wel de hele dag op een volle lading gedaan met 6:48 screen on time en nog 7% te gaan. Verder werkt alles rap, doet de vingerafdrukscanner het echt verbazingwekkend goed en is het knopje aan de zijkant als shortcut (1 keer drukken Whatsapp openen, 2 keer drukken afstandbediening van de tv openen, ingedrukt houden zaklamp aanzetten) echt heel handig. Ik heb op dit moment nog geen nadelen ondervonden voor een telefoon van 300 euro.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zou die ook bijna bestellen voor mijn broer maar die bloatware is te irritant. Inmiddels eindelijk de OPX binnengekregen en is een super ding van wat ik er van gezien heb.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mooi om te horen! :) Ik ben er ook nog altijd zeer tevreden mee.

    Ik heb vandaag overigens nog een invite gekregen voor de OPX; roept u maar.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina