1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Vind zelf de eerste quests van een faction moeilijk door te komen, heb het gevoel dat je eerst 10 "repeatable" quests door moet om verder in de betreffende verhaallijn verder te komen.
    Geldt ook voor de minutemen waar je wel 50 settlements moet bevrijden, heb ik op een gegeven moment wel gezien. Voor de rest natuurlijk een top game!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Minutemen kan je constant settlements voor bevrijden ja, maar je kan allang verder met de faction quests erna. Je hoeft die side quests helemaal niet te doen.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja inderdaad, volgens mij worden die gewoon gegenereerd. Ik heb al tig maal dezelfde moeten bevrijden van bv ghouls. Ben daar wel klaar mee.
     
  4. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Precies, die defend missie's die je af en toe krijgt als pop-up laat ik tegenwoordig ook varen.
    Weet iemand toevallig of er ook een meubel is om verzamelde magazines in te showcasen zoals je voor je bobbleheads hebt?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja magazine stands of racks

    Volgens mij staat dat bij furniture > containers
     
    Merliin vindt dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Fallout 4 v1.2 patch deze week!

    geen melding van het fixen van crashes op verschillende locaties :mad:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tsja, ze zouden ook in delen zoveel mogelijk fixen ipv heel veel in één keer. Bethesda had al gezegd dat dat minder goed werkt en in sommige gevallen de problemen alleen maar erger kon maken.

    Ik vind het best, zolang ze nu ook bezig zijn met patch 1.3 en 1.4. Ze moeten wel een beetje doorpakken imo.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus Fallout.

    Ik in een compleet leeg Covenant (rara hoe komt dat). Echt super beveiligd met dikke muren en overal turrets. Toch staat m'n defense op 0.

    Dus ik gooi maar een turret neer in het midden van het dorp. Gaat dat ding automatisch op de andere turrets schieten, met als resultaat dat er 4 turrets kapot zijn inclusief de net gebouwde.

    Bedenk je toch niet.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis een feature :+

    /I feel ya! :eek:

    EDIT
    De patch fixed mijn crash bij de Silver Shroud quest.... Wooohooo :thumbs::thumbs::thumbs:

    Nu nog die andere area ff checken :)

    EDIT 2
    Ik kan rond Monsignor Plaza weer exploren, crater gevonden. Hurray!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2015
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Welke crash had je bij de silver shroud?

    Ik ben inmiddels leven 52 en gelukkig ook nog geen enkele bug tegen gekomen die het spel bederft of de vooruitgang in quests blokkeert. Even afkloppen :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelfde hier, ook even afkloppen. Andere bugs wel, maar viel allemaal redelijk mee tot nu toe.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb zo,n beetje alles gedaan wat er kon. Ik krijg nu alleen steeds van die simpele quests van de minuteman, help die setlement te beschermen. En als ik rondloop krijg ik steeds een, help de controlepost van de BOS te beschermen. Ik denk dat ik hem zo onderhand maar eens in de, dat was het dan, lade ga schuiven... Misschien nog even goed rondlopen en kijken of ik iets kan vinden wat ik nog niet gezien heb.
    Level 57 nu.
     
  13. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    alle achievements behaald ?
    En locaties/bobbleheads gevonden.

    Ik heb nog veel te doen alleen merk ik wel dat ik moeite heb met quests te vinden

    Vind het ook echt jammer van die irritante repeatable quests echt storend voor mij ocd
    Het is net spam.. Gister liep die preston langs mij en Gooid zo een quest in me pipboy. Zonder respect..
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik had eigenlijk voor de 100uur grens de mainquest willen afsluiten en dan heerlijk opzoek gaan naar de beter uitgewerkte sidequests...
    Komt er opeens een verplicht bezoekje aan de Railroad voorbij, een factie waar ik eigenlijk niets tot weinig voor wilde doen. Zit ik nu al bijna 10uur lang niets aders dan opdrachten voor hun uit te voeren, in de hoop op een uniek voorwerp. 8)

    Nu 107uur in de game, level 42 en de gunplay eindelijk volledig naar wens. Lekker overpowered nu voor mijn gevoel en alleen nog maar wapens bij me die gebruik maken van metalen kogels.
    Een submachine gun met zwaar exploderede ammo is echt chaos ten top, heerlijk! _O_ Compagnon met een 'Incinerate shotgun' en het feest is compleet.

    Settlements moet ik er nog 9 vinden, de rest heb ik draaiende en allemaal verbonden met 'supplylines'. Ga uiteraard voor de volle kaart! (Sanctuary ben ik helaas klaar mee, maximale aantal objecten bereikt)

    Hoe de game nu verder (uit) spelen, ik heb even geen idee, wel weet ik dat ik er nog lang niet klaar mee ben. Wat een game! :thumbs:

    Die 'automatische' Radiant Quests zouden echt verboden moeten worden, erger dan spam idd!
    Wat ik heb gedaan is "Preston Garvey" verbannen naar het meest onherbegrzame settlement waar hij alles in zijn eentje mag op soppen. The Castle zien ze mij ook niet meer waardoor ik tot dusverre redelijk vrij blijf van die Minutemen Radiant Quests. :)
     
  15. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je verder wilt bouwen in een settlement..

    (Aantal pagina's terug ook gepost.
    Hier nog een keer kan geen kwaad)

    Het limiet is er natuurlijk niet voor niks maar
    Nog geen problemen gehad

    Gewoon een Nuke op ze kop lol
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2015
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Helaas is ie onsterfelijk, tenminste ik heb hem al eens 3 nukes laten koppen en eens even flink bewerkt met een .50 sniper!
    Maar tevergeefs... Hij hoeft alleen even op adem te komen, maar gaat daarna gewoon vrolijk verder met hetgeen hij al aan het doen was. :mad:
     
    Nicola vindt dit leuk.
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Een van de stappen is dat je iemand moet vermoorden en als ik daar vlakbij in de buurt kwam dan crashde de game ...
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee zeker niet alles behaald. Daar ga ik ook niet voor hoor. Maar die bobbleheads wil ik nog wel hebben. Alle quests gaat niet meer.
    railroad en the institute zijn beide door mij en de BOS om zeep geholpen. Dus die quests kan ik niet meer afmaken.

    Alle locaties weet ik ook niet. Ik ga zeker nog even kijken of ik wat leuke dingen zie, maar quests zijn er niet meer. Buiten die herhalende die al eerder zijn genoemd.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eindelijk level 25/ gun nut 3.

    Suppressors, suppressors everywhere.

    Bedenk me net trouwens dat Dogmeat officieel verdwenen is. Zelfs als ik overal de bel luidt, is hij er niet.
     
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had net een update voor fallout 4. 435 mb oid.
     
    Nicola vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina