1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik zal jullie ook eens een kijkje laten nemen in mijn "Sanctuary Hill" nederzetting welke ik nu redelijk naar wens heb opgebouwd...
    Er wonen nu 18 mensen (4 supply-lines) en qua voorraden loopt alles gesmeerd, happiness schommelt rond de 84 momenteel. Wil wel het geheel nog meer aankleden met meubilair en extra sfeer zien te creëren met verlichting. Maar daar moet ik eerst nog wat tijdschriften voor zien te vinden.
    Bij andere 'workshop-locaties' bouw ik momenteel enkel datgene wat nodig is, hier besteed ik nog weinig tot geen verdere aandacht aan.

    Indeling van het hoofdgebouw is als volgt: Op de begane grond de barakken en een dokter. De eerste verdieping is puur voor ontspanning, woonkamer met bar, een badkamer en een soort van mini-café. Tweede en derde verdieping zie ik als mijn eigen verblijf.

    Winkeltjes plaats ik allemaal buitenom op plekken die voor mij logisch lijken en de stroom regel ik overal via de daken. Alle generatoren staan op de daken van de oude huizen om geluidsoverlast in het leefgebied te voorkomen. ;)

    Overzicht van mijn thuishaven...
    [​IMG]


    Garage om te klussen...
    In deze ruimte verzamel ik alles wat betrekking heeft op mijn uitrusting. Er is een aparte ruimte voor "Power Armors" die ik compleet heb en klaar voor de strijd zijn.
    [​IMG]

    Master bedroom...
    Grote slaapkamer die tevens dienst doet om al mijn spullen gesorteerd op te slaan die ik niet kwijt wil. Unieke wapens, kleding, armors etc.. Maar ook zaken alles 'holo-tapes', 'pre-war money' en andere prulletjes hebben hier allemaal hun eigen opbergkastje.
    [​IMG]

    Entreepoort met beveiliging...
    Deze poort heb ik twee keer gebouwd om zowel een voor als achter een ingang te creeeren... Voor de rest is alles rondom gebarricadeerd en de zijn de meeste muren voorzien van loopbruggen en uitkijkposten.
    [​IMG]

    Standbeeld opgericht...
    Aanval van "Raiders" was een mooie strijd, maar met gemak gewonnen. Wel een standbeeld waard vond ik. :D
    [​IMG]

    Als ik het interieur ook naar wens heb maak ik nog wel eens een paar nieuwe serie screenshots als mensen dat leuk zouden vinden... :thumbs:

    Heb nu 65uur gespeeld en ben level 27. Merk wel dat levellen opzich heel snel kan gaan als je maar quests voltooid. Dat krijgt nu dan ook mijn prioriteit de komende tijd. Favoriet wapen is een hunting-rifle met scope en een combat-shotgun voor de gevechten in de kleine ruimtes. Probeer zoveel mogelijk met authentieke wapens te vechten, al die laser-stuff is niet zo aan mij besteed. 8) (al is het soms wel handig om wat kostbare ammo te sparen)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    WorkingTitle, pim_smeets, Makkabeer en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Netjes hoor. Als ik jullie verhalen en foto's zo zie, moet ik gelijk aan dat stukje denken van AngryJoe's review.



    :+

    edit: goddamn. die embed zooi zorgt ervoor dat je niet een video op een bepaalde tijd kan laten zien.



    Dit stukje bedoelde ik
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Heeft iemand al wel eens VATS gebruikt bij Swan's pond? Blij dat ik een quicksave had :) Het is vlak bij Vault 114
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Welk stukje Madd?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Waar die kutkat ook zit? Ik moest ook een keer naar een meertje om een kat te zoeken, gevolg was dat ik in een hinderlaag van Children of Atom kwam. Doe stimpaks en rad away. Waar zit die pond van jouw ongeveer op de map? Iets ten noord westen van Diamond City?
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kutkat ? :eek:
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Kwam groot beest uit die pond toen was ik dood.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanaf 6:14 :)

    En nee yellow dat is niet hetzelfde. Al heel vroeg in de mainquest kom je bij Swan's Pond. Wat jij bedoelt is een meer
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Wat Maddmonkey dus zei ja
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt voor de info.

    Zelf vanavond verder met de PC versie. Net vannacht aan begonnen, mod je erbij gepakt en knallen maar. :9

    Heb Sanctuary al behoorlijk schoongemaakt. Zo meteen afmaken en dan bouwen maar. :9
     
  11. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Gister kwam ik al bijna aan me bouw limiet terwijl ik enkel een gebouw heb gemaakt met 2 verdiepingen op de fundering naast dat huisje waar de workbench staat. Waarschijnlijk heb ik nog een hoop scrap overal liggen. En ik gebruik best veel junk als decoratie.. Want anders kom je wel heel Snel aan het limiet.. Er is trouwens een bug/glitch of hoe je dat ook noemt, wanneer je wapens drop en daarna store via de building mode gaat het limiet omlaag..

    Er zijn mensen die hele grote settlements hebben gemaakt zonder problemen.hier even een stukje tekst van een ander forum word het beter uitgelegd..
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2015
    Maddmonkey en pim_smeets vinden dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah ok. Ik heb echt heel veel wapens etc liggen. Bijna niets gebouwd en het staat al op 80% dus ik denk dat ik, als ik ooit ga bouwen, deze tips maar eens ter harte neem.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nu toch wel erg veel last van echt vervelende bugs:

    - Groot stuk ten westen van (...) plaza kan ik niet komen, dan crashed de game
    - ontbrekende npcs (bijvoorbeeld in Salem)
    - npcs die weigeren met me te praten (diamond city, vault 81 oa), laat staan dat ze me de quest geven
    - Quest items die niet droppen (vault 75, daardoor kan ik de science bobblehead niet krijgen)
    - Quests die niet activeren

    Etc ...

    Veel meer dan ik ooit in een Bethesda game heb gehad, snik ... En toch geniet ik er nog volop van!
     
  15. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Vault 81 ik had hier ook moeite om de quests te starten/vinden
    ga naar het klaslokaal praat met de kinderen 1 geeft een quest en daarna volgt een andere
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb die area 3x gedaan !! Had een save er net voor. De eerste twee keer lukte het totaal niet en de derde keer kreeg ik wel de questline. Ondertussen gedaan. Maar nog steeds mist er een npc en is er een die niet met me praat terwijl ze dat wel zou moeten doen ...
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Wat voor modje heb je erbij gepakt? Extra extra easy? :+
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Is er nou eigelijk al een update geweest na de release ? Want die is wel nodig
     
  19. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Bedoel je de quest
    Hole in the Wall
    Heb er namelijk 5x over gedaan om die quest te starten.

    Overigens, kwam er gister achter dat je in je settlement hangende lightbulbs aan je stroomdraad kan hangen.
     
    Nicola vindt dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die Quest was het inderdaad volgens mij. Ik vond het zo gek een hele Vault en niks te doen daar. Ik dus op internet kijken en toen las ik van de questlijn daar, die bij mij dus totaal niet wilde starten. Heb ik dus ook in bijvoorbeeld Salem. Daar is gewoon niemand!
     

Deel Deze Pagina