1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks met de grote handen te maken. Maar zoals ik zei speel ik best veel games waar je moet sprinten en dan de linkerstick steeds moet indrukken en voorruit moet duwen.
    En met de PS controller druk je dan meer van de linkerkant en dan naar boven waar het bij de xbox controller gewoon recht naar boven is.
    Daarom heb ik persoonlijk die layout graag.
     
    AnonymousVLD vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ook niks met de PS controller, nooit gehad. Ze zijn nu wel beter, maar Xbox controller blijft fijner. Zeker met shooters.
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    en dit is bij de xbox controller met je rechter hand dus geen probleem...?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee omdat je die alleen echt gebruikt voor de camera soms en niet zoals de linkerstick voor sprinten en lopen waar je dus een langere tijd in dezelfde positie zit. :)
     
  5. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Shooters?

    Edit: nvm, je bedoeld idd lang naar voren ingedrukt houden oid
     
  6. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoals Hybrid boven me al omschrijft die gebruik je veel minder ..... left stick continue ..
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nog steeds geen idee...
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap het ook niet Upin.....

    Ik begrijp dat iemand de voorkeur heeft voor de Xbox controller, die is ook het fijnst, punt, maar kramp van de PS4 controller?
    Dat snap ik niet...hoe houd je dat ding dan vast vraag ik me wel eens af......
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon in me handen ...:)
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Het enige nadeel aan de positie van de linkerstick is dat je er inderdaad met sprinten vanaf glijdt. Al kan dit natuurlijk ook aan de soort rubber liggen.

    De Xbox controller blijft wel het fijnste maar dan wel zonder accu. De controller met accu krijg ik wel last van omdat ik geen plaats heb voor m'n vingers.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan heb je het over de 360? Want de One controller heeft niet meer zo accu.
     
  12. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had dit toch bij de PS3 controller.
    Ik kreeg daar echt pijnlijke vingers van wanneer ik bijvoorbeeld Motorstorm moest spelen met R2 als gas.
    Met de PS4 controller nog geen krampen gehad. Ligt ook veel fijner in de hand.
    Persoonlijk blijft de X360 controller mijn favoriet, nog meer dan de Xone controller.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Begrijp het eerlijk gezegd ook niet, met de DS4 nog nooit kramp gehad en heb regelmatig gehad dat ik behoorlijk wat uurtjes op een dag maak.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nadeel van de ds4 merkte ik vooral met FIFA, ik gleed regelmatig van de pookjes af en ze sleten enorm snel, en met bf4 richt je met R2 en kreeg ik na een tijdje ook lichte kramp zodra ik gericht stond. Voor de rest ligt de controller beter in de hand dan de ds3 wat een verschikkelijk ding was dat nou
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Fifa vond ik beter spelen met de PS4 controller. Met de nadruk op vond want met de bumpers van de verbeterde xone controller is het evenwaardig geworden.
    BF4 speel ik veel liever met de Xone controller. Die triggers vind ik beter dan de triggers van PS4.
    Het is maar wat je gewoon bent zeker? Er zullen mij waarschijnlijk duizenden mensen tegen spreken.

    Is het nu volgende week dat de interface verandert van de xbox one?
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat klopt inderdaad, maar de manier van vasthouden/bedienen krijg ik niet anders aangeleerd..
    Heb dat al sinds het PSX tijdperk en is nooit verbeterd/veranderd bij mij, wennen zal het dus ook nooit. Denk dat mijn duimen niet lenig genoeg zijn ofzo. :D (Xbox controller was/is een geschenk uit de hemel :p)
     
  17. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    ...............
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is zeker een nuttige bijdrage. :+
     
    Alexknl en AnonymousVLD vinden dit leuk.
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  20. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    In nutteloze bijdrage ben ik goed in ....:p.. hahah

    Had gepost dat de zevende core voor PS4 vrijgegeven wordt voor developers, 7 en 8 core waren voor OS.

    Bron:

    http://www.psu.com/News/28771/PS4-gets-more-powerful-thanks-to-unlocked-7th-CPU-core

    http://www.playstationlifestyle.net/2015/11/28/ps4-sdk-update-7th-core/

    De meeste multiplats draaien al beter op PS4 en met zevende core erbij zullen ze betere frame rates halen en ook stabielere.
    Zat te twijfelen welke console ik als main console zou gaan gebruiken maar nu de zevende core wordt vrijgeven lijkt het me duidelijk de PS4. Daarom post aangepast.

    Hoe heet dat apparaat dat je een xbox controller kan aansluiten op je PS4..?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015

Deel Deze Pagina