1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe ik het deed: Lift uitlopen, twee passen, even wachten. Hij gaat praten, kies de optie "schiet mij als eerste neer" en zodra de combat begint pipboy openen (pauze), naar invenoty > aid gaan en een chem nemen die de tijd vertraagd (Jet, Psychobuff, etc). Verlaat de pipboy en schiet eerst die Sinji gast neer, daarna de rest. Bij mij was iedereen al lang kantje voordat de slow time op hield :D. Ken saved! :D
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, bedoel ik :D
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Olijke Poffer :D
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  5. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    waar zin julli hoeveel uur je al gespeeld hebt?
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ik bekijk dat meestal via smartglass app. Maar volgens mij kun je dat ook zien op de Xbox zelf natuurlijk. Bv als je kijkt bij vrienden die ook die game hebben. Dan zie je wat je beide hebt gehaald/behaald met de game en het totaal aantal gespeelde uren..
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 66 en net begonnen met de main quests. Net Reunions afgerond.
    Volgens mij rond de 150u ...

    Gaaf als dat luchtschip van BoS aan het eind van de missie over komt vliegen!
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb men gewoon overtuigd van de kracht vd Silver Shroud waardoor ik alleen die Sinji hoefde te pakken zonder casualties.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Me 2! Je kunt ook gewoon quicksaven in je dialog he. Dus als de rode optie niet lukt, dan laadt je gewoon je quicksave en probeer je het net zo lang tot het lukt. Ik heb 11 charisma, dus het was uiteraard gelukt. Alleen was die Sinji toch wel ff wat sterker dan ik dacht. Zelfs met m´n sterkste wapen van dat moment kreeg ik hem niet dood in VATS. Gelukkig had ik power armor aan met tesla coils erop, dus ik kon gewoon naast hem gaan staan (in tegenstelling tot wat ie zei - dat ik geen stap verder mocht zetten omdat anders die dude eraan ging) en z'n health langzaam laten drainen totdat ik hem wel aankon. Maar ik ben het met @BigKabuto eens dat het erg moeilijk was. Het lukte mij ook pas bij de zesde poging ofzo. Als ik die power armor niet toevallig aan had gehad dan was het me waarschijnlijk niet gelukt.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vraagje: Eindigt die settlement zooi van The Minute Man ooit wel eens? Heb geen gewone quests atm en wil die settlement zooi uit mijn log weg werken.

    Edit: Volgens een snelle google search zijn het er 30... zucht. =(

    Fuck it, heb ook meer dan 120 Oblivion poorten gesloten, dus wat lul ik ook. :D
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jij bent toch ook #pcmasterrace? Dan heb je daar gewoon mods voor. Ik heb hem zelf niet geinstalleerd though. Ik wil eerst alle settlements bevrijd hebben.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had het volgens mij meerdere keren gezegd ;)... Maar ok. Er verscheen helemaal niets. Geen opties om te praten, geen enkele dialoog opties. Echt een bug volgens mij. Heb het uiteindelijk kunnen oplossen met inderdaad een paar drugs en de snubnosed pistol in VATS. Wel door de game even van Very hard naar very easy te zetten, want anders was me dat nooit gelukt en ik wilde deze quest echt eens afstrepen.

    Heb wat later nog een Mirelurk Queen van level 50) ik ben 28) gesloopt met de Pray and Spray, heerlijk die explosieve kogeltjes. Beestje was verbazingwekkend snel kaputo.
     
  13. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe krijg je explosieve kogels is dat bij een variant van een wapen of via een perk?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhhh ja dat vroeg ik mij ook al af. 30 dus. Nou fijne boel, ik was er een beetje klaar mee dus ik heb er al een stuk of drie niet geholpen. Dan zie je op een gegeven moment, failed to help the setlement.. Nou ja.. Misschien gewoon maar weer even oppakken dus..
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik heb alle settlements bevrijd (meeste op eigen initiatief zonder dat er een radiant-quest mee verbonden was) en nog krijg ik die missies als ik in de buurt kom van iemand van "The Minuteman".. Radiant quests gaan helaas eindeloos door en het is zelfs zo erg dat je soms twee of zelfs drie keer dezelfde opdracht achtereen krijgt.

    Oplossing die voor mij nu al lange tijd goed werkt is "Preston Garvey" verbannen naar een settlement waar je toch nooit komt en ook niks nuttigs mee te beginnen is. En blijf weg van "The Castle"! (de radio daar afsluiten werkt volgens mij ook :p)
    Als je een quest afgerond hebt kun je dit wel aan Preston doorgeven, maar zo gauw je de XP ontvangen hebt ren je weg zodat hij niet de tijd krijgt je om je op te zadelen met een nieuwe... :lol::thumbs:

    Enige wat bij mij nu heel af en toe voorbij komt is het verdedigen van een settlement maar dit ervaar ik niet als storend.. Dit valt sowieso onder 'miscellaneous' waardoor je quest-list netjes 'schoon' blijft. :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet nu op de PC ook weer eentje vrij maken en een beacon bouwen. Geen zin meer in, maar eveneens niet meer in de gewone quests. Ik ben ook door mijn gewone quests heen en vond de MQ uiteindelijk nog teleurstellender dan in Fallout 3. Eerst maar eens een andere game oppikken weer.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb het ook een beetje gehad verder. Meeste is gedaan. Ben lvl 65 en daarmee is het mooi geweest. Die preston komt mijn neus uit..
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij kan iedereen Preston wel schieten... :D
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bouw gewoon een fort om Preston heen op een verlaten settlement.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Uitgespeeld?
    Nadat ik de brotherhood in de pan heb gehakt ging ik weer naar mijn zoon :F:

    De beste man gaat slapen/ dood. Vervolgens krijg ik een tussen fimpje en vervolgens ben ik weer terug in de institute?

    Is hiermee de main quest ten einde?
     

Deel Deze Pagina