1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo,

    Mass Effect (1) gekocht voor de xbox one (backwards compatible)

    3,99 euro.... ;-)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En straks 100 uur verder, mooi koopje. Je gaat er geen spijt van krijgen. Had de game zelf nog op disc, heb hem dus ook geïnstalleerd op de One.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook maar nog niet gespeeld. Heel even geprobeerd natuurlijk en het liep allemaal lekker vlot.. Lang leve BC...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik raak 1 nooit meer aan. Ziet er niet uit en is zo traag als dikke stront. Gameplay vind ik ook om te huilen.

    Maar goed, ik ben pas ingestapt bij deel 2 en toen was het erg moeilijk om te wennen aan 1. Uiteindelijk wel gehaald om alles compleet te hebben voor mn playthroughs. Nu start ik alleen om de zoveel tijd deel 3 weer op. Die speelt toch het lekkerst vind ik.., plus krijg nooit genoeg van Citadel DLC :D
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    WTF? Ik ben bij 1 in de serie gestapt, paar weken voor de release pas eerste info gelezen. Ik vond het er destijds gruwelijk mooi uit zien, vooral de aanval op The Citadel aan het eind.

    Gameplay is misschien traag, maar het had zijn charme. Vond het gevoel dat er leven was op The Citadel best goed. Na elke main mission was er op The Citadel altijd wel een andere op te pikken.

    Neem bijvoorbeeld dat stel dat ruzie maakt om dat ongeboren kind. Je komt hetzelfde stel later nog tegen in Mass Effect III, dan staan ze in dat ziekenhuis als ik het goed heb. Mass Effect I was de basis en die is imo prima gelegd.

    Ach, ieders zijn ding, maar game en zeker het verhaal vond ik een stuk minder erg dan Mass Effect II. Daar is alleen het einde echt tof, want als het alleen om gameplay draait, dan nog is Mass Effect 2 niet zo goed. In Mass Effect 3 viel ook veel meer te doen dan in II. Een redelijk top 3 zou dan 3, 1, 2 zijn. Voor mij persoonlijk 1, 3, 2.

    Naast Oblivion is Mass Effect I wel mijn favoriete 360 game ever. Fallout 3 hoort er ook nog bij. :9
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Oblivion staat ook bij mij stipt op 1. Dat was destijds echt zo gaaf... Heel veel tijd inzitten..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zulke posts maken mij gelukkig. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh begrijp me niet verkeerd Yellow. Zeker een goeie game alleen na het spelen van 2 en 3 trek het niet meer om volledig voor 1 te gaan zitten.
    ME is mijn all time favo game reeks. Ik haal dan ook pas een nieuwe gen console zodra Andromeda uit is :)

    En vervolgens sluit ik me een week op in mn mancave. haha
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een week maar? Met Fallout 4 alleen al een aantal flinke nachten doorhalen gehad en hoop diezelfde verslaving te krijgen met deze aankomende titel. Net als @Gakkie Sluit ik me gewoon weer op in mijn Vault voor dit soort titels. :9:+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lelijk? Dan heb ik blijkbaar een andere game zitten te spelen, voor die tijd waren (en zijn nog steeds) prima graphics:

     
    Yellow 13 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, beetje verdwaald daar in het begin?:+

    Ik vind de game ook zeker niet lelijk, maar qua gameplay echt zoveel minder, dat het wel de game is waar ik het meest tegenop kijk als ik de trilogie weer eens wil gaan doorspelen.....pak dan ook echt puur de main missies en alleen de quests die wat met je squadmates te maken hebben. De rest sla ik over.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blijft grappig, want ik kijk juist het meeste op tegen deel II. 3 geniet ik dan wel weer volop, al is het best hatelijk dat je daar niet echt een pauze kan nemen aangezien dan bepaalde quests automatisch kunnen failen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat is ook wel grappig om 3 delen achter elkaar te spelen, bij elk deel is de gameplay zo ontzettend verbeterd. Combat in deel 2 was ontzettend saai, in deel 3 met biotic combo's en heen en weer jumpen maakt het toch weer leuker.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Combo's had je in deel 2 ook.....met zo'n lekkere harde klap.:cool:


    En bedankt allemaal....ben maar weer eens begonnen aan een nieuwe Mass Effect sessie.:oops::+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook. Lekker hé..... Dit keer ga ik voor de evil side.
    Verbaas me ook hoe soepel de transitie is op de xbox one
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik kan niet evil....het voelt niet goed....wel eens geprobeerd maar niet eens voorbij Eden Prime gekomen.:9

    Pak het wel meteen weer nerdy aan;
    novels, comics en games....allemaal in chronologische volgorde lezen/spelen.:+

    Ik houd van deze wereld en characters....Star Wars doet me niks, maar ME = <3
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die combo's werkten bij nooit :mad:

    Haha, ben nu de Omega DLC aan het spelen om daarna weer de reapers te verslaan :cool:

    Ook wel zin in de Citadel DLC weer te spelen, toch wel een van de leukste DLC :cool:
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, die is vet! Alleen al omdat je Wrex weer eens bij je hebt is het de moeite waard.:cool:
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol ik heb dat ook. Nu ook weer met Fallout 4. Heb geprobeerd en bad ass the zijn maar ik ben gewoon te zachtaardig denk ik. Ik heb al last van mijn kameraad dogmeat, als ik die een missie thuis moet laten vind ik het al zielig...
    En gisteren ergens een vrouw, die daar door de wastelands liep, gewoon willen afschieten maar kon het niet hahahaha. Nou dan ben je echt een watje hoor.. Dat je gevoel krijgt bij game characters... 8)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben weer begonnen met deel 1 blijft geweldig had hem een tijd geleden gehaald op de PS3, nu naar Noveria dat blijf ik het minste vinden van de main missions zie ik altijd tegen op, net als dat stuk in Dragon Age origins dat je de fade in moet pffff.
     

Deel Deze Pagina