1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij moet je dan eerst je taal veranderen naar Nederlands. Dan zie je pas de optie Nederland of België.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Klopt. Je moet je Xbox Nederlands hebben staan om de Nederlandse marketplace te kunnen gebruiken. Is al heel veel over geklaagd, terecht naar mijn mening, maar om wat voor reden dan ook doet MS er niets aan.

    Als alternatief gebruik ik mijn Xbox nooit om dingen te kopen: ik zet mijn Xbox op Ierland (zodat die wel euro's weergeeft in de Marketplace) en doe mijn aankopen altijd op xbox.com. Die staat wel gewoon op Nederland en daar zou die je tegoed wel moeten weergeven.
     
    Excess-Denied en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks heren, het is gelukt idd (alles) op Nederlands zetten nu kan ik mijn geld weer gebruiken. Raar dat ze dat zo ingesteld hebben, waarschijnlijk omdat je anders zou kunnen profiteren van kortingen die in andere landen gelden en waar ons landje buiten de boot valt (as usual) en dat moet natuurlijk niet mogelijk zijn hehe... :p
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Xbox Live ligt er kennelijk half uit. Alle apps en games crashen na het starten ervan.
    Error code : 0x87de0017.
     
  5. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    ow gelukkig ben niet de enigste, dacht al dat er hier wat mis was gegaan. Gister net alle games naar externe HDD verplaatst.
    maar idd hij geeft aan dat er wat mis is met Xbox Live
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb een vraagje.

    Ik heb al langere tijd een Xbox One, maar nou kwam me vader in de kofferbak gisteren ineens mijn oude xbox 360 tegen. Deze xbox 360 is defect, want de disc-drive ging niet meer open.
    Nu ben ik benieuwd of ik deze defecte 360 nog ergens kan verkopen voor een mooi prijsje. Weet iemand dat hier?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, de schroothoop.
     
    Alexknl en Go Ahead Eagles vinden dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk dat je zelfs bij de schroot nog moet bijbetalen :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb me release console nog verkocht bij Used Products hier in Amersfoort. Kreeg er iets van 30 euro voor ofzo.
    Voor een nog nieuwer type zoals die slim krijg je nog wel meer. Dat zei die gast toen tegen mij.
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb laatst zelfs mijn allereerste 360 verkocht ( alleen console ) die het niet meer lekker deed , werd snel warm en viel dan uit e.d. , maar zelfs daar heb ik nog EUR15,- voor gekregen
    er zijn nl zat gasten die ze repareren en weer verkopen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  12. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm..ik ga wel eens een keertje kijken. Ik denk er wel over om het te gaan doen. Polygon heeft een test gedaan met Fallout 4 en de laadtijden werden aanzienlijk korter en ook mensen op Reddit die het met Witcher 3, GTA V etc hebben getest en de verschillen zijn nice. Ik zou dan voor een 250GB kunnen gaan en alleen maar de games erop zetten die ik op dat moment het meeste speel.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De 360 (non-HDMI version) heeft een megavoeding met dikke, stugge kabels.
    Cable management is een b*tch hiermee.
    Hoe zit dit bij de One, weer zo een dikke, grote, zware voeding met dikke, stugge kabels? Of een bescheiden voeding, met betrekkelijke dunne, soepele kabels?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kabels zijn beter geworden, voeding is medium als ik het zou moeten omschrijven. Nog steeds onhandig, niet zo erg als toen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Xbox One and PlayStation users, have we got a great gift for you! Plex apps for your favorite game consoles—all of them—have graduated from their preview periods and are now free for everyone! Joining Xbox 360, as well as our other big screen apps, these newly free ones give users all the basic functionality at no cost. For those of you with a Plex Pass, our premium features, like Parental Controls, Vevo music videos, and Trailers & Extras, look awesome on the big screen."

    @Rivanov
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fijne app. Maak er al langere tijd gebruik van :)
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Wat doet het dan?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Morgen wordt een nieuwe lijst met backward compatibility games aangekondigd. Of, gezien het tijdverschil, misschien vandaag wel.

     

Deel Deze Pagina