1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Op zijn minst nog tot kerst! :D _O_

    Momenteel ook echt geen behoefte aan een andere game... :oops:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha geweldig. Ja er gebeuren soms ronduit weirde dingen in de game, maar het is niets gamebrekends gelukkig. Zo heb ik al heel vaak die Brahmin midden in mijn huis gehad, haha hoe dan? En ook die Sturges stond soms ineens bovenop het dak.

    Same here, elke keer als ik een andere game opstartte duurde het hooguit twee minuten en de game was alweer afgesloten en werd Fallout 4 opgestart. Sinds vandaag wel echt begonnen met Rise of the Tomb Raider, maar de weken ervoor totaal geen behoefte aan.

    Fallout 4 is echt subliem.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cait vind ik zelf de leukste, geinig accent ook. Moest er een romance van komen dan graag met haar. Maar niemand haalt het bij mijn maatje dogmeat. Dus pech voor de NPC'S.... :D
     
  4. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Mij favo companion is strong..
    Geniaal die uitspraken.. Gelijk even aangekleed met wat armor en een mini gun.

    companions hebben vaak iets te zeggen als je in een gesprek ben met een npc, soms geven npc's ook weer antwoord erop. Echt mooi uitgewerkt. En het bijzondere is dat het niet uitmaakt met welke companion je ben
    Ze interacteren met elkaar. dan zie je echt hoe veel werk in deze game is gestoken
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2015
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De enige reden hiervoor zou zijn dat mensen Fallout 4 aan het spelen zijn. Ik ben de komende maanden nog wel zoet hoor. Ik heb pas een paar quests van de main story gedaan en ik ben echt al 50 uur bezig.

    Ik ben pas net terug van de Glowing Sea, en heb nu de opdracht naar CIT te gaan. Maar die staat al even. :p

    Over companions: ik gebruikte zoals iedereen eerst Dogmeat, daarna ben ik overgestapt op Garvey Presley en daarna op Nick Valentine en die gebruik ik sindsdien. Ik heb geen perks in hacken geïnvesteerd en hij lost het zo voor me op, tenzij het echt een master terminal is.

