1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk level zijn jullie ? En welk wapen gebruiken jullie het meest. Ik ben lvl 23 en gebruik het meest een laser rifle

    En waar kan je zien hoeveel uur je heb gespeeld.
     
  2. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Aan je save's kan je de tijdsduur zien, ik ben ongeveer het zelfde level als jou ik gebruik vaak de combat Shotgun in gebouwen en daarbuiten de combat rifle en een sniper met demper

    Ik gebruik geen laser/plasma wapens en de rest van die meuk nog geen eens getest
     
  3. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil ook 'normale' wapens gaan gebruiken in plaats van mijn laser rifle maar die lijken een stuk slechter ? Heb er ondertussen 41 uur opzitten en heb nog amper questen aangeraakt
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Level 44. Explosive shotgun is het beste wapen dat ik gevonden heb en bijna klaar met de game. Ben nu bijna op het punt om met de verschillende factions te starten.
     
  5. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie de leukste facties? Railroad ben ik nog niet geweest maar tot nu toe lijkt mij de BOS de leukste

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  6. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Combat Shotgun van mij heeft 105 Damage niks mis mee, Damage van de combat rifle weet ik niet uit me hoofd maar ook aardige Damage met wat Mods, ik heb ook rifleman perks dat beïnvloed de Damage ook..
    Plus als ik hidden ben maak ik 3.0x sneak attack Damage

    Ik ga eerst de railroad joine en dan de rest kijken of t lukt om save's te maken op bepaalde momenten zodat ik alle factie achievments kan halen in 1 run

    Heb je eerst alle sidequests gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
  7. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoveel damage! Mijn wapen heeft maar 45 damage maar is beter dan de gemiddelde shotgun voor mijn gevoel. Vind jammer dat je ze niet allemaal kunt joinen maar goed content in overvloed. Ben nu ook al dagen aan het Exploren rechts van diamond city. Waar Je ook met de hoofdlijn naar toe moet maar ik snap niet wat ik daar moet doen..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  8. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Je wapens modden krijg je veel meer Damage. Origineel heeft de combat Shotgun al 50 Damage trouwens
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet alle, maar wel heel veel. 40 misc rommel (die mini quests) en 55 quests ofzo.
     
  10. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke Nice! Ga ik ook maar doen denk ik, houd het spannend,
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb vijf wapens bij mij en de overseers gebruik ik eigenlijk het meest. Lvl42 op het moment.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En de dubbel Nuke schietende big boy

    [​IMG]
     
  12. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow mooie wapens zeg! Waar heb je die oversees guardian vandaan?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Overseers heb ik gekocht in vault 95. En aangepast tot wat het nu is. Die is echt wel bruut. (Hidden) Snippen heb ik op 3,5 damage nu. Dus een super mutant gaat met 1 shot door de kop neer. :D
     
  14. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar is vault 95? Ben daar volgens mij niet geweest heb pas 1 vault gevonden na vault 111

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
    Nicola vindt dit leuk.
  15. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Wil ik ook wel weten waar die vault is, ik zie dat wapen ook helemaal niet in de survival guide staan.. Vreemd
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    osmgek vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zonde om te kopen. Dat wapen kan ook gewoon droppen.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is pas zonde als je er geld voor moet lenen. Ik heb geld zat. Weet niet wat ik er mee moet en dus lekker uitgeven die handel. Meenemen je graf in heeft toch geen zin en na 200 jaar op een houtje bijten is het wel even fijn om wat geld te spenderen. :D
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik geef elke keer 1800 caps uit aan een nieuwe clinic. Kost bakken met caps die zooi
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn .50 surpressed sniper, met kans op stagger on hit, doet 112 x5,3 damage als ik sneak. Zelfs 50+ enemies zijn in 1 of twee hits dood. Dat is mijn life assurance policy :) Normaal schiet ik met een surpressed .38 sniper die de fire rate van een smg heeft. Daar heb ik inmiddels bijna 5000 kogels voor :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015

Deel Deze Pagina