1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha bedankt maar dit wist ik allemaal al. Wat is dan het nut van levelen? Buiten dat je punten krijgt waarvan je nieuwe operators kunt kopen. Bijvoorbeeld de Spetsnas Operator die heeft maar één rifle wapen, je kunt geen andere kiezen maar wel deze modificeren. Zul je andere wapens unlocken voor een Operator ja of nee?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja wie ben ik om mijn mening te geven.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Sorry maar die graphics zijn gewoon slecht. Dit zijn gewoon mid 360 graphics.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Tsja, we zitten nu alweer een tijdje met deze generatie en met die gedachtegang blijven we last-gen graphics houden. Mensen die dit beweren zijn blijkbaar vergeten dat het ook beide kan. Genoeg games die goede graphics hebben en gewoon super lopen, dat doet deze game dus niet. Het is jammer want ik had wel weer eens zin in een tactische shooter. Helaas moet ik hier nog even op wachten.

    Bovendien begon jij dat je het goede graphics vond en nu vind je het een non argument, duidelijk 8)
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nou poeh, wat een argument. Ik verwacht gewoon goede graphics van een game die deze tijd uitkomt. Dat heeft er niks mee te maken of het een tactische shooter is of niet. Dan kunnen we net zo goed de oude RBS games weer gaan spelen omdat die toch beter zijn.
     
  6. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd bij mij vallen de gfx ook serieus tegen precies een 360 game. En nee daar is geen excuus tegen opgewassen! Als je een spel uitbrengt voor next gen moet het er next gen uitzien anders kan het beter spelen op last gen. Dikke rommel dat spel. Spijtig want tainbow six speelnik al van ik het begin en had hier zo naar uitgezien!
    UBISOFT GE BENT NIET GOED BEZIG ALSOF JE DAT NOG NIET WIST!!!
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom willen mensen toch altijd gelijk hebben. De een vindt de gfx niet mooi genoeg de andere wel. Het blijft voor een deel een gevoelskwestie en de gehele ervaring bepaalt naar mijn mening of je met de mindere gfx kan leven. Ik vind RB6 Siege echt geweldig, maar ook ik zie dat de belichting etc. niet super is. Stoor ik me eraan nee, maar kan wel snappen dat mensen zeggen vind ik niet mooi.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Max let even op dubbelposten.
     
  10. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hoeft er toch niet op in te gaan? Je doet nu net of het hele RB6 topic vol negatieve comments staat......
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Natuurlijk mag je enthousiast zijn. Net zoals anderen ook een mening mogen hebben.

    Als jij plezier hebt met deze game dan is dat toch helemaal fantastisch!
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Moet toch wel enigzins meegaan met Maxqubit. Vaak zijn mensen zo gefixeerd op de graphics, dat ze de gameplay elementen uit het oog verliezen. Hierdoor wordt een game direct als slecht bestempeld en wordt niet even de moeite genomen om wat verder te kijken. Iedere game heeft zijn voor en zijn tegens, maar tegenwoordig lijkt het wel of er alleen gekeken wordt naar de mindere punten.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nouja, ik vond het een combinatie van beide, gameplay voelde ook stroef aan, dat is dan te vergeven als de graphics mooi zijn maar dat is ook niet zo :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is de game eigenlijk 60fps op console?
     
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    De serverproblemen en algemene reputatie van Ubisoft momenteel werken ook niet echt in het verdeel van deze game. Ik vermaak mij prima met de game maar kan wel begrijpen dat het totaalplaatje voor sommigen een dealbreaker is.
     
  16. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd je bent er dan voor of leert er met leven. :) maar als het goede gfx zijn is het ook ineens vele geloofwaardiger.
    Iidd
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Na een paar dagen deze game te hebben gespeeld heb ik besloten om deze aan te schaffen. Dit soort shooters trekt mij gewoon veel meer dan een CoD of Halo.

    Ik vind het tactische gewoon heel tof en het werkt dus wel goed als je met een leuk team speelt. Natuurlijk moet je een leuk team hebben om alles uit het spel te kunnen halen, maar dat is ook de bedoeling. Ik moet wel echt zeggen dat het een verschrikkelijk lelijke game is. Echt spuuglelijk. Dit is nog lelijker dan een 360 game, dat is echt heel spijtig en ik snap daar helemaal niets van.

    Het is ook gewoon heel tof dat alles stuk kan en gaat en dat je middels het kleinste gaatje door een muur iemand kan killen. Prachtig. Ja, ik ga me hier wel mee vermaken en hopelijk vind ik een beetje een leuk team. Solo is dit drama. Kamikaze gasten online, binnen 30 seconden sta ik er vaak alleen voor als ik in het aanvallende team zit. Gasten spurten naar binnen als gekken, boom, boom en over. Gisteren toevalig in een team gespeeld met headset, en dat ging echt wel top. Dan is het veel en veel leuker.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Op welk platform speel je?
     
  19. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Lelijker dan een 360 game!? Probeer voor de gein eens R6:Vegas.
    Het is niet de mooiste game op PS4 maar spuug lelijk is, sorry, onzin.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Aaah, echt? RS Vegas is een game die in het begin van de 360 uitkwam. Dat is natuurlijk een beetje een flauwe vergelijking. Prop ehhhmmmm Gears of War 3 eens in je 360, en vergelijk dat eens met RS Siege. Let dan vooral op de lightning en bijvoorbeeld de charactermodels. De game is -in mijn bescheiden mening- echt spuug en spuug lelijk. Ik heb nog nooit zo'n lelijke PS4 game gezien, ik vind het echt niet om aan te zien. Het is dat ik de gameplay echt tof vind, maar het doet wel echt pijn aan de ogen.


    PS4
     

Deel Deze Pagina