1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    The Witcher 3 heeft the Game of the Year Award gewonnen! Daarnaast ook RPG of the Year en CD ProjeKt Red is Developer of the Year :) Terecht?

    [​IMG]
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zeker terecht.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zéér zeker terecht! Speel de game nog steeds.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja absoluut.Ze hebben het rpg gerne naar een hoger niveau getild.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Eerste screens van de tweede uitbreiding Blood and Wine

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Obscure Thing en Mallakai vinden dit leuk.
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Oei, moet dit spel toch weer eens oppikken. Nog geeneens uitgespeeld.
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik moet ook nog de eerste uitbreiding spelen. Denk voor in de kerstvakantie als ik tijd heb :)
    Maar deze screens zien er echt ziek mooi uit!
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben ongeveer halverwege de DLC denk ik. Minder spannend dan de main story, maar wel heel goede personages en twists.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    De high res versies maken het toch weer wat realistischer (Alsnog enorm mooi, maar je ziet dan toch net wat meer de oneffenheden :p ):

    [​IMG]
    [​IMG]

    Alsnog ga ik deze 100% zeker kopen. Een hele nieuwe regio is wat ik wil hebben als DLC! :D
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja klopt, zeker als je bijvoorbeeld kijkt naar die heuvels bij dat water op de achtergrond. Maar ja alsnog heel gaaf :)
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik ben nu bijna klaar met de main-quest en man wat heb ik genoten van de vele onvergetelijke game-momenten. Was lang geleden dat ik zo in een game ben gezogen.
    Dat stuk dat Geralt eindelijk Ciri vindt in die spooky cabin is een van de mooiste game-scenes ooit.
    Ook de side-quests die ik gedaan heb zijn grotendeels de moeite waard, geweldige game en zeer verdiend game of the year voor mij. En oja, die muziek <3

    Deze bijvoorbeeld:
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteren begonnen met deze game op death march difficulty. Iemand nog tips voor een rookie. :)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    De eerste expansion uitgespeeld. De side quests waren niet heel bijzonder, maar de main quest van Hearts Of Stone was echt geweldig. De twee belangrijkste characters in de storyline vond ik echt enorm tof, waarschijnlijk zelfs de tofste characters in de hele game op uiteraard Yennefer etc. na. Ik heb er zo'n 12 a 13 uur over gedaan volgens GOG, waarbij wel wat tijd is gestoken in een side quest uit de main game.

    Deze expansion bevestigt nogmaals dat The Witcher 3 voor mij echt by far de beste game van dit jaar is! Ik kijk nu al uit naar de volgende expansion, maar ik hoop dat ze daar wel iets meer doen aan de side quests.

    Ik heb er inderdaad van genoten, @Willem.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice! Welke moeilijkheidsgraad? Ik in NG+ Death March en man wat duurden die boss fights lang. Ik ging niet dood en met name die Spectre duurde eeuwen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ik had daar het trucje snel door. Ik vond vooral:

    de Caretaker het moeilijkst. Dat was best een pittige fight.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb dit spel na een lange pauze ook weer helemaal opgepakt. Man, wat is dit een mooie game. Zo veel detail in het spel. In sommige spellen heb je wel eens dat je even stil gaat staan om om je heen te kijken en van de sfeer en omgeving/uitzicht te genieten. In The Witcher heb ik dat echt veel te vaak. Ook dat ik huisjes in ga en gebouwen waar soms niks te doen is maar die gewoon stuk voor stuk prachtig zijn ingericht en een compleet eigen sfeer ademen. Voor mij is dit echt dik en dik dé game van 2015. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Fallout 4 fantastisch en heb er al uren inzitten, maar het komt niet in de buurt van The Witcher 3.

    Dat wilde ik even kwijt :)
     
    Zumpelvelder en Santino vinden dit leuk.
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het trucje had ik ook wel door, maar damn:

    Dat leven ging er nét niet sneller terug bij dan ik het er af kon krijgen. En dan heb ik een pro Alchemy build met Superior Oil, Superior Thunderbolt, die ene decoction dat je 50% meer Damage doet bij full health (altijd... ook DM+ echt te makkelijk met alchemy). Serieus zo lang over gedaan. Natuurlijk een paar keer achter zo'n kaars of iets anders blijven steken en dan was ze weer full health.

    Over die andere:

    Die duurde ook gewoon lang, maar was niet moeilijk. Konstant side steps doen zodat hij z'n combo kan afmaken (2 delen) en daarna doet hij die aanval op de grond. Dan aanvallen. Rinse repeat.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ondertussen met mijn 2e pt bezig. Volledige ng opgestart.

    Moet zeggen de game nu enorm soepel loopt en heb nog geen enkele flinke drop gezien. Merk dat ik veel meer fun beleef dan de eerste pt. Speel nu ook Gwent, leuk spelletje :)
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Moet de game nog steeds verder spelen, ben level 15 geloof ik. Vorige week weer eens geprobeerd maar lukte niet om er in te komen :mad:
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Krijg de game ook binnen van de week. Ben heel erg benieuwd naar deze game. Ik hoop dat ik er wel in kom. Ik hou wel van dit soort games waar je niet binnen een week weer mee klaar bent.
     

Deel Deze Pagina