1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb nu een silenced 10mm gun die nog sterk is ook, zwaar genieten. Ga sneakend hele locaties af en dan a la james bond iedereen headshotten met 3x bonus damage.

    Al is mensen vermoorden in hun slaap met de mr sandman perk ook wel erg leuk. Heb Diamond City al aardig uitgedund :).
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Maak van die perk niet teveel gebruik. Ik heb gisteren 1 succesvolle kill gehad, maar bij de tweede er direct naast liep mijn game vast. Het was in een krappe lekkend schuurtje, voor zo'n misc quest van de minute men.

    Ik word best wel gestoord van die misc quests. Hoeveel settlements moet ik nog helpen voor dit een keer ophoud? Had gisteren eentje waarbij ik zweer dat ik hem al een keer gehad had, op dus exact dezelfde locatie, iets andere opdracht. 8)8)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, lekker dan. Bug nu ik bij de laatste missie ben voor de tweede faction. Kan het dus niet eens afmaken nu. Quest valt niet te completen :mad:
     
  4. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja juist zo moet je dat doen. Gewoon een wapen geven en ammo die je toch niet gebruikt.Je kan ook het wapen modden die ze gebruiken. Alleen weet ik niet of ze die blijven gebruiken.. Want ook al haal je hun hele inventory leeg
    Ze blijven het originele wapen houden. Zo had ik Valentine equipped met een 10mm met demper en later zag ik m weer met die idiote pipe pistol terwijl er nog ammo was voor die 10mm
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja klopt soms doen ze moeilijk. Ik heb een gemodde piperifle, molotovs en frags bij mijn companion neergepleurd. Daarnaast een perk gemaxed dat companions meer health en draagkracht hebben en ik kan ze niet meer damagen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb misschien niet eens 10 uur gespeeld, ik raak maar niet in de game.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat zijn mooie dingen om je caps aan uit te geven? Ze stromen bij mij nu zo hard binnen dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik heb nu zo'n 7000 caps (niet bijzonder veel, maar het gaat echt hard nu). De Big Boy heb ik al.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat kan gebeuren. Neem aan dat je hem digitaal hebt, want anders had je hem al in de verkoop kunnen gooien op dit moment.

    Clinics maken in je settlement. Die zorgen als je er genoeg hebt, voor 100 happiness. Die Trophy is echt een bitch
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die heb ik wel in Sanctuary Hills idd. De rest van m'n settlements zijn heel basic. Ik heb er heel veel tijd in gestoken, maar ik zie er het nut niet meer van in. Het levert je eigenlijk niets op om de baas te zijn van 30 settlements.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gisteravond een kleine 4 uurtjes gespeeld.. Eerst twee quests uit de mainstory gespeeld, ben nu aangekomen bij "Hunter/Hunted". Daarna nog twee willekeurige locaties gaan ontdekken en met de loot nog even aan mijn settlement(s) gewerkt. Tijd vloog werkelijk voorbij en het lijkt alsof de game mij met het uur meer in zijn greep krijgt! _O_

    Moet wel zeggen dat zelf op pad gaan, 'je eigen missie en doel bedenken' leuker is dan welke quest tot nu toe! Ook het onderhouden en bouwen van je nederzetting vind ik vele malen leuker dan de verhalende missies. Voelt nu echt aan als een thuis, een stukje eigen gemaakte game! Ook heel tof om te zien hoe de inwoners (18 stuks nu) gebruik maken van alle faciliteiten. Na sluitingstijd van de winkeltjes zit het café, en dan vooral de barkrukken rondom de snookertafel gelijk bom vol. Geweldig!

    Paar side-quests op unieke locaties voelden wel sterk aan, maar die vind je helaas maar sporadisch. Of je vind wel de locatie maar niet de opdrachtgever, en dan sta je voor gesloten deuren helaas...

