1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja het schijnt dat er nog al wat criteria aan die quest verbonden is, zo moet bijvoorbeeld de quest van die kat terugvinden gecomplete zijn en moet je minimaal 24u gewacht hebben.
    Salem ben ik zelf nog niet geweest dus ben benieuwd of ik daar hetzelfde ervaar.

    Wat ik overigens wel heb (en waar ik me iedere keer weer aan stoor) is dat de textures bij Thickets Excavation niet goed gerendered worden.
    Bij mij ziet Thickets Excavation er zo uit :

     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook een leuke om te bekijken.. Kijk ook even naar nr twee van deze serie.

     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren episode 2 gekeken ;)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] spray n pray wat een lekker wapen is dit en zeker met die exploding bullets!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zoiets ja. :+
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hou het bij mij overseers. Heb er ook een demper op dus heerlijk sneaky en geruisloos.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nu wil ik het weten ook.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Godmode.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Yellow... De enige persoon in de wereld die van console naar pc switcht bij een game om van super easy naar not even a game anymore difficulty te gaan :+

    edit: nog even ontopic: Game was tot aan de factions echt wel gaaf. Nu bezig geweest met de eerste van de factions en het doet mij maar weinig. Knal mijzelf er maar gauw doorheen.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2015
    Graveheart vindt dit leuk.
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb eindelijk weer het plezier in offline gamen teruggevonden door Fallout 4, echt heerlijk.

    En dan hopelijk binnen een paar jaar nieuwe Elder Scrolls..:eek:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Op hopelijk een nieuwe engine.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha, doen ze toch niet.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar heb je geen mod voor nodig, kwestie van tgm intikken op de console en klaar. Nee, unlimited voorraad om te bouwen. :9:+
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol... Ik hou het wel bij mij. Console,tje... Dan maar een iets minder groot vinex wijkje bouwen...
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Normaal een slecht teken voor een game dat er minder in een topic gepost word, maar in het geval van Fallout 4 niet.

    Fijn om te zien dat iedereen opgesloten zit in deze toptitel. _O_
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En toen was Dogmeat volledig foetsie. Nergens te vinden. Ik heb hem op een gegeven moment terug naar Sanctuary gestuurd omdat ik Cait even in mijn team wilde hebben. Ik na een tijdje terug naar Sanctuary en geen Dogmeat te vinden. Wel zag ik zijn maatje in haar hok zitten. Heb van alles al geprobeerd maar hij is foetsie. Schijnt als ik een tweede hok had gebouwd en daarna hem terug had gestuurd alles goed was geweest. Weet ik dat voor de volgende keer weer.

    Hoeveel romance mogelijkheden zijn er eigenlijk in de game? Daarmee bedoel ik welke chicks allemaal te romancen zijn?
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Knap dat je dat kan zien :thumbs:
    Logisch dat het aantal posts afneemt naarmate de game ouder wordt, maar vergeleken met andere gametopics leeft deze nog volop!

    Heb de game zelf al een dikke week links laten liggen, en speel ik liever COD, Battlefront of Forza (6/Horizon2) en vanaf morgen ook aan de slag met Just Cause 3. Heb geen tijd voor deze nogal tijdrovende game (er is zoveel te doen) :+
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Een paar. Cait is de makkelijkste als je lockpickt en telkens sarcastisch bent :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha ok dan. Cait heeft op zich nog wel wat i guess....voor een CG character. Het is zeker heel erg vergelijkbaar met romance uit Skyrim he?

    Holy crap @ al die vaults op vorige pagina. Zelf alleen nog 81 en waar
    Nick Valentine
    zit gehad.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2015
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het is een meter die je opbouwt door dingen te doen die iemand leuk vind. Dan krijg je een persoonlijke quest (eigenlijk wel tof om met alle companions te doen imo) en daarna kan je bij max 'being liked' met je companion praten en romance kiezen. Daarna ben je opeens een verliefd stelletje en krijg je een xp boost als je in hetzelfde bed slaapt..

    Zo sliep ik een keer een uurtje, werd ik wakker met een koe in de kamer en een neger lag nog in het bed. Ik weet niet meer precies wat die Cait toen zei, maar het was echt fucking droog in combinatie met wat ik zag. Die cait houdt wel een feestje :p
     
    BigKabuto vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina