Is goed hoor @Maddmonkey wou je er alleen even op attenderen dat t nutteloze info was en het heeft ook geen zin er verder over te zeiken want dat zeiken kunnen we beter aan de pro overlaten ... Ofniet @Rampage? Maargoed even ontopic weer hoe zit t nou met die wapens in destiny... wat is er nou generved en gebuffed... Want bungie maakt er een onoverzichtelijk zooitje van
Het schijnt dat de suros wel gebuffed is als enige auto rifle. De rest van de auto rifles merk je niks bij. Lyudmila archtype doet 20% minder. Suros pdx/hawksaw doet 2 damage minder per kogel en de nirwen doet 4 minder per kogel. Verder lees ik dat HC's weer chill aanvoelen. Precies goed nu. Niet belachelijk sterk, maar ook niet meer zo raar zoals voor de patch. En fusions zijn trouwens ook niet gebuffed qua stability, alleen maar generfed.
Ja toch wel dus... Had gister ff zitte proberen met me zhalo , pdx en the last word in de crucibles en had al t iddee dat er weinig veranderd was... Mn pdx vond ik uiteindelijk nog steeds op dit moment t fijnste. The last word was echt nog een poep ding maar mischien stonden de perks nog niet goed zit ik me nu te bedenken.. Dalijk nog maar is een x ermee proberen dan
TLW is nog steeds poep. Hawkmoon is poep geworden. Auto-Rifles (m.u.v SUROS) zijn nog poep. Al met al, je bent met deze huidige weapon-patch geen moer opgeschoten. Maargoed, Bungie gonna Bungo. Waardeloos hoe ze momenteel doen tegenover hun player-base. Geen DLC meer in Year 2 ... maar wel nieuwe emotes waar menig mens zich scheel aan betaald en een Sparrow League die 2 weken leuk zal zijn. Woopie!
Thorn schijnt wel weer zeer goed te zijn nu en handcannons in general. TLW is niet slecht trouwens, maar nu is het eigenlijk beter om te ADS'en las ik.
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom die idioten daar een gehele class om zeep moeten helpen? Titan Sunbreaker. Splash damage is te hoog en de damage resistance als de Titan in z'n super zit ook. Pas dat dan aan? Het is ook niet de eerste keer. Bungie, please nerf the SUROS! WE NERFED ALL AUTO RIFLES! ... vervolgens zie je bijna nergens meer een AR. Bungie, please nerf the Thorn and TLW! WE NERFED ALL HANDCANNONS! ... vervolgens zie je bijna nergens meer een HC. Wat is de logica hier nou achter? Ben je niet veel minder tijd kwijt door de bron van het probleem aan te pakken? Ik heb (voor m'n Destiny break) geprobeerd met TLW te spelen. Dat ding is echt waardeloos. Sterker nog, bijna alle HC's waren dat m.u.v de Hawkmoon. En ja hoor, rest assured ... wat doet Bungie? Hawkmoon nog verder slopen De logica om eerst aan te kondigen dat het een 7% damage boost krijgt om daarna naar 0.07% te zetten ... mja. Bungie I guess? Voor de rest is het denk ik maar goed ook dat de Pulse-Rifles bij de Gunsmith (of als rewards) te halen zijn. Nu heeft iedereen zo'n ding en hoor je niemand klagen. Stel je voor dat ze die dingen ook nog is kapot nerfen. Bungie wil heel graag dat je alle wapens een keer probeerd. Prima, wil niets liever. Maar vervolgens slopen ze nu 3 classes (HC,AR,Fusion) waardoor je in feite al gelimiteerd bent in je keuze.
Lyudmila 20% minder? De Fuck? One of my favourites, incl Omolon. Dank je Bungie, gelukkig heb ik het spel al een paar weken rust gegeven.
Small increase to base damage Low RoF (Suros Regime, An Answering Chord): 0.30% increase from previous base damage Med RoF (Zhalo Supercell, Paleocontact JPK-4: 0.78% increase from previous base damage High RoF (Arminius-D, Necrochasm): 0.04% increase from previous base damage Pulse Rifles Reduced base damage Low RoF (The Messenger, Spare Change): 14.23% base damage reduction Med RoF (Hawksaw, No Time To Explain, Red Death): 10.69% base damage reduction High RoF (Bad Juju): 8.17% base damage reduction Highest RoF (Grasp of Marok): 2.97% base damage reductio Die lamlul durft het nu tenminste eerlijk toe te geven. Oh, maar geen woord over de fusion rifles Kijk nou wat ze met de tofste weapon class in de game hebben gedaan... Ik vond de plan C ook maar raar aanvoelen. Dat nieuwe geluid helpt daar ook niet bij. Thanks Bullet
Jezus. Weer zo'n nietszeggende kut Weekly update Ja! Wij zijn ergens mee bezig ... maar met wat weten we zelf ook niet. Stukje over de weapon-balancing is ook lachwekkend. We kijken naar de "ruwe" cijfers en moeten nog even kijken of alles correct gebuffed is. Bungo, lees Reddit. K. Thx. Bye.
3 nieuwe ghosts gevonden in update 2.1.0. Locaties in onderstaande Youtube filmpjes: #1 Ghost Fragment: The Ocean of Storms 2 Video #2 Vision 47 Video #3 Ghost Fragment: The Exo Stranger 2 Video
@Rampage , ik dacht dat de TLW ook kut was, maar is zeker niet slecht. Je moet wel close quarter combat doen, anders zuigt ie wel ja.
Eindelijk deze game ook maar eens gekocht, kon de Legendary Edition voor 30 euro in de Store niet laten liggen. Heb een Titan naar 25 geboost en die is inmiddels 31, ben wel benieuwd naar de endgame.