1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Retard level is over 9000 hier goddamn.
     
    Jorrie, Daz en WinterBase vinden dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weird man. Ik heb ook 1 punt in Scrounger zitten en nog best vaak zit ik zonder kogels. Ik ga denk ik nog een puntje erin gooien.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zit zelf altijd krap met .45 ammo omdat dit zowel voor mijn rifle als machinegeweer gebruikt word... Wat ik zo af en toe doe is een stuk of 1000 kogels van een kaliber wat ik toch niet gebruik verkopen en hiervoor in de plaats koop ik dan alle .45 ammo van een desbetreffende verkoper op. :) .50 voor de sniper heb ik echt te over, 3500 minimaal.

    Heb Scrounger op rank 2 en zit er nu ook aan te denken er nog een puntje in te stoppen... (al heb ik met 65.000+caps meer dan genoeg geld om ammo te kopen, maar dat voelt niet zo goed eigenlijk)

    Kom opzich wel altijd goed uit qua hoeveelheid kogels op locatie, al moet ik mij in grote gebouwen met veel vijanden ook soms wel een beetje inhouden met het machinegeweer. Blijven sprayen voor het spektakel is niet de slimste methode, wel leuk! :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heilige stront, 65.000+ caps? Hoe doe je dat? Ik heb zooooooooooooveel minder.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap niet hoe jullie zonder ammo zitten? Heb altijd zat

    Ik handel altijd voor spullen
    Heb hele gewassen vol met Mutifruit en heb steeds 200-300 purified water die ik ruil. Zat geld om ammo mee te kopen
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Geïnvesteerd in shops zodat die mensen ook meer vermogen hebben waardoor ik snel alle loot kan verkopen voor een goede prijs. En zoals al aangegeven uiteraard gebruik maken van de mogelijkheden van je settlement. Voorraad materiaal om te bouwen aan mijn nederzetting is ook gigantisch nu, lijkt zelfs sneller binnen te komen dan dat ik het kan verwerken.

    Ik verkoop bijvoorbeeld ook bijna alle "Stimpacks" en andere 'chems' omdat ik hier toch geen gebruik van maak. Consumeer enkel vlees, zelf aan het spit 'rad-vrij' geroosterd! :D
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat doen jullie met geld? Ik heb ondertussen een huis in Diamond City, ik koop af en toe wat junk of bepaalde ammo die ik vaak gebruik, maar voor de rest heb ik geen idee wat ik met m'n caps moet doen.

    Die perks die met geld te maken hebben laat ik ook links liggen. Ik heb wel die scounger-perks, dus m'n ammo gebruik ik als geld. :p Ik doe niks met die .38 rounds.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus je koopt gewoon alles uit die shops en je verkoopt het dan weer? Ik ben nooit zo heel erg bezig met dit soort dingen, net zoals settlements. Nog amper aan toegekomen.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik verkoop hen alles wat ik vind als ik 'op reis' ben geweest... Aangezien ik mijn perks daar wel enigszins op heb afgestemd krijg ik gunstige prijzen en beschikken de shops over meer geld. Met alle 'Emporium shops' binnen mijn hoofd-settlement kan ik heel veel loot verkopen eer ik door hun 'çaps' ben.

    Heb mijn 'fast-travel' punt en shops ook zo geplaatst dat als ik aan kom in Sanctuary ik rondom gelijk alle spullen kwijt kan. In de tijd dat ik weg ben genereren die shops ook nog eens caps, meestal ook iets van 250 tot 500 per keer binnen de tijd dat ik weg ben. Hetgeen wat van de boerderijen afkomt kun je ook weer verwerken en verkopen, maar daarvoor moet ik echt andere kopers vinden want dat loopt uit de hand qua hoeveelheden. Dat kan niemand opkopen met caps. :lol: (ook altijd een fijne XP-boost dat maken van producten, zeker als je van te voren even gaat slapen)

    Dat is inderdaad nu wel de vraag... Waar ik bij TES altijd ging sparen voor de mooiste en beste armors mis ik dat nu bij Fallout wel een beetje.. Ook huisje kopen hoeft niet want je bouwt en maakt het allemaal zelf. Eigenlijk lijkt geld, naast het kopen van ammo in geval van schaarste, bijna nutteloos? :eek:
    Maar goed, geld kun je nooit genoeg! :cool::p
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 64 & running errands voor the RR. Zo maar eens gaan kijken bij BoS en ik geloof dat V nog in DC op me wacht :D
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog nooit ammo gekocht. Ik heb rond de 5000 van .44, .45, .308, 5.56. Zelfs 10000 .38 en ook voor de energy wapens meer dan genoeg ammo. Gewoon goed schieten (one hit sneak critical headshots FTW!) :D

    Heb 30000 caps. Verkoop bijna niks, alles zit in de workbench in Sanctuary. Duurt nu ook dik 10s voordat mijn workbench opent :)
    Heb net maar ff 3 emperium shops neergezet. Zal ook eens wat zooi gaan dumpen. Maar aan de andere kant, waar is het voor nodig...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel nice inderdaad. Volledige andere manier van spelen dan die ik hanteer, maar dat is zo gaaf aan dit soort games. Ben op dit moment met de Railroad bezig, finally haha.

    Hoe zit dat met het hacken eigenlijk? Al deze tijd had ik gewoon geluk dat ik het redelijk snel goed had, maar hoe zit het precies?

    Stel je hebt het woord GATHERING

    En er staat dan dat de likeness 0 is.....

    Komt het er dan op neer dat het juiste woord geen enkel van die letters bevat? Hoe moet je dat een beetje zien? Leuk dat ik het nu vaak snel goed raad...maar leuker om het echt te vatten. :)
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hou nu eenmaal van machine geweren en actie. :D

    Af en toe wat snipen op buiten locaties geeft ook wel voldoening, maar binnen spray ik toch echt het liefst in de rondte met mijn ' Explosive Tommygun'. Maffia stijl. Destructie.
    Physics en gore in de game komen dan ook maximaal tot hun recht. Ledenmaten en voorwerpen vliegen je letterlijk om de oren, heerlijk! :p

    Voor de beeldvorming van mijn speelstijl die ik het liefst hanteer check onderstaand filmpje, vanaf 1:06min. :+

     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik zou bv best meer .308 ammo willen hebben. Dat is echt de boss voor mijn overseers gun. Maar die vind je niet zoveel. Ik heb van armoede nu maar even de .308 terug gebracht naar de .38 meen ik. Maar scheelt best in damage.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Het is gewoon Mastermind met letters. Als je score 0 is staat geen van de letters op de juiste plaats. Dus de tweede letter is geen A, maar kan wel prima op plaats 5 staan.

    Het is wel erg makkelijk, dat je het steeds goed hebt met raden zegt al genoeg. Volgens mij heb ik het hacken bij zowel Fallout 3 als 4 nooit gefaald, dus dat mogen ze wel veranderen wat mij betreft.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Afentoe faal je gewoon,omdat je na 3x klikken nog steeds 0 likeness hebt.
     
  17. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Bol heeft de strategy guide in de aanbieding
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Heb ik nooit gehad. 0 likeness geeft dan ook juist veel informatie en dan kan je sowieso na je eerste gok zo'n beetje de helft al wegstrepen. Liever 0 likeness dan 1 likeness.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan oom gewoon 90% al weghalen bij hacken
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe?
     

Deel Deze Pagina