    Ik heb trouwens al een heleboel mods geinstalleerd. Dat is echt peanuts met de Nexus Mod Manager (je moet registreren, als je niets aanklikt bij pakketten is het gewoon gratis). Je moet een keer twee bestandjes aanpassen, wat hier uitgelegd staat. En daarna zoek je hier je mods en met twee klikken heb je je mod geïnstalleerd. :) De mods hieronder in het vet zijn echt must-haves (er vanuit gaande dat je PC het aan kan of course). Ik ben ook zeer benieuwd wat voor soort mods er naar de Xbox geport gaan worden.
    1. A little bit of green
      Echt een aanrader, zorgt voor net iets meer groen in de game, maar niet zoveel als 'A touch of green'. Zeker in combinatie met 'Vivid Fallout - Landscapes', dan heb je nog net iets minder groen, zodat het toch nog immersive blijft.
    2. Burnt books are actually burnt
      Nieuwe textures voor boeken
    3. Busty
      Grotere boobs
    4. Darker nights
      Je ziet echt minder in het donker, het is een stuk realistischer zo. Nu ben je ook moeilijker te detecten while sneaking. Dat kon je compenseren, maar ik dacht: ik zie ook minder, dus waarom zou ik?
    5. Dead body collision
      Je loopt niet meer door lijken heen en ze blijven net iets langer liggen
    6. Easy to see glowing bobbleheads
      Toegegeven, het is een beetje cheaten, maar de bobbleheads hebben een bepaalde glow zodat je ze makkelijker ziet. Dit is wel nodig icm 'darker nights' als je ze niet wilt missen. Het ziet er nog steeds wel immersive uit though.
    7. Easy to see glowing magazines
      Idem, alleen ziet dit er minder immersive uit.
    8. Fallout texture overhaul moons
      Nieuwe textures voor de maan
    9. Fallout texture overhaul Pipboy UHD 4K
      Echt een aanrader: gewoon de vanilla pipboy, alleen dan veel gedetailleerder
    10. Fallout texture overhaul stars
      Nieuwe textures voor de night sky
    11. FAR - Faraway area reform
      Verbeterd het aanzicht van vergezichten, ik merk er niet veel van though
    12. FogOut
      Haalt de distance fog binnen weg en vermindert het buiten bij helder weer.
    13. Gore overhaul
      Betere gore - aanrader
    14. High resolution texture pack
      Enkele high resolution textures, van een paar meubels
    15. Immersive radio freedom
      Op radio freedom komen nu patriottic songs, ipv die crap die er normaal op zit
    16. Improved workshop lights
      Beter licht uit je settlement lichten, een goede combo met 'darker nights'
    17. Increased settler population
      Nu kan ik meer dan 20 settlers krijgen. Het werkt nog niet though, of ik moet gewoon nog even wachten
    18. Med-Tek Facial reconstruction
      Mooiere ogen
    19. Moar gore
      Aangeraden door 'Gore overhaul'
    20. More armor slots
      Echt een aanrader. Nu kun je ook over een clean striped suit bijvoorbeeld armor pieces dragen. Of een gas mask onder een hoed. Sloeg nergens op dat dat niet kon.
    21. No dotdotdot
      Je ziet nu de volledige naam van je guns in je pipboy, alleen dan met een kleiner font
    22. Pipboy shadows
      Voegt schaduwen toe aan objecten waar je met je pipboy / power armor licht op schijnt
    23. Proto vault suit
      Nieuwe textures voor de vault suit
    24. Rain of brass
      Laat kogels wat langer liggen
    25. Realistic lights
      Écht een aanrader, deze moet je hebben
    26. Scratchmade
      Nieuwe textures voor de double barrel shotgun
    27. Time on loading screens
      Je ziet de huidige tijd op het laadscherm
    28. Towbie's realistic weapon sound mods
      Betere geluiden voor wapens, ook echt een aanrader.
    29. Value per weight indicator on pipboy
      Wel geïnstalleerd, maar volgens mij werkt ie niet icm 'no dotdotdot'
    30. Vivid Fallout - Landscapes
      Nieuwe textures voor de grond buiten, echt een ontzettende verbetering. En blijkbaar zijn de vanilla textures ook al 2k, dus deze verminderen de performance helemaal niet!
    31. Vivid Fallout - Rocks
      Nieuwe textures voor rotsen
    32. WET - Water ehancement textures
      Mooier water
    Mijn game ziet er nu al echt goed uit. :) Het speelt echt veel beter nu. Enigszins zoals je zou verwachten wanneer de game na installatie aangeeft dat je op ultra high settings kan spelen.

    Voor de mensen zonder gloednieuwe computer: er zijn ook al een heleboel mods die van alles optimaliseren, bijvoorbeeld de textures, zodat je met dezelfde looks een betere performance krijgt.

    Is het trouwens een idee om een "Fallout 4 Mods" topic aan te maken in "PC Gaming"? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit interessant vind, maar in spoiler tags dan zien degenen die het wel interessant vinden het snel over het hoofd.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2015
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah same here. Dit keer hebben ze Dogmeat echt heel gaaf gemaakt, dat was minder in deel 3. Volgens mij deed hij vrij weinig toen.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit met de main quest nog steeds bij de Valentine quest. Nog niet aan begonnen. Factions ook niet, buiten de minute man. Ben nu bezig de vele locaties in het midden af te gaan. Damn wat is het daar crowded. Zit op zon 80 uur nu ...
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha meer dan mij en ik ben bijna klaar met de game. Dat is zo mooi van bethesda games. Je kan echt je eigen tempo bepalen.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ja, ik ben na 28 uur klaar met de main quest. Ga nog wat side quests doen en dan ben ik eigenlijk wel klaar met de game.
    Heb nog The Witcher 3, Batman Arkham Knight, MGS 5, Need for Speed en Black Ops 3 liggen :+.
    Anders kom ik daar nooit meer aan toe.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat vind ik ook zo vet aan Bethesda games. Als ej wilt kun je je er helemaal in verliezen :) Ik zit de rest van het jaar geramd. In Januari maar weer eens kijken waar ik sta ;)
     
