1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Ook zonder classes vermaak ik mij wel met het spel, ik zou het alleen toch nog een leuke toevoeging vinden. Eventueel via de kaarten.
    Refresh tijd van de granaten mag inderdaad wel wat hoger zijn, hoeft geen minuten te zijn. Maar nu als je b.v. impact en thermal heb, allebei upgraded dan is het te makkelijk om ze te spammen. Laat staan met een refresh pickup. 8)

    Traits is een 4e optie.

    BERSERKER

    -Orphaned at a young age, you were raised by the Wookiee Berserkers on Kashyyyk, where you learned to revel in fierce combat.

    LEVEL 1 – Health regeneration starts a bit faster

    LEVEL 2 – Health regeneration starts faster

    LEVEL 3 – Health regeneration starts much faster AND replenish a small amount of health with each kill

    SHARPSHOOTER

    -Trained as a sharpshooter by a small team of rogue elite snipers, you enjoy operating alone and harassing the enemy from afar.

    LEVEL 1 – Headshot kills reduce current cooldowns by a small amount

    LEVEL 2 – Headshot kills reduce current cooldowns by a medium amount

    LEVEL 3 – Headshot kills reduce current cooldowns by a large amount

    BODYGUARD

    -Rigorous training and a brief career as a bodyguard in the Outer Rim has made you a lethal warrior capable of handling extreme situations.

    LEVEL 1 – Decreases explosive damage by a small amount

    LEVEL 2 – Decreases explosive damage by a medium amount

    LEVEL 3 – Decreases explosive damage by a large amount AND blaster damage by a small amount

    SCOUT

    -During a brief stint in an elite reconnaissance unit, you learned how to use stealth tactics to find and eliminate the enemy.

    LEVEL 1 – Sprinting does not show on enemy scanner

    LEVEL 2 – Sprinting and firing your primary weapon does not show on enemy scanner

    LEVEL 3 – Sprinting and firing your primary weapon does not show on enemy scanner AND killing an enemy resets weapon heat

    BOUNTY HUNTER

    -The Galactic War creates many veterans looking for opportunities. Fighting for the highest bidder, they see each battle as a chance to gain new riches.

    LEVEL 1 – Low chance to get a Power Card with each kill

    LEVEL 2 – Medium chance to get a Power Card with each kill

    LEVEL 3 – High chance to get a Power Card with each kill AND resets cooldown with each kill
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Scout trait is die middelste card. Level 1 die altijd unlocked is haalt je van de minimap als je sprint. Als je level 2 unlocked gedurende het potje daar kom je ook niet op de minimap als je schiet en level 3 dan gaat ook je cooldown van je wapen gelijk omlaag als je een kill maakt. Maar vooral die eerste twee zijn super. Zeker omdat het eerste level altijd unlocked is.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... not sure if trolling or serious.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks raars aan toch?
    Nee er zit geen eindatum op. :)
     
    inoway vindt dit leuk.
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh WTF dat heb ik helemaal gemist? Waar stel je dat in? Middelste kaart is toch een powerup die je met Y activeert?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon bij Star Cards. Vanaf level 15 unlock je de Traits en kan je daar instellen wat je daarvoor wilt.
    En het is geen powerup. Komt dan links in je beeld te staan.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh ja was ff niet mee... je hebt gelijk!
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Game toch maar besteld kon het niet laten haha. Denk dat het mij vooral aantrekt omdat er niet teveel tactiek en dergelijke bij komt kijken. Gewoon lekker knallen :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol.

     
    Zeepsop, Mallakai, heuft en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O man wat een heerlijke game is dit, bijna gewoon hersenloos knallen en niet teveel moeite hoeven doen om mee te komen. Nee dit bevalt mij wel en ook erg korte laadtijden en je jumpt online na een potje ook erg snel weer in een ander potje. I like this :)
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    In geen tijde zo veel plezier beleeft aan een online shooter :)

    Nog even en dan de scout trooper outfit vrij gespeeld.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee precies ik ook niet. Heb dan wel niet zoveel met Star Wars maar deze game bevalt mij gewoon enorm goed. Misschien juist omdat het gewoon wat simpel is opgezet en lekker simpel weg speelt. Zonder teveel tactiek en dergelijke.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat een heerlijke game voor casuals zeg! :) Jammer dat er niet echt veel variatie inzit kwa wapens/gear maar heb ook nog niet alles.

    Endor = kak als Imperial zijnde haha.. Je ziet geen moer :+

    De rest prima in orde!
     
  14. goreblaster

    goreblaster Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek nederlandse mensen om battlefront mee te doen. Coop of gewoon online.
    Level 32 hiero, voeg me toe!

    Goreblaster NL
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn level 32 alweer dat is nice.

    Ik nu in drie dagen ben ik level 16 zie dat ik de game in die drie dagen alweer 19 uur heb gespeeld damn.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    damn you... ik heb het spel vanaf de release en ben pas lvl 11. tegen de tijd dat de 14 star wars film uit komt heb ik wel mijn shadow trooper armor.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kwam vandaag niet die Battle of Jakku event ergens live? :eek:
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    was het niet 1 of 8 december?
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    1 december gaat de content live voor mensen met zo'n DLC token. 8 december voor iedereen.

    JackFrags, LevelCapGaming en nog een stel andere zouden vandaagn een stream doen van de nieuwe Jakku map. Vandaar ... kan er alleen nog niet heel veel van vinden
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    1 december voor diegene die de pre-order hadden van de game en 8 december voor de rest geloof ik.
     

Deel Deze Pagina