1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nu bij aflevering 10 van Jessica Jones. Tot episode 6 was het wel oke. Niet heel spannend ofzo of extreem boeiend. Maar vanaf episode 7 gaat het wel helemaal los en zat ik gisteravond steeds. Nog een aflevering.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, eindelijk! Ben keihard aan het bingewatchen, in een week S01 en S02 gekeken. Had wat moeite in het begin met S02, vooral omdat er nu te veel verhaallijnen zijn die ze in de gaten moeten houden (beetje Game of Thrones valkuil) maar het lijkt nu richting het einde toch weer netjes bij elkaar uit te komen.

    Positief verrast met de serie :)
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Uit verveling de eerste twee afleveringen van Peaky Blinders gekeken. Eerste mening, tof!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Shit is ook geniaal! Cillian Murphy en Tom Hardy _O_
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jessica Jones ook klaar. Overall toffe serie. Even goed als Daredevil? Net niet imo, maar zit er dichtbij. Geef het 8.0.
    Kwam langzaam opgang maar tweede helft van het seizoen was heel goed. Jammer alleen van het einde. Beetje meh. Wel grappig om die dokter te zien van Daredevil en dat dat al een beetje opgebouwd wordt.
    Vind Jessica Jones goed gespeeld en Kilgrave was helemaal super. Ben altijd meer fan van zulke villians ipv over the top sterke gasten ofzo.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Beetje offtopic:

    Zijn er hier mensen die een media server gebruiken via DLNA? Ik ben opzoek naar een gratis media server waarmee ik films en series via mijn computer op mijn Samsung TV kan afspelen. Voorheen gebruikte ik Samsung Allshare, maar ik moest laatst iets updaten waardoor ik nu het nieuwe Samsung Link op mijn tv heb staan. Ik krijg dit op de een of andere manier niet werkend. Ik heb al Plex Media Server geprobeerd, maar blijkbaar speelt die geen (ingebakken) ondertiteling af.

    Iemand een suggestie?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Leftovers seizoen 2 afgelopen. En die gaat gelijk om mijn top 10 seizoenen van series. Wat anders dan seizoen 1 maar toch typisch Leftovers. Een rollercoaster a la Lost. Insane.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Eens.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gvd, moet ik dat nog gaan kijken ook na zulke reacties. Seizoen 1 uitgezeten, maar liet een ontzettend nare bijsmaak achter. Had eigenlijk helemaal geen zin meer om die serie verder te kijken.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja de serie kan ook deprimerend zijn. Het laat je net zo voelen als de characters. Seizoen 2 doet dat wel iets minder en heeft meer wtf momenten.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goddamn, al die nieuwe namen van series. I am missing out. Klinken allemaal wel erg tof, zeker die The man in the High Castle. Erg gaaf concept en eens een keer iets anders. Ik ga ook eens zien waar The Leftovers over gaat.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Geen zin om een thread aan te maken maar ik kan Into the Badlands wel aanraden. Tof actiedrama. Beetje een soort Mad Max meets Crouching Tiger, Hidden Dragon meets Revolution (in a good way). Toffe characters, redelijk verhaal en coole fight scenes.

     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ook de eerste 3 afleveringen gezien vond het ook wel vermakelijk.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jup, het is geen serie die je qua verhaal wegblaast of super interessante dialogen heeft, maar het is lekker snel met toffe fighting choreografie en mooie plaatjes.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Aye, vette shit! Nu alleen weer lang wachten :+
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Sons of Anarchy nu seizoen 6 afgekeken. Nu ben ik er wel even klaar mee, dat einde sloeg echt nergens op.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik luister nog liever 3 uur verplicht naar Jannes. Jszs wat ziet dit er slecht uit. Maar goed, ieder zijn ding.... :thumbs::lol:o_O8)
     
    Pascal vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej!

    [​IMG]
     
    Kapitein_Merijn en Taab vinden dit leuk.
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De laatste 2 afleveringen waren echt bizar wat er zich allemaal afspeelde. Het is de enige (leuke) serie die ik ken zover die meer vragen oproept dan het beantwoord.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    "Majority?" Het was 2% van de bevolking die was verdwenen..

    Jaartje wachten dus.
     

Deel Deze Pagina