    Merliin vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan al? Ik zie het wel als de nieuwe TES uitkomt. :D
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Welke volgorde hou je aan met betrekking tot de Factions? :)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wil eindigen met de Brotherhood, dus die als laatst. Ik wil deze volgorde aanhouden:
    1 instituten
    2 Railroad
    3 minutemen (deze hoef je niet te doen, maar is voor de leuk)
    4 brotherhood

    edit: correctie aangemaakt @Baukehimself
    En niet vergeten! ik heb een post gemaakt al voor hoe je het moet doen.

    Ik kopieer het even voor je.
    1. Complete main story missions up until "The Molecular Level" DURING this mission, side with the Railroad. Create a Save game AFTER you complete this mission. 2. FROM The save created AFTER "The Molecular Level" you advise to complete the Railroad quest line down to "Underground Undercover" until the quest says "Continue working with father" (I assume this is a mission objective, so save once you receive this objective?) 3. Complete Institute missions up until the part in "Mass Fusion" where a message will appear. Select "Do Nothing" CREATE SAVE (Used to reload for Brotherhood missions.) 4. Continue the Institute line and AFTER getting "Powering Up" make a SAVE (used to continue for Railroad faction missions) 5. Complete the Institute line all the way to "Nuclear Family" This will mark the end of Institute Quest line. 6. Reload "Mass Fusion" Save, and complete Brotherhood Quest line. This will mark the end of Brotherhood Quest Line. 7. Reload "Powering Up" Save, and complete Railroad Quest line. This will mark the end of the Railroad Quest line. 8. Complete the Minutemen Quest line (Can really be done any time as long as you don't go past "Old Guns". Reason being is the next trophy after that is "The Nuclear Option" which you will get by completing either Brotherhood or Railroad Quest line . 9. Complete "Institutionalized" to receive that trophy and complete the game. Additional Notes: A. Once you complete ONE of "The Nuclear Option" Quest lines, you technically don't need to complete it for the other quest lines. You can stop once you receive the trophy right before that (but would be cool to finish the quest line anyways) B. As long as you don't complete any of the missions beyond those highlighted in blue, you won't risk angering other factions. (Will a message appear if you are ever at risk of doing so?)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2015
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoe doe je dat precies, je companion andere kleding en een wapen geven enzovoort? Ik dump het in hun inventory, maar ze doen er niets mee. Op de One had ik Piper een dik wapen gegeven dan die 10mm die ze nu heeft, maar ze vertikt het vooralsnog om die te gebruiken.

    Petje van haar had ik per ongeluk ook gepakt, weer teruggegeven, maar die zet ze ook niet meer op. 8)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zelfde knop als springen in het trade menu op de items die je degene aan wilt trekken. Wapens moet je ook bijbehorende kogels bij geven en die worden ook opgemaakt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ok, bedankt. Jammer dat ik dan mijn companion ook steeds nieuwe ammo moet geven terwijl hun standaard wapen kan blijven doorschieten. 8)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zal vast wel een mod voor te vinden zijn die dat probleem oplost.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou dat was de eerste faction... Die laatste missie... zwaarste gevecht in de hele game. Ik ging continue in rage mode (health below 20% geeft dan een dikke boost in damage en resistance) en heb overal nukes gespamd en alles leeggeschoten met mijn explosive shotgun..
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het was ook meer voor de console bedoeld. Heb op de PC al genoeg mods gezien die een hoop kleine issues oplossen of verbeteren.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nou wat een probleem. Ik gaf gewoon een .38 wapen waarvan ik nog 5000 kogels had terwijl ik die nooit gebruik. Cait is er nog steeds niet doorheen na 30-40 uur.
     

Deel Deze Pagina