    De hoeveelheid 'radiant quests' word ik nu wel behoorlijk gek van, die worden bijna letterlijk door je strot geduwd door bepaalde personages. Constant dezelfde terugkerende missies als je er eenmaal eentje hebt geaccepteerd, lijkt geen einde meer aan te komen. 8) Beetje overdreven, beetje te veel van het goede in mijn ogen...

    Ben al armor stukken tegen gekomen die ver over de 10.000caps moeten kosten. Ben geneigd ooit zoiets bij elkaar te gaan kopen als het er tof uitziet.
    Voorlopig laat ik de caps lekker binnen stromen, 'geld als water'... ;)

    Die settlements in goede banen leiden geeft mij tot nu toe echt super veel voldoening. Niet dat je er veel aan hebt, maar zelf iets creëren vind ik gewoon heel erg tof en kan ik urenlang mee bezig zijn en van genieten. Voelt bijna aan als vroeger, als kleine jongetje hout en zwerfafval verzamelen in het bos om een hut mee te bouwen. En zo'n hut is nooit klaar, want kan altijd groter, mooier en beter! :lol::p
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    Marcelinho_NL en Gakkie vinden dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet er zo'n 15-18 hebben voor 100 happiness. Elke clinic kost 1800+ caps. Gaat namelijk om de duurste
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maarja, wat heb ik aan 100 happiness? Afgezien van een trophy. Op de Xbox boeide dat me al niet veel, en op de PC al helemaal niet.

    Ik vind het gewoon raar dat je zoveel moeite ervoor moet doen en dat je er bijna niets voor terug krijgt. Ik wil dat die settlers mij op z'n minst op hun blote knieën danken. Het enige wat ik te horen krijg is "You have a dangerous look about you, hope you're not here for me."
     
  13. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik spaar ook "tools" nu wrenches screwdrivers enz er is ergens een npc die daar goed geld voor geeft weet alleen niet meer wie

    Ik vind die achievments juist wel voldoening geven. Is er tenminste een reden om iets te doen. Vind het jammer dat er geen achievment is voor als je alle companion quests heb gedaan
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    in vault 88 die man die maintance doet ben ze naam even kwijt maar daar laatst ook allemaal tools aangegeven.
     
    Nicola vindt dit leuk.
  15. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je alles kwijt aan hem of heeft die een bepaald aantal caps net als bij shops?
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    same here :p
    Misschien was het wel anders geweest als het niet zo een paar drukke game-maanden waren, geen idee..
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb ook pas 24 uur erop zitten, en raak snel verveeld. Ik heb niet zoals bij Skyrim de drang om alles te exploreren. (Vind die setting ook veel leuker trouwens)

    Gelukkig kan ik de game steeds een aantal dagen wegleggen om er vervolgens weer een avond lang van te genieten.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vermaak mij prima met de game. Alleen lopen de Brotherhood en de main quest nu wel erg door elkaar heen. Maar verder erg leuk om zwaar bewapend het veld in te trekken. Ben inmiddels lvl45 en gaat lekker. Alleen mijn overseers wapen begint zonder ammo te geraken. Die .308 shells zijn niet erg rijkelijk aanwezig moet ik zeggen.. Heb letterlijk 1000de ammo,s maar weinig van de .308.
    Settlements bouwen is niet iets waar ik tijd in stop. Ik bevrijd ze en voor de rest moeten ze het maar lekker zelf uitzoeken.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zit wel helemaal in de game nu (sorry Pcars en MGSV), de main missie heeft me aardig te pakken en nu ik level 20 nader begint de gunplay me ook beter te bevallen. Heb er al drie dagen inzitten zag ik op mijn savegame en ben nog maar bij het begin van de main missie in het CIT gebouw. Ga me hier nog wel wat uren mee vermaken, voor mij de GOTY. Kwam niet door Witcher 3 heen en bij MGSV ben ik ook nog maar op de helft. Dat komt misschien na januari wel weer.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook wel een game die je moet grijpen ja. Dat lukt niet altijd.
     

Deel Deze Pagina