1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Kwam er gister achter dat ik al 32x een FUT Draft heb gestart.... Het besef dat dat dus gewoon 480K is kwam later pas...

    [​IMG]
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe vaak heb je gewonnen?

    Het zou tof zijn als je een bepaalde statistiek kon zien hoeveel geld of packs je er mee verdiend hebt. Dan zie je gelijk of het het waard is geweest.
     
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Jezus, wat is Cavani goed deze fifa zeg. Heb hem een tijdje niet gebruikt, omdat ik meerdere spelers wilde proberen. Hij blijft toch geweldig presteren bij mij. Die man heeft zo'n heerlijk schot en zet zichzelf constant vrij door tussen de CB's te lopen en 1 CB af te schermen zodat hij vrije doorgang heeft als je de bal naar hem passt. Hij is gewoon echt de enige speler die minstens 1 op 1 loopt van mijn spelers met minstens 10 wedstrijden. Hij heeft nu 19 gespeeld, 26 doelpunten en 8 assist.

    Team waar ik hem nu in speel:
    http://www.futhead.com/16/squads/5464693/
    Team wat ik binnenkort misschien ga proberen, als ik met mijn coins uitkom:
    http://www.futhead.com/16/squads/5465158/

    En voordat de vraag komt: waarom Geis?
    De reden is dat ik hem eens wil proberen, aangezien in Carrière hij wel fijn was. Daarbij heb je dan een geweldige vrije trapnemer.

    EDIT: Ik zie nu ook dat dit team te gebruiken is voor degene die een Tevez squad wilde. Verander Cavani met Tevez en voilà.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    a3aan77 en being-xboxed vinden dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk eerder: waarom die rechtsback? Ziet er nogal crappy uit. Pak dan Diekmeier :+
     
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Haha damn, helemaal over het hoofd gezien. Toch kon de rb erger :+
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Cavani is echt een baas. Deed het bij mij ook echt goed. Het is jammer dat hij de keuze van spelers wel erg beperkt. Speelde bij mij in dit team:

    [​IMG]

    Hij liep bij mij volgens mij op 2 goals per wedstrijd. Pastore deed het als CAM ook fantastisch en liep ook bijna 1 op 1.
     
  7. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Lekker teampje Mike! Nu wel de 4231 onder controle. Toch speelt die opstelling wel erg chill.

    Ik switch vaak van 4231 naar 41212(2), met deze formaties kun je goed op balbezit spelen.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kan het dat je de ene wedstrijd zo lekker speelt en de andere wedstrijd zo kut tegen een minder team? M,n chemistry is altijd 100.

    Speel nu alleen maar offline omdat ik een team moet opbouwen. Gelukkig zijn de prijzen niet zo hoog dus kan je veel spelers voor onder de 1000 kopen die wel wat toevoegen.
     
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Thanks Aad.:D Inderdaad kort na mijn fifa rage hier begon ik steeds constanter met de 4231 te spelen en heb er weer een redelijk eigen speelstijl mee gecreëerd. Laatst 4312 geprobeerd, maar 2 spitsen is toch niet echt wat voor mij. Heb in deze formatie toch het gevoel dat ik vaak met een lange steekpass moet eindigen, waarvan ik niet zo houdt. Had ik ook al met 41212(2).

    Jij nog een leuk nieuw team en/of een speler die je aanraad?
     
  10. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Speel momenteel met 2 teams, mijn basisteam is een hybrid. en 2e is 4231 serie a.

    Daarnaast speel ik veel FUT Draft, vind ik wel een leuke feature. Heb daar wel veel plezier in, ondanks dat ik niet veel winst erop maak.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ah, jij speelt bij 41212(2) met meer een spelmaker als CDM ipv een meer verdedigend ingestelde speler. Misschien moet ik dat nog eens proberen. Ook een Ronaldo-tje gedaan met Neymar zie ik. ;P
    Als je jou team bekijkt, dan zou het bijna een 433(5) kunnen zijn. Je spitsen zijn in principe vleugelspelers (Griezmann was dat in ieder geval vorig jaar) en de spits (Benzema) staat ingezakt. Opzich ook wel leuk als je het zo bekijkt.
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Heb 1x gewonnen waarna ik een 100K pakje kreeg. Zat niet veel bijzonders in, ongeveer 30K terug verdiend aan die draft. Heb een keer Reus gekregen, aubameyang & J. Martinez (toen die nog wat waard waren) en een aantal informs. Heb denk ik in totaal 200 tot 300K gekregen uit die pakjes. Dus alsnog een verlies van 200K xD
     
  13. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Klopt, je domineert zo het middenveld en met neymar merk je het verschil niet dat ie iets minder chem heeft. Speelt wel erg chill.
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekkere freepack! (offline French cup)

    [​IMG]

    Hij upload hem steeds op de kop..
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Een beetje OT maar dit lijkt mij wel te kunnen.

    Is er hier iemand die in de fifa ranking level 83 is en die fifa15 nog steeds heeft?

    Zoja, zou je mij dan de 'FUT +20 transfer list size' kunnen geven.

    Ik speel namelijk nog 15 en heb nog 100en contracten om te verkopen en hiermee zou je me heel blij maken :)

    Mijn gt: Reflex Reson
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb even 2vraagjes,vriend van me heeft me toegevoegd op Xbox one en hij ziet wel als ik online ben maar krijg niets te zien van hem.Ook geen melding gehad of ik hem wil accepten als vriend,waar kan ik dat bekijken? En is er iemand die mij verhoging van transferlijst cadeau wil doen?Heb nog maar sinds kort een Xbox dus zit nog maar op level 15 mijn gt SpinyPlatypus34
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gisteren denk ik mijn beste fut-draft team gehad tot nu toe. Lag er in de halve finale uit, maar alsnog! (kijk ook even naar de bank :lol:)

    [​IMG]
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bohhh lekker hoor.

    Had gisteren ook geluk. Eindelijk iets van waarde in mijn 2 weekly packs. Had hem al op vrijwel elk forum gepost waar ik actief ben dus waarom niet hier...

    [​IMG]

    Tijdens TOTY dan maar eens een keer een team met Kluivert maken :D
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ondaan, fucking relaxed!:+

    (waarom krijg ik nooit van die mooie pakjes)
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik was inderdaad een beetje ondaan :D

    Eerste speler die ik krijg dit jaar die meer dan 20k waard is. 2 jaar geleden had ik mijn eerste Legend (Vieira), toen had ik alleen 700k aan packs opengemaakt. Die was dus een stuk voordeliger.
     

Deel Deze Pagina